Motoren uit films, wat is jullie mening?

Iedereen die een beetje van motoren houdt, kent ze wel:
De "Captain America" van Peter Fonda, de Mad Max Kawa Z1000, en de Black Death van Mickey Rourke.

Zelf ben ik van laatstgenoemde zeer gecharmeerd, en heb serieuze plannen om er een na te bouwen, met een FXR als basis.
Wat is nou jullie mening over dit soort motoren, overdreven/over the top of juist niet, of misschien wel gebrek aan eigen creativiteit (beter goed gejat dan slecht zelf verzonnen)?


ik vindt die black death echt heel slordig gebouwd. bekijk maar eens wat foto's van dichtbij. echt drama. veel te veel over the top custom ook.
ik vindt zelf de stijl van Madsen's bike uit hell ride veeel ruiger

hell_ride01.jpg
 
Laatst bewerkt:
@Mithras: Ik zal al een paar dagen na te denken hoe die film heette, ik kon er niet op komen!

@Ronessch: Het kan wel zo zijn, dat de echte HD werd gebruikt voor de normale shoots, en als er stunts werden gedaan, ze een goedkope chopper ervoor hebben gebruikt, net zoiets als wat ze wel eens deden bij de Dukes Of Hazard, snel een Charger oranje spuiten en dan totalloss rijden....

@AteZ: De Black Death is imo toch best een pure bike, slordig gebouwd is zeker een feit (hoe ze een plaat staal over de tank hebben gelast, achterspatbordje beetje vouwen en lassen op de struts).
Maar het heeft zeker wel iets.
 
HELEMAAL mee eens, baf! Dat soort films zoeken we, steengoede muziek!!
Dat wordt zoeken!!! }) }) ****edit: gevonden!! **** 2de edit: gekocht!!! leve Paypal

http://www.dvdsetshop.com/products/Sons-of-Anarchy-Season-1-DVD-Boxset-DVDS-1554.html

Ben sinds ik naar aanleiding van dit topic SoA heb gekeken ook helemaal weg van de serie.
Enige wat vreemd is: de dvdbox is nog niet uit. Ik ben dus bang wanneer er vandaag of morgen al geleverd wordt door dvdsetshop het een kopie zal zijn?
Bij Amazon is de box echter (ook?) al als pre-order te krijgen. Hopelijk brengen ze 'm snel uit, kan niet wachten!
 
Blijkbaar komt in de nieuwe Transformers ook een chopper voor:

tf2final2.jpg


Maar ik kijk hem alleen voor megan fox.
 
Ben sinds ik naar aanleiding van dit topic SoA heb gekeken ook helemaal weg van de serie.
Enige wat vreemd is: de dvdbox is nog niet uit. Ik ben dus bang wanneer er vandaag of morgen al geleverd wordt door dvdsetshop het een kopie zal zijn?
Bij Amazon is de box echter (ook?) al als pre-order te krijgen. Hopelijk brengen ze 'm snel uit, kan niet wachten!

Mithras, heb vandaag van dvdsetshop mail ontvangen, ze hebben mijn betaling ontvangen en de box verzonden via EMS dus met trackingnumber. Ga er gewoon vanuit dat het een orginele box is. :9
Laat het weten indien aangekomen of hij origineel is etc. O-)

Ben niet zo'n pc-neut dat ik series en zo kan "downloaden", ben soms al blij dat ik op you tube kan kijken..... *O*
 
Hoor al zoveel over SoA..zal ook eens een keer kijken. Zelf vind ik Mad Max een wereldfilm..2 is wel beter maar minder motors dan in 1 ,geen choppers dit vind ik een mooie foto:
zr2.jpg
 
Mithras, heb vandaag van dvdsetshop mail ontvangen, ze hebben mijn betaling ontvangen en de box verzonden via EMS dus met trackingnumber. Ga er gewoon vanuit dat het een orginele box is. :9
Laat het weten indien aangekomen of hij origineel is etc. O-)

Ben niet zo'n pc-neut dat ik series en zo kan "downloaden", ben soms al blij dat ik op you tube kan kijken..... *O*

De box is binnen...hahahaha, er zit ondertitels bij/op Engels en .... Chinees (2 verschillende soorten Chinees) Idd. die box komt uit China; een knap stukje huisvlijt in het groot.....Schitterende box, nog nooit zo gezien. Moest wel nog even aan de postbode een bedrag van 10,--€ betalen = portkosten!

Prachtige serie!! Kijk nu reeds uit daar nummer 2.
:} :} :}
 
Gisteren de eerste 2 afl. bekeken van SoA. Erg coole serie! Ook veel 'bekende gezichten'. Hoop gauw weer tijd vrij te maken voor de resterende afleveringen van het seizoen..
 
De box is binnen...hahahaha, er zit ondertitels bij/op Engels en .... Chinees (2 verschillende soorten Chinees) Idd. die box komt uit China; een knap stukje huisvlijt in het groot.....Schitterende box, nog nooit zo gezien. Moest wel nog even aan de postbode een bedrag van 10,--€ betalen = portkosten!

Prachtige serie!! Kijk nu reeds uit daar nummer 2.
:} :} :}
Dat idee had ik al, maar goed, hij is iig aangekomen!
Kijk zelf ook al reikhalzend uit naar de tweede serie (vermoedelijk ergens rond september). Naast The Last Chapter en The Shield (ok, die laatste is non-motor maar wel erg vet) een van de weinige echte leuke series als je het mij vraagt.
 
De box is binnen...hahahaha, er zit ondertitels bij/op Engels en .... Chinees (2 verschillende soorten Chinees) Idd. die box komt uit China; een knap stukje huisvlijt in het groot.....Schitterende box, nog nooit zo gezien. Moest wel nog even aan de postbode een bedrag van 10,--€ betalen = portkosten!

Prachtige serie!! Kijk nu reeds uit daar nummer 2.
:} :} :}

Relasedatum bij Amazon.com is 18 augustus voor de eerste serie!!

SoA season 2 start 9/9/09 in Amerika.......

Wat duurt dat nog lang......
 
Ben nu Helse Engelen aan het lezen. Daarin komen dingen voor die je terug ziet in SOA en de Last Chapter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan