VTR SP1&2 Topic Part 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, het gaat inderdaad snel met die SP topics! Eens kijken hoe snel we deze dan weer vol krijgen! :+
 
Hey Arlo,
Jij krijgt de groet'n van Arnoud ;)
Ik wist niet dat jij zo'n echte wiskey kenner was :o

Hehehe.. kleine wereld hé ... volgens mij zag ik ze nog rijden op de A73 afgelopen zondag (Venlo-Nijmegen)


En Whiskey .... tsja ... :$ ... ik heb zo m'n zwakke punten..
;)
 
Wat een foto's en info! Super!!

Maar euhhh.... ben je hier ook welkom als je net je R1 hebt gecrashed en voornemens bent om een SP1 aan te gaan schaffen wanneer de verzekering heeft betaald??


Heb je nu nog niet zo'n machine gekocht DiBoettie :P

:W

heb ook nog wat foto's

babe6qz9.png


subrina_rc51_1600_1.jpg










Vond deze sites ook nog terug

http://folk.uio.no/joakimt/vtr/other_pages.html

http://www.bikewalls.com/motorcycles/Honda_wallpapers/Sport/RC51.html
 
Laatst bewerkt:
Wat een foto's en info! Super!!

Maar euhhh.... ben je hier ook welkom als je net je R1 hebt gecrashed en voornemens bent om een SP1 aan te gaan schaffen wanneer de verzekering heeft betaald??

Hey Boet, watskeburt :?
Klinkt heftig, zelf niets eeehh 'kapot'?

Zozo, een SP1 who would have guessed... :)

Grtz,
Hans
 
Trouwens zondag nog een SP gespot op de A15, was onderweg met een hele grote groep op de A15 en gingen er bij Rheden/Ochten af richting de Megameet. SP reed door over de A15 richting R'dam schijnt dat je al een poosje achter ons zat.

Iemand van hier toevallig???
 
Hehehe.. kleine wereld hé ... volgens mij zag ik ze nog rijden op de A73 afgelopen zondag (Venlo-Nijmegen)


En Whiskey .... tsja ... :$ ... ik heb zo m'n zwakke punten..
;)

Erwin vertelde het me afgelopen zaterdag. Arnoud (oude baas van Erwin dus) ken ik van een paar verjaardagen van Erwin waar hij ook komt.

Inderdaad small world :W
 
Laatst bewerkt:
Pfew wat een begin post! Op de mobiel niet te bekijken zo groot met zoveel info! Super!
 
zaterdag nog even bij motoport breda geweest
staan 3 sp 1
staat er eentje met gouden wielen die ziet er goed uit
kan iemand deze fiets?
 
ben ook weer present!

heb vorrige week even op cpz geweest en zag er twee sp's rijden.
van hier?..
denk wel dat ik foto's heb.
een rode en een witte sp.
 
hahah mijn sp is klaar. ik kan hem morgen ophalen bij tenkate.
dus ik ga dit weekeind al even richting limburg. ik denk dat ik de mergelland route ga rijden zondag of zo.
 
meteen even een vraagje

bij monteren van bochten, kon ik in de uitlaatpoorten kijken van voorste cilinder
daar zag ik een grijze poort, en een zwarte.....
nu denk ik, dat er dan een klep niet helemaal chocotof staat.
maatje van mij wil de kleppen wel stellen, maar moet eerst weten wat voor shim's er standaard inzitten
weet iemand dat van hier?....

en klopt de beredenering dat een grijze en een zwarte spoelpoort niet helemaal oke is?...ik dacht dat de rechter grijs was en de linker zwart.
ik weet wel ,dat hij een beetje erg arm staat onder de 4000 toeren of zo
(dynastar uitdraai)
 
wat een mooie motor die witte hahah. ook wel een mooi pak.

maar waarom hij die spiegels er niet gewoon afhaald?
 
wat een mooie motor die witte hahah. ook wel een mooi pak.

maar waarom hij die spiegels er niet gewoon afhaald?

geen idee, mischien te veel werk?......

wit?...mwa......lol
ik vindt nog steeds de laguna seca de mooiste kleurstelling.
rood wit blauw met sterretjes :)
 
zou ik absoluut niet doen.


hoezo prof?? druk?

als dat het geval is ja ik zou niet weten waar ik dan lol kan hebben. want in de eifel zal het ook wel druk zijn.

ik hoop juist dat de meeste mensen naar de eifel gaan om daar te rijden zodat ze de mergeland route met rust laten. hahah.
 
Heel lang heb ik in dubio gezeten wat een waardige opvolger van mijn (na een valpartij onbetrouwbaar gebleken) zx12 zou kunnen zijn. Ik kon me geen motor voorstellen die dat goed zou kunnen.

Ik had een sp2 gespot die mij interessant leek en toen de verkoper hem voor de proefrit even voor kwam rijden had ik bijna de rillingen over mijn rug lopen door het GELUID! Daarbij bleek hij ook nog eens een veel betere zithouding te hebben dan ik verwacht had (ik ben 1.91), was het übergeil sturen en vind ik het gewoon een geweldig mooie motor om te zien. Die dubbele uitlaten, de radiateurs aan de zijkant, geweldig!


...


Dus ik heb hem gekocht en ga hem zaterdag ophalen!


:]
 
Laatst bewerkt:
gefeliciteerd. en ja dat zijn de mooiste e de witte.
waar heb je hem gekocht?? toch niet bij tenkate he. hahah.

Maar dat wordt dus zaterdag avond foto's posen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan