Gooi en Vechtstreek *39* | Eifel-tijd!

Lege accu van Michel?

  • Moet ie maar vaker rijden :')

    Stemmen: 13 50,0%
  • Aah, rot voor 'm _O-

    Stemmen: 7 26,9%
  • Honbah.....

    Stemmen: 6 23,1%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Status
Niet open voor verdere reacties.
:Z Mogguh......

je zal toch een halve koplamp gescored hebben zeg _O- _O- _O- _O- :+

edit
cheerleaders.jpg


zie liever zulke cheerleaders :Y
 
Laatst bewerkt:
Moet michel zich wel ff gaan gedragen :/ :')

:j :j :j :j :j
Oorzaak en gevolg he dit...volgens mij gaan we er nooit uitkomen want we weten beiden niet van ophouden _O-

;)

Mogguh allemaal! :)

Zo ik ben alweer hard aan het werk.. iemand moet de centjes verdienen he?! :+

EN die verdien je hier :? :? :? :?

:X


:Z Mogguh......

je zal toch een halve koplamp gescored hebben zeg _O- _O- _O- _O- :+

*O*
Kleine gokje, 20 euro inclusief verzenden was dat wel waard :Y
Nu nog hopen dat ik er wat mee kan :+
 
@Gids en bijna-vrouw: heel veel plezier vandaag! Geniet van een mooie dag *O*

Nog wel ff de vlovlo wassen hè 8-)
 
7 uur van huis weg en half 10 op je werk aankomen :')
Was echt even goed mis op de A2...
 
Serieus? Vandaag trouwdag? Top zeg! (toch al snel :Y )

Veel plezier Christa en Ronald! Dat het maar een mooie dag mag worden! *O*
 
Nou? Heb met personen- familie- en erfrecht het over gemeenschap van goederen, en consequenties voor pa en ma met evt de kinderen etc.... Komt er op neer dat je als man vaak de lul bent :+

Dat klopt, stamt nog veelal van vroeger ook hoor.
Toen werkte vaak alleen de man, en die moest dan met een scheiding ook allimentatie betalen aan de vrouw (kinderen is logisch natuurlijk als ze bij de vrouw achterblijven).
Kreeg daarom nagenoeg ook nooit de kinderen toegewezen want als je fulltime werkt kun je niet goed voor ze zorgen etc. Tijden zijn veranderd...alleen de regels (nog) niet :N

Maarre dat is alleen als het fout gaat he ;)
Bovendien kun je alles goed vast laten leggen hoor.
Manuela werkt minder voor ONS kind dus ons salaris gooien we samen op 1 rekening, zonder onderscheid wie er meer geld verdient dan de ander *D

Ik heb eigenlijk nog steeds niks te vertellen over mijn salaris :+
 
7 uur van huis weg en half 10 op je werk aankomen :')
Was echt even goed mis op de A2...
Haha, ik zag het, ik reed gelukkig aan de andere kant... Totaal op de A2 tussen den bosch en amsterdam iets van 50 km file rond 09:00 op verschillende punten _O- :]
 
Serieus? Vandaag trouwdag? Top zeg! (toch al snel :Y )

Veel plezier Christa en Ronald! Dat het maar een mooie dag mag worden! *O*
:^

Maak er een mooie dag van! (ik weet niet wie jullie zijn, maar maak ongetwijfeld een keer kennis :P )
 
@Achi: Heb je gemaild omdat mijn verzekeringsmaatschappij door een ander is overgenomen en er waarschijnlijk nieuwe telefoonnummer bijhoren.

Die nummers weet ik wanneer ik m'n nieuwe groene kaart binnen krijg (gaat nu op de post als het goed is...)
 
Laatst bewerkt:
:o Cool! Weet waar je aan begint :P Blijf je je motor houden? Zie dat er een kind(je) op komst is :)


Hij denkt nu nog van wel, maar als ze eenmaal getrouwd zijn krijgt ie de opdracht 'm te verkopen.
Arme Ray :/
 
Laatst bewerkt:
@Achi: Heb je gemaild omdat mijn verzekeringsmaatschappij door een ander is overgenomen en er waarschijnlijk nieuwe telefoonnummer bijhoren.

Die nummers weet ik wanneer ik m'n nieuwe groene kaart binnen krijg (gaat nu op de post als het goed is...)

:^

Bijna zelfde verhaal, groene kaart is nog niet binnen. Ze gaat nu een tijdelijke maken die ik mee kan nemen. Moet hier morgen zijn...
Alleen is het bij mij een nieuwe verzekeraar en verzekering.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan