VFR/RVF 400 Topic deeltje #4

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe comfortabel zijn deze fietsen voor iemand van 1.82 op de wat langere afstand (denk aan 100 km)??
 
hoe comfortabel zijn deze fietsen voor iemand van 1.82 op de wat langere afstand (denk aan 100 km)??

Comfortabel is een groot woord, maar dat geldt voor elke sportfiets. 100km rij je op je sloffen. Da's een half uurtje :]
 
Laatst bewerkt:
Dus jij rijdt overal 200km/u :p...

Voor onderhoud; ik ben enorm enorm tevreden van Westhoek motorcenter. Die monteur daar heeft al meermaals prijzen gewonnen als top 5 van europa. Hij is altijd heel behulpzaam en is nog van de oude stempel: kleine probleempjes worden snel even gefixed voor je zonder dat je ervoor moet betalen (ik zag laatst een fietsenmaker die 50c aanrekent voor een bandje op te pompen ... waar gaan we heen, waar gaan we heen)

Anyway; das natuurlijk wel extreem ver voor je ;).

Jantje smit mag je houden, maar Bart Peeters mag je gratis hebben ;).

't Wordt tijd dat de wind weer gaat liggen dat 'k weer een leuk ritje kan gaan maken! Misschien gaat ie vanavond nog wat liggen.
 
Na 5 weken wachten vandaag dan eindelijk binnen: Sidi Vortice Lux :P
full
 
Ook mijn andere V-blok moet af en toe een kleppenbeurt. Is gisteren gebeurd. Helaas mag ik hier alleen maar toekijken. Gelukkig wel assisteren. :Y :Y
full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Vanaf morgen een super sound in de RC 45. De superpole-carbondemper (op maat gemaakt) is klaar en ga h'm morgen in Kaatsheuvel halen.
full

Ben super(pole) benieuwd naar het geluid :)
 
Jeetje, wat een levertijd zeg!

Er staat ook een NR bij Arie Molenaar, ik heb ook staan :9~ :9~ :9~ Echt zo gaaf, op elk onderdeeltje, elk dekseltje staat NR. Zooo bijzonder!
Zou je een NR kopen als je kon Roel? Of is dat toch wat teveel van het goede?
 
Afgelopen zaterdag, bij de keuring, werd mijn helm nog maar net goedgekeurd. Hij is ook al vrij oud. Dus op zoek naar een nieuwe. Deze gaat het worden: Shoei X-Spirit Locatelli2 TC-1
full

full

full
full
 
Laatst bewerkt:
Die NR2 heb ik nog nooit gezien. Nooit van gehoord ook trouwens. Maar wat een vet ding! :9~

Ik zou maar vast ruimte maken in je schuur Roel *D

Groeten, Karl
 
Hoe keuren ze dat dan? Alleen op zicht of hebben ze apparatuur om iets te controleren?
De KNMV heeft een helmenlijst. Importeurs moeten hun nieuwe helmen aanmelden. De helmen blijven een aantal jaren op de lijst staan. Met een gekeurde helm kun je dus niet onbeperkt blijven racen. Ik dacht 3 jaar. Ze controleren altijd buiten- en binnenkant.
Maar ook een helm voor alleen op de weg moet na een aantal jaren worden vervangen.
 
De KNMV heeft een helmenlijst. Importeurs moeten hun nieuwe helmen aanmelden. De helmen blijven een aantal jaren op de lijst staan. Met een gekeurde helm kun je dus niet onbeperkt blijven racen. Ik dacht 3 jaar. Ze controleren altijd buiten- en binnenkant.
Maar ook een helm voor alleen op de weg moet na een aantal jaren worden vervangen.

Ah, duidelijk.
Ja, ik zit nu op 2 1/2 jaar, bijna elke dag gebruikt. Ik denk dat ik volgend jaar een andere helm ga uitzoeken, ik wil niet na een ongeluk erachter komen dat ik toch beter een nieuwe helm had kunnen kopen...
 
Niet direct 'n idee wat een grote beurt zou kosten. Ben dr hoofdzakelijk geweest voor m'n CBR'tje. Daar kostte een nieuwe mand 80 euro all incl... :p mrja.

Zal 't es vragen aan 'm!
 
Die NR750 is wel een net iets andere prijscategorie dan de rest van zijn collectie ;-)

Inderdaad. Daarom ook mijn vraag aan Roel of hij hem ooit zou willen kopen.
Ook al zou ik de loterij winnen (ik bedoel veeeeel geld), weet ik niet of ik een NR zou kopen. Ik zou er niet op kunnen en durven rijden, en of het een goede investering is weet ik ook niet. Die van Arie Molenaar moest ruim 100.000 euro opleveren zei Arie zelf (mocht er een koper zijn), anders ging hij niet weg. Hij zei dit onder het mom van "uiteindelijk is alles te koop", dus volgens mij wil hij hem helemaal niet kwijt ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan