Gooi en Vechtstreek *39* | Eifel-tijd!

Lege accu van Michel?

  • Moet ie maar vaker rijden :')

    Stemmen: 13 50,0%
  • Aah, rot voor 'm _O-

    Stemmen: 7 26,9%
  • Honbah.....

    Stemmen: 6 23,1%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Status
Niet open voor verdere reacties.
Moguh mensen :W

Gisteren dus door de regen gereden... zucht.... Heen en weer Laren... Daar wordt je niet veel vrolijker van, helemaal niet van die klinkers. En met mijn vering werd ik helemaal door me kaar geschud.

Wanneer komt die zon nou weer?
 
Moguh mensen :W

Gisteren dus door de regen gereden... zucht.... Heen en weer Laren... Daar wordt je niet veel vrolijker van, helemaal niet van die klinkers. En met mijn vering werd ik helemaal door me kaar geschud.

Wanneer komt die zon nou weer?

:^ Wil het weekend een lekker weertje als het ff kan. *D

Maar je vering is toch af te stellen ?
 
Michel: Wat betreft het vrijnemen om foto's te maken; Leukopdefoto is de enige die nog langs de baan mag staan met de camera, met een goeie lens en een ladder / bestelbus kan je in de Tarzan en de Audi-S wat plaatjes schieten. Uiteraard ook in de buitenbocht bij de Hugenholz tussen het hek door, maar verder niet. En dat zijn foto's die de meeste inmiddels al wel 'genoeg' hebben. Reden voor mij om me wat meer op bruidsfotografie te gaan richten... daar is nog best leuk geld aan te verdienen ook.. en de catering / sanitaire voorzieningen zijn doorgaans een heel stuk beter als langs de baan bij CPZ :+

Vrijnemen om te komen kijken en ook wat plaatjes schieten is dan weer wel leuk natuurlijk.
:9~~

Mag je op CPZ ook niet meer als toeschouwer plaatjes komen maken?
Ik bedoel ik ben gewoon een amateurtje met een eos, of is dat tegenwoordig een probleem?
Jantah heeft dat vorig jaar toch ook gedaan?
Wel erg jammer als dat niet meer mag zeg :/
 
moggul.. en alweer op de been *O* *O* *O*

maareuh.. Sommige idioten snappen echt niet waar 5 mei voor staat he.. of welke andere dag dan ook..

The Maassen krijgt in mijn ogen dan weer eens gelijk..; 'Ik oordeel niet over andere mensen.. maar dan moeten ze wel normaal doen..'.'Nou dan weet je zeker dat het goed is dichtgegroeid....' (de kenner weet waar ik het over heb..) :/

triest inderdaad -O-

ja, is om je dood te schamen...bij ons ook, verstoring door Marokkanen van de 2 minuten stilte.....jammer dat we ze niet meer gezien hebben.....(zelf nl ook 2 min. stilte aan het houden)

Nog triester... :/
 
Vandaag weer naar school. Laatste blok, heb alle toetsen al gehad moet alleen nog een project opleveren voor Volvo Trucks. *O* *O* *O* Tot half juni daarna vakantie en dan afstuderen!!

Van het weekend pas weer op de fiets '( , maar met dit weer zou ik anders ook niet naar buiten gaan. -O- Ik ga op zoek naar paddocks voor smeren en schoonmaken van de motor!
 
A. Roland Holst College
middelbare zo als ik al zei :P
(heb nu ckv bezig met me 3d huis :') )
 
Laatst bewerkt:
Sow goedemorgen allen :W

BM stond vanochtend om 8 uur al bij de fysio op de loopband om de blessure maar zoeel mogelijk te irriteren voor ik om 10 uur bij de sportarts moet zijn, wat denk je....kan lopen tot ik een ons weeg, geen pijntje, geen kramp niets...... :(

Afgelopen maandag kon ik nog geen 10 minuten hardlopen en toen kreeg ik een vreslijke pijn in mijn knie en kon niet eens meer normaal wandelen.....2 dagen last van gehad...(eigenlijk al 6 maanden)

Zo eens kijken wat de dok ervan zegt...... :)

Klinkt als hetzelfde wat ik heb met mijn linkerknie.. als ik op straat/bos hardloop dan krijg ik zondermeer last ervan en kan dan een paar dagen amper lopen nog.. maar in de sportschool kan ik op de loopband zo 5km wegsprinten :? Ik denk puur de ondergrond.. schoeisel ligt het écht niet meer aan.. hier een stukje wat ik erover gevonden heb:

Pijn aan de voorzijde van de knie

Deze klacht wordt wel patellofemoraal pijnsyndroom maar ook wel chondropathie van de patella(knieschijf) en anterior knee pain genoemd. Pijn is aanwezig aan de voorzijde van de knie (achter en/of rondom de knieschijf). De pijn neemt toe tijdens of na hardlopen. Heuvel en trap(af)lopen geven vaak extra pijnklachten.

Oorzaken

Door het herhaaldelijk bewegen van de knieschijf over het bovenbeen onder een te hoge druk kan deze (overbelastings)blessure ontstaan. Beschadiging/afwijkingen van het kraakbeen onder de knieschijf wordt vaak (maar zeker niet altijd) aangetroffen. De oorzaak is meestal een combinatie van verschillende variabelen die uiteindelijk tot de blessure leidt. Bij deze blessure spelen de volgende variabelen vaak een rol:

* Intensief en veel trainen (eenmalig of frequent).
* Heuveltraining.
* Spierdisbalans voorzijde/achterzijde dijbeen.
* Afwijkingen van de knieschijf en/of dijbeen.
* Eerder doorgemaakte val op knieschijf
* Een standafwijking van de voet, knie en/of heup.
* Slechte demping (door bijvoorbeeld versleten schoenen).
* Versleten of verkeerde loopschoenen.


Behandeling en advies

Het patellofemoraal pijnsyndroom is behandelbaar. Rust (forse verminderen van de trainingsintensiteit en omvang) en spierversterkende oefeningen van de bovenbeenspieren geven vaak al afname van klachten. Rekoefeningen voor de hamstrings (achterzijde bovenbeen), quadriceps (voorzijde dijbeen) en kuitspieren kunnen verlichting geven. De Tape van McConell wordt toegepast door de sportfysiotherapeut waarbij wordt nagestreefd met minder pijn te kunnen oefenen (hardlopen).

Wanneer de loper pijnvrij is met wandelen, kan er met een zeer gedoseerd hardloopschema (vaak een aantal minuten hardlopen afgewisseld met een aantal minuten wandelen) begonnen worden met de trainingsopbouw. Het is verstandig om direct een sportfysiotherapeut te raadplegen om je te laten onderzoeken waardoor oorzaken kunnen worden achterhaald en er een goed hardlooptrainingsspecifiek advies voor deze lastige blessure kan worden gegeven.

Die demping van de ondergrond heb je beter met een loopband.. die veert mee.
Bij mij is het wel een combi van iets te vaak m'n knie gekneusd gehad denk ik.. en wellicht door overtraining met waterpolo, veel fietsbeenslag etc.. heb ook en een dubbelen liesbreuk gehad.. fijn he _O- Je hebt het allemaal niet in de hand magoed, dan maar een loopband :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan