op zoek naar geschikte chopper..

nic-nac

Rookie
25 mrt 2009
18
2
IJmuiden
Hallo :W

Ik ben bezig met mijn motorrijbewijs en ben 21 als ik hem haal dus kan dan onbeperkt rijden. Ik ben al een beetje aan het rondkijken voor een motor alleen heb ik er nog niet zo veel kijk op... :?

Misschien dat jullie me daarom een eindje op weg kunnen helpen.

Ik ben gek op een chopper model zoals een yamaha drag star alleen vind ik deze nog een beetje te duur. Wat zou een goede mooie/leuke chopper zijn voor rond de €2500 tot €3000 ? En hij moet wel een beetje groot zijn want ik ben 1.97 dus geen oude lage chopper. Of is een chopper voor iemand van 1.97 meter al helemaal niks..

Alvast bedankt voor jullie moeite.

Gr Joram :)
 
ben zelf 1.95m dus chopper rijden met die lengte kan zeker...2 cm maak geen klote uit.
Je moet wel kritisch zijn in wat je koopt, sommige choppers zullen idd te klein zijn. Je moet sowieso naar het wat nieuwere spul kijken, ouwere jappanners zijn ook op japanse maten gebouwd (lilliputter formaat dus)...nieuwere modellen zijn over het algemeen beter te berijden door lange mensen...misschien dus toch ook wat meer budget proberen te creëren...
 
ja oke, dat zal ik dan maar moeten doen :D

Het is niet dat ik het geld er niet voor heb maar wil er gewoon niet te veel aan uit geven.
Wil nog zo veel dingen doen :P

Tnkx!
 
Ikhebzelf een Honda VT750 C2/ace uit 99 onder de 3000. Moest wel zelf het een en ander aan doen, maar een beetje ellebogen werk doet wonderen. Wat het beste is, is geen antwoord op, dat is persoonlijk. Er is ook alwel veel over geschreven. Van de japanse cruisers is er geen een die boven alle anderen uitsteken, maar ik denk dat Honda en Yamaha de betere zijn, daarna met nek lengte suzuki en daarna pas kawasaki. Een Harley is denk ik buiten je bereik wil je er weinig meer aan besteden na aankoop.
 
Als je het geld hebt moet je in een keer iets goeds kopen wat niet afgeleefd is.... Een harley was de mooiste oplossing maar inderdaad met 2000 a 3000 euro krijg je net wat leuke accesoires hahahaha

Dan moet je die andere dingen maar uitstellen!!! :-)

Groetjes kay
 
Kijk eens rond op MP, vaak zie je daar (low budget)projecten die te koop staan omdat de eigenaar aan een ander project wil gaan beginnen.

Je kunt of een project kopen wat nog niet af is(leukste kun je zelf wat klungelen) of je koopt gewoon een kant en klaar project als je zelf niet wat wil prutsen)

Rij je iets apparts voor weinig
 
Terug
Bovenaan Onderaan