Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza Deel 50

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas. Ik maak het einde van dit topic vandaag niet meer mee.
Ik ga mijn moede hoofd te ruste leggen.

Tot morgen of zo.....

Mazzel,

:W
 
Duc R'dam dicht? En vanmiddag op radio Decibel hoor ik nog een reclame van hun?!? :?

Uit het door Ad al aangegeven topic:

Bericht uit het AD:
Motorcycle Company failliet:

De kredietcrisis en het ingestorte consumentenvertrouwen eisen ook slachtoffers in de motorhandel. The Motorcycle Company in Barendrecht, een internationale dealer van exclusieve klassieke Italiaanse en Britse motoren, is gisteren failliet verklaard.

Eind vorige maand was al uitstel van betaling verleend maar redding bleek niet meer mogelijk, aldus curator mr. C Hamm. er wordt geen motor meer verkocht. "Dan houdt het gewoon op",aldus de curator. The Motorcycle Company had zich toegelegd op de handel in en restauratie van klassieke merken als Norton, Triumph, Ducati, Moto Guzzi. Bij The Motorcycle Company werkten twaalf mensen die gisteren definitief zijn ontslagen.


Ze hadden eerder als surgeance aangevraagd, maar uiteindelijk toch permanent de deuren dicht.
Ben benieuwd wat er met de Duc en triumph dealerschappen gebeurt...
 
Laatst bewerkt:
:? Zie ik dit goed? Meer piccies!! :)

Foto-7L3FIJTQ.jpg

Foto-K8TB6XTG.jpg

Foto-IKVRRWGB.jpg

Foto-ESIVHTLX.jpg

Foto-FGKADGQU.jpg


moet nog effe een keer wat betere fotootjes maken
 
ga even een tukkie doen,wellicht dat ik straks het volgende deel kan openen
 
Laatst bewerkt:
Moederdag koopjes doe ik niet aan mee. Mijn vrouw is niet mijn moeder, dus......helaas pindakaas.
Ik was echt aan de klus. Wandje bekleden en een deur wegwerken. Was al een paar jaar een doorn in ons oog en nu moest ik er aan geloven. '(

En de Allard dag; het gaat om de sfeer en die was goed, toch? Dan is € 20,- niet veel.


Sfeer was zeker goed en het weer was ook super. Volgende keer ga ik zeker weer kijken. De pannenkoeken waren ook echt goed.
 
Ik lees net op Algemene Motorpraat dat na Ducati Rotterdam en Randstad Motors Zoetermeer, nu ook Motoport Vianen definitief de deuren heeft gesloten...

Gaat lekker zo in de motor-wereld. En het ergste vind ik het nog voor alle particulieren die er nu een hoop geld op verliezen. (aanbetalingen, bestellingen die al vooruit betaald waren, motorfietsen die opgehaald moesten worden...)
Die kunnen nu natuurlijk achteraan gaan staan bij de rest van de schuldeisers...

Das K*T.
Daar gaat mijn garantie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan