VFR/RVF 400 Topic deeltje #4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst stond ik ook in Amsterdam om het museumplein voor een stoplicht.. hoor ik zo'n idioot ook! STEIGEREN! DOE FF STEIGEREN!

tss..

Morgen voor het eerst sinds 2.5 weken hopelijk weer eens rijden...
 
Ben ik de enige die de motor van HendrikPV40 supervet vindt?! :9~

...

Nee hoor, ik zelf ook ;-)
(en aan de reacties te zien zijn we daarmee de enigen :+ )

Ik ben dit weekend naar het circuit van Folembray gereden om daar zaterdag een cursus te volgen (rijvaardigheidscursus).
Het was interessant en daarna was het 3 keer vrij rijden, FANTASTISCH

Ik heb wel véél problemen gehad tijdens het naar daar rijden en het terugrijden omdat het vacuumdarmpje op de benzinekraan het had begeven. Gelukkig was ik in panne gevallen voor de deur van een motard die me van een bruikbaar (doch niet 100% ideaal) darmpje kon voorzien.
Toch maar asap vervangen om niet opnieuw problemen te krijgen

Foto's van het circuit komen nog (ik moet ze zelf nog bekijken) maar verwacht er niet teveel van, ik beschouw mezelf maar als een beginner. (hoewel ik in de bochtjes toch heel goed mee kon, maar de anderen waren ook geen pro's natuurlijk. Alleen jammer dat ik op de rechte stukken niet helemaal kon volgen)

Groetjes
*De Belg* O-)
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik zal me even voorstellen! Tijdens het zoeken van onderdelen van een rvf 400 kwam ik dit forum tegen waar ik allemaal handige info zag staan. Ik heb zelf een CBR400RR NC23 en ben een RVF400 NC35 aan het opknappen in een repsol uitvoering.
Ik las op het VFR/RVF 400 Topic deeltje #3 dat ''Thai-mike'' een adres heeft waar je de lower radiator en de upper radiator van een NC35/NC30 voor plus minus 200 euro kan krijgen? Heeft iemand een adres waar ik ze kan krijgen?
 
Hallo,

Ik zal me even voorstellen! Tijdens het zoeken van onderdelen van een rvf 400 kwam ik dit forum tegen waar ik allemaal handige info zag staan. Ik heb zelf een CBR400RR NC23 en ben een RVF400 NC35 aan het opknappen in een repsol uitvoering.
Ik las op het VFR/RVF 400 Topic deeltje #3 dat ''Thai-mike'' een adres heeft waar je de lower radiator en de upper radiator van een NC35/NC30 voor plus minus 200 euro kan krijgen? Heeft iemand een adres waar ik ze kan krijgen?

Ten 1e: welkom :W

Ten 2e: Foto? O-)

Ten 3e: aangedacht dat Thai-Mike in Thailand woont en dat daar dus nog een fiks pak verzendkosten bij komt?? :P
 
Hallo,

Ik zal me even voorstellen! Tijdens het zoeken van onderdelen van een rvf 400 kwam ik dit forum tegen waar ik allemaal handige info zag staan. Ik heb zelf een CBR400RR NC23 en ben een RVF400 NC35 aan het opknappen in een repsol uitvoering.
Ik las op het VFR/RVF 400 Topic deeltje #3 dat ''Thai-mike'' een adres heeft waar je de lower radiator en de upper radiator van een NC35/NC30 voor plus minus 200 euro kan krijgen? Heeft iemand een adres waar ik ze kan krijgen?

Welkom!!

Ben benieuwd naar foto's van je Fietsen.

Thai-mike woont in Thailand, dus verzenden kost ook al wat en is hier ook niet meer zo actief(tenminste, ik zie hem niet meer zoveel als eerst)

EDIT: 19 jaar oud en dan al 2 van die fietsen? Doe je goed :+

31mei 400cc Meeting, kom ook ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik zag dat ik vergeten was te vertellen dat ik Jasper heet.
Ik heb naast de twee honda's ook nog een kawasaki kl250 maar die staat alleen stof te happen.
Verzendkosten zijn geen probleem.
Ik ben het aan proberen om een foto erop te krijgen!
 
Ik zag dat ik vergeten was te vertellen dat ik Jasper heet.
Ik heb naast de twee honda's ook nog een kawasaki kl250 maar die staat alleen stof te happen.
Verzendkosten zijn geen probleem.
Ik ben het aan proberen om een foto erop te krijgen!
Lopen ze weg ofzo? :?

Vastbinden dan! :P

Kachel84 heeft daar ook steeds last van... zijn auto, z'n motorscooters... peren m ook allemaal, maar zelfs die krijgt ie op de foto :+
 
Lopen ze weg ofzo? :?

Vastbinden dan! :P

Kachel84 heeft daar ook steeds last van... zijn auto, z'n motorscooters... peren m ook allemaal, maar zelfs die krijgt ie op de foto :+

Nickel, wat moet er gebeuren om te mogen rijden met je 400, bedoel, kunt toch ook zonder kappen richting meeting komen.
ff lamp eropzetten, richtingaanwijzers vastzetten en je kunt rijden.







shit, waarom zit ik nog rond dit tijdstip te pjutteren, had ik niet met mezelf afgesproken om te gaan pitten.

gelukkig eigen baas, begin ik morgen toch wat later.

ok dan
 
Laatst bewerkt:
Nickel, wat moet er gebeuren om te mogen rijden met je 400, bedoel, kunt toch ook zonder kappen richting meeting komen.
ff lamp eropzetten, richtingaanwijzers vastzetten en je kunt rijden.




shit, waarom zit ik nog rond dit tijdstip te pjutteren, had ik niet met mezelf afgesproken om te gaan pitten.

gelukkig eigen baas, begin ik morgen toch wat later.

ok dan

Ze RBW _O-


Die jongen heeft en examen en geen geld, en moet het in 1 maand halen. Twordt allemaal teveel voor ze arme hartje.
*D
 
Nickel, wat moet er gebeuren om te mogen rijden met je 400, bedoel, kunt toch ook zonder kappen richting meeting komen.
ff lamp eropzetten, richtingaanwijzers vastzetten en je kunt rijden.







shit, waarom zit ik nog rond dit tijdstip te pjutteren, had ik niet met mezelf afgesproken om te gaan pitten.

gelukkig eigen baas, begin ik morgen toch wat later.

ok dan
Is op dit moment een kwestie van een vers setje koppelingsplaten erin gooien, topkuipje erop (zitten ook de knipperlichten in...) en rijden...

Maar dan is een rijbewijs toch ook wel handig |(
 
Aluminium koelribben zitten helemaal dicht en bevestigingsogen van de ventilator zijn afgebroken.
Ja de prijs van csmnl had ik ook al gevonden, en ebay.co.uk en meerdere ook allemaal doorgezocht maar niks te vinden. Kan iemand vertellen hoe je een foto erop zet?
 
Aluminium koelribben zitten helemaal dicht en bevestigingsogen van de ventilator zijn afgebroken.
Ja de prijs van csmnl had ik ook al gevonden, en ebay.co.uk en meerdere ook allemaal doorgezocht maar niks te vinden. Kan iemand vertellen hoe je een foto erop zet?

Foto's uploaden, op een website (motorstek, hyves, mijnalbum), en tussen ~
img*] zetten *weg.
 
Kan iemand vertellen hoe je een foto erop zet?


Rechtsboven deze pagina zie je overige acties.
Daarop gaan staan, dan zie je documentenlijst.
daarop klikken, dan zie je mappen.
Dan op document toevoegen, en uploaden maar.
Mocht je foto te groot zijn dan eerst verkleinen

als de foto er in staat dan openen.
dan de www kopieren.

Dan op deze pagina, hierboven zie je allemaal vakjes staan, 9e van rechts moet je hebben.
daar klik je op.
dan opent er een klein nieuw veld, je gekopieerde www daarin plakken.
enter, en hij staat in je nieuwe bericht, dan wat tekst toevoegen en reactie versturen.

Jip en janneke taal maar weet anders ook niet hoe ik het moet uitleggen.
of aan ons mailen, zetten wij hem er voor je op.



Goedemorgen trouwens, mijn vakantie is weer voorbij :r
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan