Nadelen van een chopper?

|( :N
*zucht*

kan wel.. zonder je frame door te slijpen...

chopper is geen lowrider, of deep seat geval..
chopper is smal en hoog genoeg om behoorlijk plat te kunnen gaan..

en anders pomp je je stoere iedereen heeft ze ook airride dempertjes een stukkie op :X :X

hoever denk je dan te kunnen doorhangen? bij mij houd het bij 34° echt op dan zit ik overigens ook op de rand van men band te rijden })
 
Dus als jij nou nog lekker ff naar je eigen gedeelte van het forum opsodemieterd kunnen we hier gezellig verder.
 
sodemieter zelf gezellig op je hebt niet eens een motor met je 3 wielig hok

LAMZAK!! Zeg maar waar en wanneer ik ben er! :( :(

Verlaag me misschien nu naar jouw nivo, maar wees gerust, hoop je wel tegen te komen, stel je dan even voor!! })

Wat Pepe in 1 vinger heeft, heb jij nog niet eens in je hele lijf, klootzak!! Ja, ik weet het, ik laat me misschien te veel gaan, sorry daarvoor, ligt niet zo in mijn aard.

Nee, ik hoef te niet te verbergen, wil ik nog niet eens!

Heb dat deze ochtend op mijn werk gelezen, kan daar niet inloggen, heb het de hele dag "opgespaard".....pfff. het lucht wel even op :j :j

Pepe, sorry kerel! Zou graag meer doen :Y
 
ontspannen, relax, die gozer is het niet waard om uit je dak te gaan. Is waarschijnlijk een sufkut die achter z'n toetsenbord een hele held is, maar in het echt een lamzak. Hij weet waarschijnlijk ook helemaal niets van Pepe's bike.
 
jesus wat een geweld; ik reageer slechts op de vraag van de ts ''de nadelen van een chopper'' die ik ondervonden heb toen ik mijn intruder reed. de kleuterachtige arogante houding die men had tegenover een oud model motor op een paar leuke gasten na vond ik zo zielig dat ik dit de topicstarter niet kon onthouden. nu dan de reactie van mij op de motor van opperhoofd pepe dat had ik niet moeten zeggen maar het opsodemieteren schoot mij in het verkeerde keelgat en toen reageerde ik wat te fel mijn excuses hiervoor
 
Ok ok...Tís al goed...

Maar je had ergens anders ook al een vervelende one-liner en als je je dan hier verkneukeld over een "dood" topic terwijl je zelf niet eens meer chopper rijdt...

Ik misschien ook niet hoor, is wellicht ook meer een custom. En 3 wielen, tsja. Hoewel ik me er nu erg op verheug om span te gaan rijden is het ook niet mijn eerste keus. Maar als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.

Aan de andere kant was ik wel serieus over de "domme" vragen. Misschien had ik beter "weer die zelfde vraag" neer kunnen zetten. (Hoewel er soms dingen hier voorbij komen... |( ).Maar dat krijg je misschien als je hier al wat jaartjes meeleest.

En Swag. Las laatst de kaarten nog een door en jij hebt meer voor me gedaan als ik ooit goed kan maken. :Y
 
Aan de andere kant was ik wel serieus over de "domme" vragen. Misschien had ik beter "weer die zelfde vraag" neer kunnen zetten. (Hoewel er soms dingen hier voorbij komen... |( ).Maar dat krijg je misschien als je hier al wat jaartjes meeleest.

Mooi, mag ik daar dan als TS op ingaan? Want hoe irritant is het wanneer de 'veteranen' een beetje bijdehand gaan lopen doen tegen de nieuwelingen. Heb hier eerder wel eens een meisje met pek en veren weggejaagd zien worden omdat ze niet haar eigen band verwisselde. Relax, haal diep adem en realiseer je dat elk gezond forum een cyclus heeft: elke vraag wordt uitvoerig behandeld, zakt naar beneden en is op een gegeven moment uit het zicht voor nieuwe gebruikers. Trust me: in de search kon ik em niet vinden. Fijn dat jij het antwoord nog wist, ik niet iig.

De validiteit van de vraag is ook persoonlijk. Ik heb in ieder geval een hoop zinnige feedback gehad tot het punt dat er een losse one-liner in geflikkerd werd die de vraag als stom bestempelde. Daarvoor (nogmaals) mijn dank aan iedereen.
 
Mja, zoiets zei je daar ook, idd. Jammer dat die TS er anders over dacht: die is sindsdien niet meer op het forum geweest.

Anyway, topic closed wat mij betreft. Ik wens "MC De Lekkende Prostaat" alle succes en schone onderbroeken toe in de toekomst :)
 
Jah dat was wel enigs treurenswaardig. Er komen al niet zoveel meiden op de motor relatief gezien en op choppers/cruisers is het al helemaal bedroefd gesteld.

Nadeel van choppers: te weinig leuke meiden, die ook nog eens van de choppers zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan