BMW R1200 CL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob.C

Rookie
24 nov 2005
9
0
Beek (Gelderland)
Wie heeft er ook zo'n beest onder zijn kont.
Hoe vindt je hem? :]
full


Merk dat er bij de chopper en customs wein ig echte toerders zitten.
Zal overgaan naar de toerders. :}
 
Laatst bewerkt:
Wil je een eerlijk antwoord? :X Denk dat je weinig medestanders vind binnen het chopper/cruiser/custom-forum...

Ik wil je nie afzeiken, maar denk dat je beter ergens anders binnen MF je heil kunt zoeken, dr zijn vast meer mensen die ook heel blij worden van zo'n...eh...ding, maar ik vind t een afgrijselijk lelijk hok :r , en de meesten binnen deze afdeling van MF zullen dat met me eens zijn...Maar als jij dr gelukkig mee bent, ben ik blij voor je :Y
 
Het is een motor met een heel eigen gezicht, wat ook te merken is aan de overige reacties. Het is nooit een hit geweest in Nederland, dus je zult je makkelijk onderscheiden van de "grauwe" massa.

Maar mijn motor is het ook niet.
 
De baas van de ontwerpafdeling bij BMW is een Limburger.
Namens Limburg bied ik nederig mijn excuses aan. '(

Zonder plasticgedoe eraan vast heeft wel als voordeel dat het zaakje beter zinkt. _O-

Maar ik zie de gedachtengamg bij BMW voor me.Dat ding is als een soort chopper ontworpen.Heeft toch geld gekost.Volgens mij hebben ze er 16 verkocht.
Denken ze natuurlijk we plakken er wat koffers en een windvanger aan de voorkant aan en dan noemen we het een cruiser.Wie weet verkopen we er dan nog 16 extra.
Slimme jongens bij BMW.
 
Laatst bewerkt:
tis inderdaad een vette bak en niet mijn ding, maar tis jou ding en lekker houden zo.
veel mooi weer toegewenst dan hebben wij het ook :Y
 
aan (bijna) alle bovenstaanden; was dit nou nodig? Laat iemand toch in zijn waarde! Je mag best zeggen dat het niet jouw ding is, maar om iemand anders trots compleet de grond in te boren... :N

@TS: veel rijplezier!
 
Laatst bewerkt:
Ts vraagt: hoe vindt je hem?

van m'n moeder mag ik niet liegen.


bladibla. I rest my case. Overigens ga ik er van uit dat hij dat wil weten van mede-R1200CL rijders "Wie heeft er zo'n ding? Hoe vindt je hem?". Verandert niets aan het feit, dat je hem best in zijn waarde mag laten.
Dat posten op een forum makkelijk en redelijk anoniem is, wil nog niet zeggen dat je massaal ongenuanceerd andermans motor mag afkraken.
 
Laatst bewerkt:
bladibla. I rest my case. Overigens ga ik er van uit dat hij dat wil weten van mede-R1200CL rijders "Wie heeft er zo'n ding? Hoe vindt je hem?". Verandert niets aan het feit, dat je hem best in zijn waarde mag laten.
Dat posten op een forum makkelijk en redelijk anoniem is, wil nog niet zeggen dat je massaal ongenuanceerd andermans motor mag afkraken.

moettie niet bij de chopperrijders gaan koekeloeren, ik ga op het racer-forum ook nie vragen wat ze van mn Dragstar vinden, dan krijg ik ook de volle laag, en terecht. Verder kun je altijd kut-reacties verwachten als je om een mening vraagt, en helemaal als het over zoiets smaak-specifieks gaat als een BMW R1200 CL. Eerlijk gezegd vind ik ook dat iedereen m redelijk in zn waarde heeft gelaten, het kreng is namelijk echt afgrijselijk lelijk, dus als je zoiets post als "wat een hok" is dat m.i. exact de reactie die de waarde van de brommert vertegenwoordigt...
 
Laat ieder er maar het zijne of hare ervan denken.
Ik vind het ook nog steeds een GEWELDIGE motor. Dat is ook de mening van mijn wederhelft, die ook achterop hiervan kan mee genieten tijdens onze toertochten.
Spullen meenemen voor onderweg is geen probleem met de 2 koffers en top-case.
 
Laat ieder er maar het zijne of hare ervan denken.
Ik vind het ook nog steeds een GEWELDIGE motor. Dat is ook de mening van mijn wederhelft, die ook achterop hiervan kan mee genieten tijdens onze toertochten.
Spullen meenemen voor onderweg is geen probleem met de 2 koffers en top-case.

Ik vind het fijn om te horen, dat jij en je wederhelft je helemaal happy voelen op deze motor. Veel plezier ermee! :W









zou er nog eens bij moeten komen dat je je niet prettig voelt op je eigen motor....Doe je toch iets niet goed...... O-)
 
Laat ieder er maar het zijne of hare ervan denken.
Ik vind het ook nog steeds een GEWELDIGE motor. Dat is ook de mening van mijn wederhelft, die ook achterop hiervan kan mee genieten tijdens onze toertochten.
Spullen meenemen voor onderweg is geen probleem met de 2 koffers en top-case.

Het gaat erom wat jij ervan vindt!

Laat die contactgestoorden hier op het chopper gedeelte maar lullen. Ze zijn te gefrustreerd omdat hun motor waarschijnlijk voor de zoveelste keer niet wil starten of omdat er net onderweg weer wat vanaf gevallen is.

Je moet hier je motor eigenhandig in elkaar gezet hebben en liefst matzwart gespoten hebben wil je wat respect en normale reacties krijgen.

Of je moet Harm heten.

*O*

en ik zie die R1200cl liever als chopper dan als toermotor denk ik
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan