VFR/RVF 400 Topic deeltje #4

Status
Niet open voor verdere reacties.
He Nick, ziet er gelikt uit, alleen is me user neem nu met hoofdletter dus, Djeepert.

Vandaag wel weer wat bizars meegemaakt, was lekker me stepjes aan de grond aan het rijden (ben aant kijken voor 2de hands leren pak met sliders :+ ) bij op en afritten, vervolgens voeg ik in, wordt ik van rechts door een BMW aan de kant gereden, moest uitwijken, komt er van achter een Honda Civic met 150+ aangescheurd, Honda duikt ongeveer vangrail in, BMW geef dan toch eindelijk ruimte, dus ik net naar midden (was 2 baans weg). Ging allemaal net goed :)

Koekblikkers...

EDIT: wel even eerst volgende afslag genomen en even rustig naast me motor gaan staan. Voelde gewoon me jas bewegen door de Honda die voorbij kwam gevlogen..
 
Laatst bewerkt:
Je bent te goed voor deze wereld, Pol! :}

Overigens, wat vind je van je bij-titel O-)

@ Malukutec (wat een pokkenaam zeg, krijg er spontaan dixieleksie van :+ )

Nou nog een leuke bij-titel verzinnen he! :W
Je hebt er echt over nagedacht :+ maar hijs leuk hoor :9 :]

Moge trouwens :W
 
Mijn NC30 is nog niet echt toonbaar, maar dat moet als het goed is niet lang meer duren... :P
Moet nog ff wachten op een paar kuipdeeltjes die hersteld moesten worden, en een schokdemper van YSS die uit Thailand moet komen, vie SO products....
Alleen gaan ze daar blijkbaar niet zo hard in Thailand, dus duurt allemaal wat langer... B|

Als hij toonbaar is zal ik snel eens een fototje maken.. *O*
Heb er wel al een van de andere vfr, maar da`s een 800 en niet echt welkom hier...?

groet,

Marc
 
Nickel, zie ik nu goed in topic 4...dat er een bijnaam genoemd wordt voor een aantal.... _O-
No worries! :) Trouwens, ik heb ook nog me NC30 naast de NC35. Zal eens nieuwe piccies maken binnenkort.
 
Goede avond mensen laat ik me ook eens voorstellen.. Ik ben Arie ook gek van vfr en rvf modellen :P
En ik ben zelf ook in bezit van een RVF400R(T) Ik heb al een tijdje stiekem zittem meeloeren op deze forum en topics en dacht "what the heck "ik meld me aan...
pfff dat wassem.... en fotowz ...ff wachten dames en heren

Welkom Arie! ff vraagje...je RVF is toch R(R) i.p.v. R(T) uitvoering (gezien kleurenschema)?
 
Mijn NC30 is nog niet echt toonbaar, maar dat moet als het goed is niet lang meer duren... :P
Moet nog ff wachten op een paar kuipdeeltjes die hersteld moesten worden, en een schokdemper van YSS die uit Thailand moet komen, vie SO products....
Alleen gaan ze daar blijkbaar niet zo hard in Thailand, dus duurt allemaal wat langer... B|

Als hij toonbaar is zal ik snel eens een fototje maken.. *O*
Heb er wel al een van de andere vfr, maar da`s een 800 en niet echt welkom hier...?

groet,

Marc
YSS, die maken ook scootah schokbrekers :Y

_DSC2127.jpg

Mooie dingetjes, dat zeker! :Y

Roel's RC45 en RC30 staan er ook bij... zie geen reden waarom een RC46 er dan níet bij zou kunnen O-) :N

Nickel, zie ik nu goed in topic 4...dat er een bijnaam genoemd wordt voor een aantal.... _O-
No worries! :) Trouwens, ik heb ook nog me NC30 naast de NC35. Zal eens nieuwe piccies maken binnenkort.
Voor de gene waarvoor ik wat wist te verzinnen: :Y

Moet wat doen als je je profielwerkstuk (wat uiterlijk 6 mei ingeleverd moet zijn anders mag ik niet deelnemen aan het eindexamen :X ) probeert uit te stellen O-)
 
Laatst bewerkt:
ff een vraagje tussendoor, wanneer is die meeting eigenlijk? Is het alleen voor 400-ruffridaz of ook andere brommers?
 
Welkom Arie! ff vraagje...je RVF is toch R(R) i.p.v. R(T) uitvoering (gezien kleurenschema)?


op kenteken eerste toelating is ie van '96 maar als ik kijk naar de framenr. is ze idd van '95 en de kleurenschema wijst er ook op. volgens kenteken is het een R(T) en volgens indicatie framenummer een R(R)... :P
 
Ja hoor, ben weer terug van vakantie. ;(
Uitgerust :Y
genoten :Y
motoren gezien :N

Heb een uur nodig gehad om alles terug te lezen, en zie daar een nieuw topic.
mooi werk nickel. :}

Deze mag erbij in de OP.

full
 
Hij moet 14,nogwat volt laden normaal gesproken....
De spanningsregelaar is makkelijk zelf te doen, is alleen een stekker aansluiten.
Dynamo heb je proffesioneel gereedschap voor nodig.
[afbeelding]
Nr 5 moet je met een luchtsleutel loshalen (in de meeste gevallen)
Nr 6 zit op een conische as, die moet je er met een speciale sleutel "afdrukken"
Nr 8 is dan hetgeen je zou moeten vervangen.... :W

Morgen eens proberen, dynamo heb ik ook al liggen.
 
jongens nog bedankt voor de uitleg en illustratie , ik moet nu eerst meeten wat er stuk is en kan dan vervangen.misschien kom ik ook naar de meeting.
full
 
Ben ik de enige die de motor van HendrikPV40 supervet vindt?! :9~

Oh ja kan ik ook bij de OP? Had 't in 't vorige topic niet gezien.

Fotootje: :)

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan