suzuki intruder

rotormotor

Rookie
9 mrt 2009
23
0
Ben van plan een suzuki intruder te kopen zo rond de 2000 euro , aangezien er een aantal types zijn.
Mijn vraag is dus welke type raden jullie me aan, ik ben benieuwd, en waar op te
letten????

alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
ik rij sinds een week met een suzi intruder C800 naar grote tevredenheid. nu, voor 2000 euro heb je deze niet, maar ik zeg dit om aan te tonen hoe leuk rijden het is.



klikkable ;)
 
ik rijd ook al een tijdje met een suzi intruder M1800R. Waarschijnlijk vindt je die ook niet voor €2000....dus..
pff... verder nog nieuws. oh ja, morgen lichte kans op een bui in zuid spanje.
 
Gewoon niet druk zijn, even gebruik maken van de recessie ik kocht en paar weken geleden een VS 1400 uit 1999 met 16.000 km in staat van nieuw voor 2250 euro van iemand die spontaan zijn werk kwijtraakte.

Een kennis heeft zaterdag in Rotterdam een VS 800 opgehaald voor 1000 euro, waar we komend weekend een nieuwe band en rem en koppelingleiding opztten.

En persoon denk ik dat ze nog goedkoper worden, de klappen in de bouw moeten nog komen.

Dus zoalsng je je werk niet verliest, geduld, tot misschien sept. Of nu goed loeren.
 
Gewoon niet druk zijn, even gebruik maken van de recessie ik kocht en paar weken geleden een VS 1400 uit 1999 met 16.000 km in staat van nieuw voor 2250 euro van iemand die spontaan zijn werk kwijtraakte.

Een kennis heeft zaterdag in Rotterdam een VS 800 opgehaald voor 1000 euro, waar we komend weekend een nieuwe band en rem en koppelingleiding opztten.

En persoon denk ik dat ze nog goedkoper worden, de klappen in de bouw moeten nog komen.

Dus zoalsng je je werk niet verliest, geduld, tot misschien sept. Of nu goed loeren.

Die klappen in de bouw vallen nu al. Geloof me.
 
Ik werk niet in de bouw, ben TIG 4 lasser op aluminium en RVS

Maar lees dat gewoon her en der, en vreemd is, wij krijgen het juist drukker.
Er schijnen nog 50.000 koppies te rollen in de ned. bouw
 
Ik werk niet in de bouw, ben TIG 4 lasser op aluminium en RVS

Maar lees dat gewoon her en der, en vreemd is, wij krijgen het juist drukker.
Er schijnen nog 50.000 koppies te rollen in de ned. bouw

Bij ons gebeurt het ook al. Zit in de infra. Terwijl je wel om je heen hoort dat er meer werk komt.
Erg vervelend allemaal.

Als jij nog iemand weet voor me motor hou ik me aanbevolen.
groet
 
Terug
Bovenaan Onderaan