Racen op een oude GSXR (86 t/m 00)

1e

full
 
Rij met Pirelli supercorsa's, tot nu toe nog zonder bandenwarmers en heb de banden koud op 1,6 achter en 1,8 voor staan. Direkt na de sessie warm gemeten en stond achter op ca 1,8 en voor 2. Heb nog wel wat geexperimenteerd met de vering instellingen en heb de indruk dat een wat hardere veringinstelling meer bandenslijtage geeft dan een iets hardere bandendruk.
 
Dat vraagt om uitleg ;) :

1e heb geexperimenteerd met de pilot powers : 2.1 voor 1.9 achter aangegeven in een topic op motor-forum,gevolg een totaal zwabberende srad,aanremmen werd zelf link :X
(bleek dat men mij de drukken van de pilot one doorgegeven had |( .
Michelin gebellt ,bleek banden altijd op volle spanning,ook op het circuit :Y ,de band is er op gemaakt,en ik neem aan dat ze het daar weten.
Anyway bevalt mij goed,geen glijders,of gecontroleerd,stabiel bij aanremmen :Y .

2e heb een tabel van pirelli zie bijlage,waar de spanningen op staan,werkt voor mij ook prima

[afbeelding]

De MPP is ook een straat band en moet harder staan voor het circuit.

Ik rijd zelf met de SC en voor 2.1 en achter 1.9, perfect slijtage en grip... ;)
 
Voor de liefhebber(S), mocht je nog zoekende zijn naar een mooie en perfect onderhouden en goed sturende en betaalbare SRAD, laat het me dan zeker even weten. Motor staat met uitgebreide omschrijving te koop op MF onder rubriek ZAC Aangeboden etc. Toch nog even een foto-tje! Ben van plan om te gaan racen met een dikke twin.

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
goed voor jou! en ook beetje voor mij voor als ik mijn srad ooit van de hand doe, wat nog niet voor direct zal zijn, ik amuseer er me ontzettend mee
nu vrijdag ecuyers, de week daarop folembray, het leven kan mooi zijn!
 
goed voor jou! en ook beetje voor mij voor als ik mijn srad ooit van de hand doe, wat nog niet voor direct zal zijn, ik amuseer er me ontzettend mee
nu vrijdag ecuyers, de week daarop folembray, het leven kan mooi zijn!

:Y ,over 3 weken mettet,week later spa :P ,en medio augustus assen :9 .
En nog een paar keer,nog in te plannen ,zolder 8-)
 
full


afgelopen vrijdag eerste keer ecuyers, viel nog niet direct mee, een pak bochten om te leren kennen in combinatie met een (voor mij) compleet foute tandwiel keuze zorgde, samen met het goede weer voor een boel zweet!
deze avond maar eens tandwielen wisselen en iemand zoeken die tegen komende weekend even naar m'n vering wil zien.

komende maandag folembray!
 
[afbeelding]

afgelopen vrijdag eerste keer ecuyers, viel nog niet direct mee, een pak bochten om te leren kennen in combinatie met een (voor mij) compleet foute tandwiel keuze zorgde, samen met het goede weer voor een boel zweet!
deze avond maar eens tandwielen wisselen en iemand zoeken die tegen komende weekend even naar m'n vering wil zien.

komende maandag folembray!

Had ik ook last van op mettet(orginele setting),was voor mij de 2e keer,moest toch weer flink wennen,intensief baantje :Y
De 21e weer,voor effe een tandje kleiner steken.
 
de mijne

'98 750

Trax remleidingen
Gear indicator
K4 echterveerBitubo binnewerk vanvoor
Radiale Brembo rempomp

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En weer een(750) erbij *O* *O* ,welkom :Y

Hoe kreeg je die K4 demper passend?ik had er 1 van een 1000,kreeg deze met geen mogelijkheid er goed op(hoogte) :N ,zelf bij hyperpro,zagen ze er geen heil in.
 
Laatst bewerkt:
Donderdag nog ff met de zac meegedaan.
Wordt wel hard gereden zeg!
Heb r sinds kort 6zuigerklouwen en radiale rempomp op.
Remt nu echt hard!
Is overigens n 600 uit 1999






full
 
Donderdag nog ff met de zac meegedaan.
Wordt wel hard gereden zeg!
Heb r sinds kort 6zuigerklouwen en radiale rempomp op.
Remt nu echt hard!
Is overigens n 600 uit 1999






[afbeelding]


Nou, als jij inderdaad 1:58.167 en 1:59.840 hebt gereden heb je gelijk!!! :} :} :}

Daar kan ik momenteel alleen maar van dromen met mijn '97er 750! Wel mooi om te zien: het ligt dus puur aan mij en niet aan de motor! *O*

Dus in plaats van met geld te smijten moet ik kijken hoe ik mezelf kan verbeteren!
Nou moet ik wel zeggen dat ik de SRAD geen makkelijke motor vind; ik heb het gevoel heel hoog er echt bovenop te zitten en hij voelt wat mij betreft ook wel looiig aan. Maar ja dat is in vergelijking met het rijwielgedeelte van een '08 R1 op het circuit (waar ik trouwens óók niet snel mee ben / durf te zijn!).
 
Heb nog ns op n 2004 gixer 750 gereden, maar was moeilijker de bocht in te leggen.
De srad valt echt de bocht in .
Als de vering en banden goed zijn is t echt n eitje om dat ding vlak te gooien.
Heb veel lol in t rijden met m.
 
He, he, eindelijk weer eens gereden. Afgelopen woensdag (08 juni) met MSL op Zandvoort. Motortje weer klaar gemaakt. Verse olie, nieuw oliefilertje, K&N luchtfilter gereinigd, nieuwe remblokjes, brandstoftoevoeging om t systeem weer schoon te maken en "ff" naar Hyperpro in Wychen (vanuit Zwolle) geweest om de vering te laten controleren. Goede service. Eenmaal Hyperpro er op en je kan ze altijd gratis laten afstellen. Achterveer moest harder, maar bleek vast te zitten. Die moest er dus uit, dat kostte dus wel n paar tientjes, maar anderhalf uur later was alles weer tiptop. Vroeg me af of ik t zou merken, maar dat was dus wel degelijk zo. Veel minder kwispelen en (dus) stuiteren.

Was niet mn bedoeling om mn snelst tijd nee te zetten. Dacht ff rustig beginnen na 9 maanden. Laatste sessie als eerste in groep 3 gestart. Niemand voor me. Mooi op techniek en lijnen. Niemand die ik in moest halen. Echt lekker gereden. Wat blijkt? 5 honderste boven mn snelste tijd ooit op Zandvoort, 2:10.681. Best redelijk voor een 600 SRAD uit ´98 toch?

Helpt dus inderdaad, relaxed rijden. Het gevoel is er weer!! Hopelijk 18 juli weer. :]
 
Laatst bewerkt:
Nog iemand een regensetje nodig...

Geheel compleet met schijven en uiteraard banden.

Banden zijn een sessie gebruikt, dus nog zo goed als nieuw.

GroteFoto-AOA6E8EP.jpg


GroteFoto-GNJGGU6G.jpg


Reactie graag via PB...
 
Gisteren weer een dagje mettet gedaan,wederom in Minder snel ingeschreven,weer in snel geplaatst :') .(het toffe was wel dat er maar een man/vrouw of 15 in onze groep zaten)
Dit keer was het anders :) ,1e 3 sessie regen ;( ,doch :P ,ik reed sneller dan pak hem beet de helft *O* ,met mijn pilot power 2 ct :o .(ik ben een regenridder O-) )
Na de middag werd het droog en ging het tempo flink omhoog :Y .
De snellere mannen kwamen in hun ritme,en ik kon aardig meekomen :] .
Na onze laatste sessie rond 5 uur bleek dat we nog 45 min konden vrij rijden,daar we de hele dag alle sessies gereden hadden en we vrij moe waren hielden we het voor gezien,mooie dag geweest *D

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan