Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza Deel 50

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trouwens,

Vandaag heeft de Zed z'n eerste kleine beurt gehad (1000 kilometer), dus eindelijk mocht het gas erop.

Op de weg naar huis nog even een dijkje gepakt waar ik met m'n 6 ook altijd het gas ff lekker open kon trekken, en meteen met de Zed de 210 aangetikt.
Wat knalt dat apparaat door naar de 200+ vergelijken met m'n 636cc-tje. *O*

Ik moet trouwens zeggen dat de wind-weerstand me nog best meeviel op het dijkje, ik had verwacht dat ik zo rond de 180 wel zo ongeveer van m'n motor afgeblazen zou worden, maar dat viel reuze mee. Pas toen het gas weer dicht ging begon ik een heel klein beetje te slingeren.
Ik denk toch dat dat minimale, zwarte ruitje nog best wat wind breekt.
Ja gek he....met jouw lengte.....(of gebrek aan..)

Zelfde als met de spiegels; jij kijkt tegen je schouders aan. De meesten hier tegen hun armen.. ;) :+
Sorry hoor....kon het effe niet laten....
 
ikke vandaag bericht gekregen vanuit wales, de uitlaten zijn vannuit spanje verzonden naar daar dus op 25april ben ik in londen en breng ik ze mee, het is echt het wachten waard geweest voor een verschil van 500eurie goeiekoper ze aan te schaffen..... heb ook bijna de bandjes rondgereden van de Z1000 ik heb hier al 4 treffens meeggedaan en ik moe zeggen die stuurt bijna evengoed als mn vorige motor(gsr-600) ik vertrek morgen pas naar olland daar het vandaag hier tot 17.00 water heeft gegoten, en smurf.. de kleuren zijn ander en de look ook..
 
Smurf wil misschien mijn radiatorcover kopen. Hij heeft echter een nieuw (07/08/09) model. Weet iemand hier of de bevestigingspunten anders zijn?? Ik denk namelijk van wel omdat op Ebay gevraagd wordt welk model je hebt...........laat maar wat horen a.u.b..........
Maten komen niet overeen.
Ik heb de originele radiateur cover van mijn oude Zetje bij die van m'n nieuwe gehouden en het past niet.
 
gaat om het verschil tussen het 2003 en het 2005 model.

de nieuwe 1000 was er pas in 2007. ;)

Achso, mijn fout.

En de '03 en '05 verschillen inderdaad voor zover ik weet enkel van kleur, that's it.

Ja gek he....met jouw lengte.....(of gebrek aan..)

Zelfde als met de spiegels; jij kijkt tegen je schouders aan. De meesten hier tegen hun armen.. ;) :+
Sorry hoor....kon het effe niet laten....

:(
Ik heb tenminste veul minder last van turbulentie dan al die lange bonestaken hier!
 
Laatst bewerkt:
Achso, mijn fout.

En de '03 en '05 verschillen inderdaad voor zover ik weet enkel van kleur, that's it.:(
Ik heb tenminste veul minder last van turbulentie dan al die lange bonestaken hier!
En in 2003 hadden ze nog geen startblokkering.

Maarruh; hebben we het nog steeds over die radiateur cover? Want daar zag ik toch staan dat Smurf interesse heeft? Of keek ik te snel en stond er Knutsel?
 
Zeg het maar smurf........anders is er nu iemand anders blij.

Ik heb inmiddels geleerd om de wijsheid van onze senioren der maatschappij niet in twijfel te trekken (ja Sutra, je bent inmiddels Abraham al tegen gekomen, ontkennen gaat niet meer), anders krijg ik klappen.

Dus ik luister naar den and'ren met dezelfde fiets als ik en passeer dan voor de cover. Gaat waarschijnlijk nie passen, nie.
 
Ik heb inmiddels geleerd om de wijsheid van onze senioren der maatschappij niet in twijfel te trekken (ja Sutra, je bent inmiddels Abraham al tegen gekomen, ontkennen gaat niet meer), anders krijg ik klappen.

Dus ik luister naar den and'ren met dezelfde fiets als ik en passeer dan voor de cover. Gaat waarschijnlijk nie passen, nie.
Abraham? Wie? Fysiek misschien wel. Geestelijk nooit.

Maar dat van die cover weet ik zeker. Gaten komen niet overeen. Omdat op model 2008 geen radiateur cover zit wilde ik toen die van mijn oude Z over zetten maar helaas....
 
Abraham? Wie? Fysiek misschien wel. Geestelijk nooit.

Maar dat van die cover weet ik zeker. Gaten komen niet overeen. Omdat op model 2008 geen radiateur cover zit wilde ik toen die van mijn oude Z over zetten maar helaas....


Ik had al een vermoeden omdat je bij de ebayverkoper moest doorgeven van welk bj m'n Zet was, alles duidelijk nu toch, bedankt!
 
:)

Dank jullie wel!


Heb vandaag ook weer 150 KM op de Zet geknalt...was wel effe hard werken om erop te blijven zitten,met al die windvlagen..pfieuwwww.
....."fijnnnn....naked rijden"....

Hehehehe... *O*
 
Jeetje! Wat gaat dat snel zeg!! Pagina 5 alweer!!
Maarrrrrr Ik ben er ook weer :Y
Wanneer gaan we weer eens een stukkie rijden? :9~ Ik heb weer zoveel mooie ztjes gezien in de openingspost. :9~
 
Je hebt toch geen compressor nodig om de spanning omlaag te brengen? :? :N :+

aangezien ik zo'n "banden-opblaas-ding-met-meter" heb voor mijn compressor (weet de correcte naam niet.) heb ik nooit een appart metertje gekocht, op zo'n ding zit ook een knopje op de zijkant om de lucht uit je band te laten.
 
Hallo Zetters

Bedankt voor de info i.v.m. de uitlaten.

Aangezien ik ze occasie heb gekocht waren er geen papieren bij! '(

Of er ergens een E-keur op zit moet ik nog eens gaan bekijken,ik zou niet weten waar ik moet gaan zoeken. :?

Het zal dus hopen worden om geen controle tegen te komen.

Groetjes :W
 
:)

Dank jullie wel!


Heb vandaag ook weer 150 KM op de Zet geknalt...was wel effe hard werken om erop te blijven zitten,met al die windvlagen..pfieuwwww.
....."fijnnnn....naked rijden"....

Hehehehe... *O*

:W

is weer ff geleden... maarrreehhuu hoes't verder????
nog steeds in de sonse stomerij? (dan doe ons ma maar de groeten als ze weer eens binnenloopt)

:W
 
Mogguh :W

Ik kom weer eens naar NL, wordt het hier het hele weekend mooi zonnig bij 20 graden -O-

Denk eens wat je daar mee HAD kunnen doen :]

Maar nu kan Zilverado mooi voor een kleine beurt en een paar frisse rubbertjes (of in andere volgorde :+ ) naar de dealert :Y
En dan ben ik ERG benieuwd hoe de Pilot Roads II gaan bevallen :] Stray vindt ze prima, Rozz niet... :X
 
Hallo Zetters

Bedankt voor de info i.v.m. de uitlaten.

Aangezien ik ze occasie heb gekocht waren er geen papieren bij! '(

Of er ergens een E-keur op zit moet ik nog eens gaan bekijken,ik zou niet weten waar ik moet gaan zoeken. :?

Het zal dus hopen worden om geen controle tegen te komen.

Groetjes :W

Meestal is ff met Jama bellen afdoende, hotcams zijn namelijk altijd e-gekeurd met verwijderbare dB-killers.

Mocht je er zelf niet uitkomen, dan heb ik nog wel een adresje waar ik zo'n kaartje voor je kan bestellen. Of er kosten aan verbonden zijn weet ik niet, iig verzenden komt te vervallen als we een keertje afspreken met een meeting oid. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan