BMW R1200 CL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een nonsens weer Unieque.
Kan je gewoon niet zien dat dit topic gewoon in het verkeerde subforum staat ?
 
ff tussen haakjes een paar aanpassingen gedaan unieque, en ben het er verder helemaal mee eens!

Het gaat erom wat jij ervan vindt!

Laat die contactgestoorden (lees:eerlijke mensen) hier op het chopper gedeelte maar lullen. Ze zijn te gefrustreerd (lees: trots en blij) omdat hun motor waarschijnlijk voor de zoveelste keer niet (lees:wel) wil starten of omdat er net onderweg weer wat vanaf gevallen is (ja, de stress valt altijd van me af als ik motor rij).

Je moet hier je motor eigenhandig in elkaar gezet hebben (of zelf gekocht) en liefst matzwart (smaken verschillen, maar is wel mooi ja) gespoten hebben wil je wat respect en normale reacties krijgen.

Of je moet Harm heten (of je moet normaal doen).

*O*

en ik zie die R1200cl liever als chopper dan als toermotor denk ik, want niet iedereen heeft verstand van motors en ik ook niet
 
Laatst bewerkt:
Als t nou de R 1200 C zou zijn, dan zou die wel in t goede subforum staan trouwens:
BMW_R-1200-C.jpg


(dan is het alsnog een lelijk ding, daar niet van :P)
 
was van plan een vraag te stellen over de R1200C Independent, maar ik denk dat ik maar een andere vraag bedenk ;)
 
Hmm, na het lezen van bovenstaande reacties ontkom ik niet aan de indruk dat er weinig kennis aanwezig is bij degene die hebben gereageerd.
Mooie fiets Rob, heb er zelf ook een, http://hier.is/pa2dbh

beems
 
Laatst bewerkt:
Beste "Beems" en "Mniekie",

't heeft niets te maken met kennis over R 1200 CL of dat je daar geen vragen over mag stellen.
Doe dit alleen in het juiste subforum, das alles wat we hier duidelijk proberen te maken. Doe je dat niet, wees dan ook niet boos als we stom reageren. Als ik vragen over mijn brommert ga stellen in het cross-subforum lachen ze me ook uit, en ben ik ook een domme lul, en is er ook niemand die dat raar vind. Daarom zou ik willen zeggen:

1. Mniekie, ga lekker een vraag stellen over die R 1200 CL Independent in het juiste forum en leef een fijn leven verder. :W

2. Beems, der is hier kennis zat over choppers,cruisers en customs, alleen bij jou niet, want ook jij zit met je R 1200 CL in het verkeerde subforum net als Rob! :Y Dus als jij ook naar het goede subforum gaat is iedereen gelukkig *O* , want wij worden niet raar aangekeken voor het afzeiken van wat jullie een prachtige motorfiets :r vinden, en jullie worden dan niet afgezeken! ;)
 
Laatst bewerkt:
Beste "Beems" en "Mniekie",

't heeft niets te maken met kennis over R 1200 CL of dat je daar geen vragen over mag stellen.
Doe dit alleen in het juiste subforum, das alles wat we hier duidelijk proberen te maken. Doe je dat niet, wees dan ook niet boos als we stom reageren. Als ik vragen over mijn brommert ga stellen in het cross-subforum lachen ze me ook uit, en ben ik ook een domme lul, en is er ook niemand die dat raar vind. Daarom zou ik willen zeggen:

1. Mniekie, ga lekker een vraag stellen over die R 1200 CL Independent in het juiste forum en leef een fijn leven verder. :W

2. Beems, der is hier kennis zat over choppers,cruisers en customs, alleen bij jou niet, want ook jij zit met je R 1200 CL in het verkeerde subforum net als Rob! :Y Dus als jij ook naar het goede subforum gaat is iedereen gelukkig *O* , want wij worden niet raar aangekeken voor het afzeiken van wat jullie een prachtige motorfiets :r vinden, en jullie worden dan niet afgezeken! ;)

He Mlaroi, wat rijd jij eigenlijk zelf, dat je zo alwetend bent over choppers? Vast een dragstar, wildstar oid he? Nee daar kun je mee aankomen bij de stoere bikers. en ja ik heb zelf een shadow gereden :Y , ook een kutfiets als je de winters doorrijdt (maar dat is wel stoer :9 )

En dan nog, bepaal jij wat die r1200cl voor motor is? Doe maar niet zo stoer omdat je denkt wat zware "bikers"achter je te hebben :W

Zo gaat het gvd iedere keer zoals jullie iemand verwelkomen in dit subforum. Ik kijk hier slechts nog om af en toe wat mooie motoren te zien maar verder is de togevoegde waarde van dit chopper forum nihil.
 
Laatst bewerkt:
@ Unieque:

Het gaat er helemaal niet om dat ik een stoere alwetende biker ben, iemand vraagt om n mening en krijgt die. Daarnaast geven we de tip dattie misschien beter in een ander subforum kan gaan kijken want daar zal die misschien meer medeliefhebbers vinden. Dit is namelijk geen motorfiets die in dit subforum thuishoort. Mijn dragstar hoort ook niet tussen de nakedbikes thuis, ook al issie best vlot , en heeftie ook geen kappen.

En wat ik nog steeds niet begrijp; waarom mag niemand een negatieve mening geven als er om een mening wordt gevraagd? Eerst vraagt TS wat iedereen er van vind, dan geeft iedereen zijn mening, en zegt het grootste deel van de mensen dat ze m lelijk vinden. Vervolgens is iedereen die m wel mooi vind helemaal over de zeik, terwijl we precies deden waar de TS om vroeg; hij wilde een mening en kreeg die!
 
He Mlaroi, wat rijd jij eigenlijk zelf, dat je zo alwetend bent over choppers? Vast een dragstar, wildstar oid he? Nee daar kun je mee aankomen bij de stoere bikers. ~

En dan nog, bepaal jij wat die r1200cl voor motor is? Doe maar niet zo stoer omdat je denkt wat zware "bikers"achter je te hebben :W



Shit, zitten op dit "subforum" stoere en zware bikers? Ik zal een beetje gaan oppassen.

(wat zijn zware bikers eigenlijk)
 
@ mlaroi,ng
tering
wat heb jij een grote muiles zeg,
mij best dat je de motor geen gezicht vind maar damn wat kan jij zeiken zeg over niks. jij ken beter naar www.nattetwat.nl je ding zoeken.

oké no offense naar andere hiero maar kom op snap best dat je een mening kwijt wil maar om hier nou ruzie te gaan zoeken over het feit dat een gozer een kinderfietsje heb gekocht en wat meningen wil?

nou k vind het ook niet mijn ding maar vind het toch wel leuk deruitzien.
veel rijplezier!
groetjes Patrick
 
@ mlaroi,ng
tering
wat heb jij een grote muiles zeg,
mij best dat je de motor geen gezicht vind maar damn wat kan jij zeiken zeg over niks. jij ken beter naar www.nattetwat.nl je ding zoeken.

oké no offense naar andere hiero maar kom op snap best dat je een mening kwijt wil maar om hier nou ruzie te gaan zoeken over het feit dat een gozer een kinderfietsje heb gekocht en wat meningen wil?

nou k vind het ook niet mijn ding maar vind het toch wel leuk deruitzien.
veel rijplezier!
groetjes Patrick

ik quote mezelf even:

Het gaat er helemaal niet om dat ik een stoere alwetende biker ben, iemand vraagt om n mening en krijgt die.

en daar zeikt iedereen dan weer over, dus eigenlijk ben jij het die zeikt
 
Ik vindt het eerlijk gezegt een pracht ding!

Daar ik wel meer 'aparte' motoren geweldig vind.
Waarvan andere mensen kotsneigingen krijgen.
 
@ mlaroi,ng
tering
wat heb jij een grote muiles zeg,
mij best dat je de motor geen gezicht vind maar damn wat kan jij zeiken zeg over niks. jij ken beter naar www.nattetwat.nl je ding zoeken.

oké no offense naar andere hiero maar kom op snap best dat je een mening kwijt wil maar om hier nou ruzie te gaan zoeken over het feit dat een gozer een kinderfietsje heb gekocht en wat meningen wil?

nou k vind het ook niet mijn ding maar vind het toch wel leuk deruitzien.
veel rijplezier!
groetjes Patrick

Wie heeft er hier nou een "grote muiles" en ik zie geen ruzie.
 
Heb zelf een "gewone" R1200C die ik toch wel heel erg veel mooier vind dan z'n nogal log ogende CL opvolger. Toch wens ik Rob heel veel plezier met z'n blauwe (bak ;) )beest.

Overigens Rob, valt het chroom er bij jou ook elke keer vanaf als je zelfs maar denkt aan een ritje in de regen? Denk er zelf over om al het slechte chroom in "chroom"-kleur te laten poedercoaten. Heeft iemand daar ervaring mee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan