Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza Deel 50

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag 2e hands seatcover kunnen aanschaffen.
Toch gelijk heel ander gezicht.
full
 
Trouwens,

Vandaag heeft de Zed z'n eerste kleine beurt gehad (1000 kilometer), dus eindelijk mocht het gas erop.

Op de weg naar huis nog even een dijkje gepakt waar ik met m'n 6 ook altijd het gas ff lekker open kon trekken, en meteen met de Zed de 210 aangetikt.
Wat knalt dat apparaat door naar de 200+ vergelijken met m'n 636cc-tje. *O*

Ik moet trouwens zeggen dat de wind-weerstand me nog best meeviel op het dijkje, ik had verwacht dat ik zo rond de 180 wel zo ongeveer van m'n motor afgeblazen zou worden, maar dat viel reuze mee. Pas toen het gas weer dicht ging begon ik een heel klein beetje te slingeren.
Ik denk toch dat dat minimale, zwarte ruitje nog best wat wind breekt.
 
En zo staat je motor weer te koop "met rijdbare schade".............

http://www.fransmotoren.nl/Paginas/gallery.php?id=3224

Deze verkoper vertelt in ieder geval eerlijk wat er gebeurd is.

Een maat van me ging vorig jaar met zijn ZZR1100 in de Eifel hard onderuit.
Motor total-loss en die ging naar een opkoper.
En nu staat de motor op marktplaats: "altijd binnen gestaan, enkele kleine krasjes op de kuip".
Dat "altijd binnengestaan" weet hij niet en dat klopt ook niet.
En er is wel wat meer loos als "enkele kleine krasjes", het frame is zelfs ingedeukt door de val en het daarna omklappen van de motor.
Die lui lopen de boel echt te flessen.
 
Lekker bochtje bij de steeg heh *O*

Heb er vorig jaar gereden en had daar geen schaamte meer :P

Ja, was leuk rijden daar.
We waren er met een man of zes omdat er iemand wat foto's van ons zou maken.
Ik ben niet echt heel plat gegaan, moet de motor nog een beetje beter leren kennen.
En daarna zijn we een rondje gaan rijden in de omgeving, was ook heel erg leuk.
 
Ja, was leuk rijden daar.
We waren er met een man of zes omdat er iemand wat foto's van ons zou maken.
Ik ben niet echt heel plat gegaan, moet de motor nog een beetje beter leren kennen.
En daarna zijn we een rondje gaan rijden in de omgeving, was ook heel erg leuk.



in de steeg hadden we destijds een fotoshoot met de Z-etjes

full
 
Ik was er met wat lui van zzrclub.com
Maar volgens mij komen daar best veel mensen / groepen om te knee-downen en foto's te maken.
 
Ik ben er een keer geweest met de ZXR club.
Het is een geliefd kneedown stekje bij veel mensen :Y
Was ook een fotograaf bij die alles vast legde.

Met dit als resultaat:
5642bd377ab5de6251531ed30e2a3815


Je kan idd ook heerlijk rondrijden. Wat een relaxte omgeving met veel lekkere dijkjes en bochten.
 
Laatst bewerkt:
Smurf wil misschien mijn radiatorcover kopen. Hij heeft echter een nieuw (07/08/09) model. Weet iemand hier of de bevestigingspunten anders zijn?? Ik denk namelijk van wel omdat op Ebay gevraagd wordt welk model je hebt...........laat maar wat horen a.u.b..........
 
Smurf wil misschien mijn radiatorcover kopen. Hij heeft echter een nieuw (07/08/09) model. Weet iemand hier of de bevestigingspunten anders zijn?? Ik denk namelijk van wel omdat op Ebay gevraagd wordt welk model je hebt...........laat maar wat horen a.u.b..........

Ik heb net nog even snel bij de moto zitten kijken...
Als de 2 gaatjes aan de onderzijde over de gaten op de radiateur zelf moeten vallen, en de twee beugeltjes aan de bovenzijde eroverheen vallen, dan zou ie gewoon moeten passen. :Y
 
volgens mij moet het dan passen.
de modellen zijn in principe hetzelfde alleen andere kleuren op de nieuwere modellen dacht ik.

Andere uitlaten, zijkuipjes met geintegreerde knippers, andere, spitsere koplamp, ander ruitje, andere spiegels, radiale remklauwen, standaard half om half gepolijst/gespoten velgen, ander achterkuipwerk met LED-achterlicht, andere achterknippers...

Ik ben vast nog een paar dingen vergeten, maar voor de rest zijn de 1000's nog hetzelfde als de allereerste. :+
 
Laatst bewerkt:
doe dat thuis met de compressor... lekker gemakkelijk, controleer iedere week mijn bandenspanning: goed voor het verbruik, bochtenwerk en veiligheid. dacht dat er misschien een reden was waarom hij ze op 3.0 had gezet.
straks even op de goeie spanning brengen.
Je hebt toch geen compressor nodig om de spanning omlaag te brengen? :? :N :+
 
Je hebt toch geen compressor nodig om de spanning omlaag te brengen? :? :N :+

Wel makkelijk om er weer wat extra spanning bij te pompen.
Mocht je bijvoorbeeld het nippeltje van het ventiel achter een kastje laten vallen en je hebt geen smurf bij de hand die 'm er zo weer tussenuit peutert. :+
 
Zeg wat gaat dat snel hier, alweer deel 50. *O* *O*

En ik ben eer ook weer. :Y :W :)
 
Haaaiiii....


Kom ook es een keer blieken hier!
Veel ste lang geleden.
Zal ook mee effe wat kleur erin gooien...mooi groen!!! 8-)
Hier rijd ik de laatste tijd veel op *O*

GreetZ van d'n oude Piepie.

:W



full
 
Andere uitlaten, zijkuipjes met geintegreerde knippers, andere, spitsere koplamp, ander ruitje, andere spiegels, radiale remklauwen, standaard half om half gepolijst/gespoten velgen, ander achterkuipwerk met LED-achterlicht, andere achterknippers...

Ik ben vast nog een paar dingen vergeten, maar voor de rest zijn de 1000's nog hetzelfde als de allereerste. :+
gaat om het verschil tussen het 2003 en het 2005 model.

de nieuwe 1000 was er pas in 2007. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan