Motoren uit films, wat is jullie mening?

zekers

dat noemen ze FTD

htqoahqhbuvb.png
 
Geen links of clips, maar voor de liefhebbers en evt. techneuten op uw tube wel te vinden:
Cycle savages 1969;
Angel Unchained 1970;
The Wild Angels (Peter Fonda, Nancy Sinatra) 1966;
Hell's Bloody Devils;
Run Angel Run 1969.

Verder zeker niet te missen:!!!

The Last Chapter &
The Last Chapter II (The war continues( met Michael Ironside & Roy Dupuis).

The Last Chapter is een mini serie die zich afspeelt in de wereld van een criminele Canadese motorbende. De Triple Sixers zijn de grootste motorbende in Canada, maar om de monopolie op de markt voor illegale drugs te krijgen, moeten zij nog één belangrijk gebied in hun macht zien te krijgen - Ontario.

Schitterende serie (2 maal 3 dvd's), wil hem echt aanraden!!
Enkele uren genieten. :}
 
Ik vond persoonlijk TLC nou niet zo geweldig. Meer gewoon maffia die (heel) af en toe een vestje aantrekken...Zeker geen SOA.
 
Geachte mensen,

Ik had hierbij een prangende vraag voor jullie. Ik werk namelijk bij het tv-productiehuis Telesaurus waar wij werken aan het nieuwe vrijdagavondprogramma van Bart Peeters. Het betreft een grote spelshow op Eén over de populaire cultuur van de voorbije 50 jaar.

Van Twiggy en Marilyn Monroe over de Walkman, de flipperkast, roze beenverwarmers en de drie wijzen tot Tokio Hotel, Sex & The City en Crocs. Alle content zit in het collectieve geheugen en elke vraag roept een unieke herinnering op. Het is een programma met veel muziek, beeldfragmenten en gadgets. De sfeer is nostalgisch, uitbundig en humoristisch. Deze show wordt gespeeld door vijf generaties, vertegenwoordigd door bekende vlamingen.

We willen natuurlijk de bekendste dingen aan bod laten komen in de show en in ons decor. Daarom zijn we naarstig op zoek naar oude spelen en gadgets die in ons collectief geheugen zitten en vragen wij hiervoor uw medewerking. We zijn namelijk nog enorm hard op zoek naar een replica van de A-team bus en ik vroeg me hierbij dan ook af of jullie of iemand die jullie kennen een replica of een gelijkaardige bus bezit en eventueel voor een aflevering zou willen uitlenen aan ons? De opnameperiode is van begin januari 2009 tot half februari 2010. In naam van heel het productieteam alvast enorm bedankt voor uw hulp. U kan mij steeds bereiken op stef.ackx@entertainmentgroup.be of 00322/7180310

Hopend op een snel antwoord,
Met vriendelijke groet,

Stef Ackx
 
Beste mensen,

Buiten de A-team bus ben ik ook nog op zoek naar twee replica's van de Harley Davidson motors uit de film 'Easy Rider', namelijk de Captain America en de Billy Bike. Dit verzoek hoorde dan ook thuis binnen dit forum! Laat gerust iets weten aub, wij kunnen echt alle hulp gebruiken met het lokaliseren van deze zeldzame exemplaren!

Groeten,
Stef Ackx
 
Larry Bishop in Hell Ride rijdt een gave motor! Mooi stuur en stoere uitstraling! De fatBoy van Arnie mag er ook zijn natuurlijk... En natuurlijk de Triumph Speedtwin van Marlon Brando, maar da's wel erg lang geleden... :)
 
Komen leuke motors in voor maar als je graag films kijkt voor een sterke verhaallijn adviseer ik je om naar andere films te kijken... :P

Haha, helemaal waar! Ik zag hem liggen, gave hoes, goede acteurs en Tarantino... Maar wat een saaie film zeg.. de motoren maken het de moeite waard om te kijken, dat zegt genoeg!
 
Geachte mensen,

Ik had hierbij een prangende vraag voor jullie. Ik werk namelijk bij het tv-productiehuis Telesaurus waar wij werken aan het nieuwe vrijdagavondprogramma van Bart Peeters. Het betreft een grote spelshow op Eén over de populaire cultuur van de voorbije 50 jaar.

Van Twiggy en Marilyn Monroe over de Walkman, de flipperkast, roze beenverwarmers en de drie wijzen tot Tokio Hotel, Sex & The City en Crocs. Alle content zit in het collectieve geheugen en elke vraag roept een unieke herinnering op. Het is een programma met veel muziek, beeldfragmenten en gadgets. De sfeer is nostalgisch, uitbundig en humoristisch. Deze show wordt gespeeld door vijf generaties, vertegenwoordigd door bekende vlamingen.

We willen natuurlijk de bekendste dingen aan bod laten komen in de show en in ons decor. Daarom zijn we naarstig op zoek naar oude spelen en gadgets die in ons collectief geheugen zitten en vragen wij hiervoor uw medewerking. We zijn namelijk nog enorm hard op zoek naar een replica van de A-team bus en ik vroeg me hierbij dan ook af of jullie of iemand die jullie kennen een replica of een gelijkaardige bus bezit en eventueel voor een aflevering zou willen uitlenen aan ons? De opnameperiode is van begin januari 2009 tot half februari 2010. In naam van heel het productieteam alvast enorm bedankt voor uw hulp. U kan mij steeds bereiken op stef.ackx@entertainmentgroup.be of 00322/7180310

Hopend op een snel antwoord,
Met vriendelijke groet,

Stef Ackx

:X :X :X :X :X |( |( |( |(
 
Laatst bewerkt:
Is deze al voorbij gekomen?

girl-on-a-motorcycle.jpg


The girl on a motorcycle

Hoogtepunt;

een orgasme van genot onder het rijden, scheurt ze bijna onder een vrachtwagen.

meesterlijk
 
Hier even een lijstje, heb ze zelf niet allemaal, sommige films zijn niet te vinden.

The Wild One (1953)
The Black Rider (1954)
Teenage Devil Dolls (1955)
Scorpio Rising (1964)
Motorpsycho, aka Motor Psycho (1965)
The Wild Angels (1966)
Devil's Angels (1967)
Hell's Angels on Wheels (1967)
The Glory Stompers (1967)
The Born Losers (1967, released 1969)
The Hellcats aka Biker Babes (1967)
She-Devils on Wheels (1968)
The Savage Seven (1968)
Angels from Hell (1968)
The Miniskirt Mob (1968)
Easy Rider (1969)
Satan's Sadists (1969)
Run, Angel, Run (1969)
Hell's Belles (1969)
Hell's Angels '69 (1969)
Naked Angels (1969)
Five the Hard Way aka The Sidehackers (1969)
The Black Angels (1970)
C.C. and Company (1970)
Hell's Bloody Devils (1970)
Angel Unchained (1970)
Cycle Savages (1970)
Angels Die Hard (1970)
Nam's Angels, aka The Losers (1970)
Rebel Rousers (filmed 1967, realeased 1970)
Werewolves on Wheels (1971)
Angels Hard as They Come (1971)
The Peace Killers (1971)
Psychomania (1971)
The Hard Ride (1971)
The Pink Angels (1971)
Bury Me an Angel (1972)
Angels' Wild Women (1972)
Blood Freak (1972)
Sukeban gerira (1972)
Cycle Psycho aka Savage Abduction (1973)
The Black Six (1974)
Stone (1974)
Trip with the Teacher (1975)
God Speed You! Black Emperor (1976)
Every Which Way But Loose (1978)
Mad Max (1979)
Quadrophenia (1979)
Kuruizaki sanda rodo (1980)
Return of the Rebels (1981)
The Aftermath (1982)
Bakuretsu toshi (1982)
Grease 2 (1982)
The Loveless (1982)
Hell Riders (1984)
Mask (1985)
The Majorettes (1986)
Vamp (1986)
Eye of the Tiger (1986)
Nightmare Beach (1988)
Easy Wheels (1989)
Pumpkinhead (1989)
Chopper Chicks in Zombietown (1989)
Masters of Menace (1990)
The Final Alliance (1990)
Don't Tell Her It's Me (1990)
Blood Ties (1991)
Stone Cold (1991)
Harley Davidson and the Marlboro Man (1991)
Roadside Prophets (1992)
The Waterdance (1992)
Beyond the Law (1992)
Chrome Soldiers (1992)
Running Cool (1993)
Jailbreakers (1994)
The Stranger (1995)
Zombie Cult Massacre (1998)
Biker Dreams (1998)
Hellblock 13 (2000)
Hochelaga (2000)
Biker Zombies (2001)
Lone Hero (2002)
Biker Boyz (2003)
Angel in Chains (2004)
Torque (2004)
Dhoom (2004)
The Rain Makers (2005)
Greed (2006)
Missionary Man (2007)
Ghost Rider (2007)
Wild Hogs (2007)
Hell Ride (2008


Wel graag aanvullen!!! })
 
Terug
Bovenaan Onderaan