VTR SP1&2 Topic Part 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
SPMeeting2009066.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vette pics Bliksems! Zo komt dit deel wel vol.

Word ik vandaag wakker is het buiten de wind om best lekker weer om er nog gauw effe op te springen en een rondje te doen.

Heb alleen gister kermis gehad bij ons het dorp dus nou is het zwaar kermis in mijn kop. :+
 
Vette pics Bliksems! Zo komt dit deel wel vol.

Word ik vandaag wakker is het buiten de wind om best lekker weer om er nog gauw effe op te springen en een rondje te doen.

Heb alleen gister kermis gehad bij ons het dorp dus nou is het zwaar kermis in mijn kop. :+

Ook leuk toch. Ben bezig met mn uitlaatsteunen, maar wil niet echt lukken :N , en op zondag is er geen ijzerwarenhandel open
 
zo komt de laatste pagina snel vol... Mooi man..! Alleen minder voor Don, dan moet ie weer aant 't werk.
 
:W

zo weer thuis van het motorweekend.

vrijdag mooi weer
zaterdag heel mooi weer
vandaag, mega storm en dys ook mega snel over de snelweg naar huis geblazen.

alles weer gelukkig heel gehouden. was echt super vet knallen daar :]

geweldig weekend. nu lekker brak een beetje hangen :z


mooi ding... alleen heb ik al erg veel gespendeerd aan de motor deze maand :X

maar de prijs maakt het wel weer zo verleidelijk -O-
 
goeidag allemaal , ik wil me bij deze even voorstellen mijn naam is ton en ik woon in spijkenisse ,ben sinds kort in het bezit gekomen van een speen ,en ben bezig deze er weer netjes bij te zetten ,
hoop ergens volgende maand mijn eerste stapjes te zetten met deze machine ik hoop bij jullie terecht te kunnen als ok eventueel nog vragen heb ,,,vriendelijke groet ton
full
 
goeidag allemaal , ik wil me bij deze even voorstellen mijn naam is ton en ik woon in spijkenisse ,ben sinds kort in het bezit gekomen van een speen ,en ben bezig deze er weer netjes bij te zetten ,
hoop ergens volgende maand mijn eerste stapjes te zetten met deze machine ik hoop bij jullie terecht te kunnen als ok eventueel nog vragen heb ,,,vriendelijke groet ton[afbeelding]

Welkom aggressive. Daar moet nog wat aan gebeuren zo te zien ;)

Je typeplaatje is er af gevallen. Had je laatst te koop zeker dat frame. OB6D ziet alles ;)

OB6D weet ook dat er nog een SP1 frame te koop staat op SZ. :W
 
Laatst bewerkt:
goeidag allemaal , ik wil me bij deze even voorstellen mijn naam is ton en ik woon in spijkenisse ,ben sinds kort in het bezit gekomen van een speen ,en ben bezig deze er weer netjes bij te zetten ,
hoop ergens volgende maand mijn eerste stapjes te zetten met deze machine ik hoop bij jullie terecht te kunnen als ok eventueel nog vragen heb ,,,vriendelijke groet ton[afbeelding]

Welkom Ton, mooie fiets man. Maar was het zo nodig om VTR uit elkaar te halen of maak je er iets speciaals van?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan