Gooi en Vechtstreek deeltje 38

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zou super zijn! *O*
Kan ik met een gerust hart (zonder E keur dat kan niet anders) en zonder DB killers naar de eifel!

of zal ik dat jullie maar niet aan doen....diegene die achter me rijdt :+
Met een beetje pech mag je de Ring niet op, dus......
 
Seau... sportief dagje gehad :)
Zou eigenlijk mijn mountainbike speedrun in de lage vuursche op willen nemen met een Bulletcam *D
Wat een mooie route ook!

Als er MF-ers met een MTB (pino? Chris? LB?) ooit eens een mooie route willen rijden. Een keertje afspreken bij de Lage vuursche :)
Je zal niet telleurgesteld zijn ;)

Ik zou wel een keertje mee willen hoor :Y


10kg veren is zwaarder dan 1kg lood.... :') :')


De Euromast is ongeveer een kilometer...

"Een kilometer is veel te weinig joh" _O-


Diddle schreef op 19 april @ 22:52:

Ik zou mijn ogen uit mijn kop schamen..... jeetje wat een domme domme wijven.

Ik ben ook erg benieuwd naar hoe ze zelf reageren als ze het programma zien.

Als ze slim genoeg zijn om te gaan kijken...
Ze wisten niet eens wie Wouter Bos was :X

De vriend van Linda de Mol _O-

Ik heb echt geen zin om me hierin te verdiepen... iemand van de blauwe kant (ja, net bedacht :+) die hier meer over weet? (denk het niet, maar je weet niet ;))

xenon verboden per 1 mei 2009

Ik ga na al dat geld het toch niet gelijk weer eruit slopen?
Ga eens dood met al die klote wijzigingen :/



Je mag ervan uit gaan dat het gewoon klopt en per 1 mei ingaat! :Y
Het is namelijk al besloten.
 
Vorig jaar een collega met een "Houston-Police" Harley de ring op. Geen probleem gehad. En stil wassie nou ook bepaald niet...
Ik heb gezien dat ze ze er niet oplieten vanwege verkeerde dempers :Y

Meer weet ik ook niet :N
 

Leuke bochtentechniek :}


Is een bekende sport in Oostenrijk, maar dan op een speciale plank. Halen ze ook gemakkelijk 100km/u :)

Floortje Dessing heeft een tijd terug in een aflevering van RTL Travel zoiets gedaan, zag er gaaf uit :Y
Werd ze voor in een 1 delig motorpak gehesen :P
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gezien dat ze ze er niet oplieten vanwege verkeerde dempers :Y

Meer weet ik ook niet :N


Aiii, dan hattie mzzl.

Bij mij zitten de proppies er sowieso weer in.

Nieuwe NAKS besteld. Alleen nog effe kijken of ik die er voor of na de Eifel inlepel...
 
Wat heb ik nou weer gedaan :+

Niets toch.. het is simpelweg een discussie die nog behoorlijk wat stof zal doen opwaaien de komende jaren.. Sinds deze wet/regel er is zijn er nogal wat 'valse' bekeuringen uitgeschreven namelijk.. controle erop is té moeilijk blijkt nu eenmaal.. oorpeuteren wordt er al voor aangezien.. nog even en je durft je niet eens meer te bewegen achter het stuur.. triest. Al past het wel in een bananenrepubliek B|

Wat een weer om lekker te rijden trouwens.. -O-
 
Je moet ook niet in je oor zitten vroeten man! |(





Heb je al extra sloten op je deuren gemaakt?
 
Goeienavond, allemaal! :W

Niets toch.. het is simpelweg een discussie die nog behoorlijk wat stof zal doen opwaaien de komende jaren.. Sinds deze wet/regel er is zijn er nogal wat 'valse' bekeuringen uitgeschreven namelijk.. controle erop is té moeilijk blijkt nu eenmaal.. oorpeuteren wordt er al voor aangezien.. nog even en je durft je niet eens meer te bewegen achter het stuur.. triest. Al past het wel in een bananenrepubliek B|

Wat een weer om lekker te rijden trouwens.. -O-
Ben ik blij dat ik op de motor niet kan bellen, en niet in m'n oor kan peuteren! :+



Wil je dan niet meer op de Sabre rijden? Wil de verkoop eigenlijk een beetje lukken? :?
 
Met een beetje pech mag je de Ring niet op, dus......

Wees gerust hoor, was maar om een beetje te stangen!
Voor in de eifel gaan de DB killers erin, heb namelijk geen zin in onnodige discussies en trammelant onderweg.

Alleen de E keur daar voldoen ze gewoon niet aan, en originele uitlaat monteer je ook niet zomaar ivm mapping (origineel heeft katalysator)

Dus geen E keur voor mij en als dat dan EUR 25,- zou kosten kan ik daar prima mee leven! Als ze me maar niet aan de kant zetten en je geen meter meer mag rijden..... :X
 
Niets toch.. het is simpelweg een discussie die nog behoorlijk wat stof zal doen opwaaien de komende jaren.. Sinds deze wet/regel er is zijn er nogal wat 'valse' bekeuringen uitgeschreven namelijk.. controle erop is té moeilijk blijkt nu eenmaal.. oorpeuteren wordt er al voor aangezien.. nog even en je durft je niet eens meer te bewegen achter het stuur.. triest. Al past het wel in een bananenrepubliek B|

Wat een weer om lekker te rijden trouwens.. -O-

Nog meer jaren? we hebben net 2 jaar stof achter onze kiezen :X
Ben nog aant stofzuigen om al dat stof op te ruimen :+
 
Seau... sportief dagje gehad :)
Zou eigenlijk mijn mountainbike speedrun in de lage vuursche op willen nemen met een Bulletcam *D
Wat een mooie route ook!

Als er MF-ers met een MTB (pino? Chris? LB?) ooit eens een mooie route willen rijden. Een keertje afspreken bij de Lage vuursche :)
Je zal niet telleurgesteld zijn ;)


Cam huren? :)
 
Wees gerust hoor, was maar om een beetje te stangen!
Voor in de eifel gaan de DB killers erin, heb namelijk geen zin in onnodige discussies en trammelant onderweg.

Alleen de E keur daar voldoen ze gewoon niet aan, en originele uitlaat monteer je ook niet zomaar ivm mapping (origineel heeft katalysator)

Dus geen E keur voor mij en als dat dan EUR 25,- zou kosten kan ik daar prima mee leven! Als ze me maar niet aan de kant zetten en je geen meter meer mag rijden..... :X
voor 25,- euro laat ik de db killers er zelfs uit, maar wil dat wel eerst heel zeker weten :)
 
Avond :W

De Euromast is ongeveer een kilometer...

"Een kilometer is veel te weinig joh" _O-

En hij staat in H'sum toch? :P


Vraag me af hebben die meiden eigenlijk een auditie gedaan om in het programma te komen.

Moeten ze een test doen, degene met de meeste fouten is door.
 
WTF!
Nee een vliegtuig vliegt veel hoger dan 100KM hoog hoor, want als je gaat skie-en dan zit je zo op 2100 meter en vliegt dat vliegtuig zo tegen die berg aan :')



OH MY GOD! :X :X :X :X

Heerlijk zo dom, en slikken is goed voor je tanden *D

Ik zou mijn ogen uit mijn kop schamen..... jeetje wat een domme domme wijven.

Ik ben ook erg benieuwd naar hoe ze zelf reageren als ze het programma zien.


Die snappen dat zelfs niet als ze het terug zien _O-
Kan er miss wel eentje meenemen op vakantie :X

Goeieaaaaaaf :W
 
Avond allen :W

per 1 mei inderdaad xenon verboden op voertuigen die daar niet origineel mee uitgerust zijn -O-

per 1 mei aanhangers 90km/uur

per 1 mei verboden in te halen via in/uitvoegstrook (langs blokmarkering)
 
Laatst bewerkt:
Achi, ff een vraagje, waar we het vrijdag over hadden, dat onderhoud.
Waar koop/bestel jij je onderdelen? (ff nieuwsgierig)

Was gezellig hé? alleen jammer van die bocht die ze daar schenken....4 roseetjes en gelijk heel zaterdag een kater....... :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan