Gooi en Vechtstreek *40* | G&VUTHC is Back!

Wie wil Jaapie de eerste beuk verkopen?

  • Ikke :D

    Stemmen: 6 26,1%
  • Michel krijgt de eer :Y

    Stemmen: 17 73,9%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wordt aardig druk ;)
Kan je alles kwijt?

:Y Daar heb ik de locatie op uitgezocht :P

:^
En ik denk zelfs dat zn naam weer goedzetten zelfs "gratis" kan......tis technisch gezien geen wijziging O-)


Mogguh :)

Volgens mij heeft ie onze posts gemist... :z



ik had gewoon havo moeten doen, dan had ik nu al op de helft van me hbo gezeten gok ik -O-
Ik word de middelbare een beetje zat :/
al die vakken en opdrachten die ik straks toch niet nodig heb.

Ik heb denk ik toch eindelijk besloten welke opleiding ik wil gaan doen. Technische Informatica @ HVA :Y Ik denk dat Informatica aan de UVA weer net iets anders gaat dan dat ik wil.

bladibla ik verveel me dus *D

Het is wel aan te raden om opendagen te bezoeken. De kans dat het alsnog anders is dan dat je dacht, is best groot.
Daarnaast is het verschil tussen hbo en uni best groot. Hbo is meer praktijk, uni is tijdens de studie héél véél lezen!
Uiteindelijk na je afstuderen betekend dat dat je met uni héél véél meer gaat verdienen dan met hbo.
Zoek naar alumini (afgestudeerden) en check waar ze terrecht komen! :Y dat helpt altijd goed in je keuze :)
 
Er zijn er toch al 3 die weing vertrouwen in michel hebben :')
 
Het is wel aan te raden om opendagen te bezoeken. De kans dat het alsnog anders is dan dat je dacht, is best groot.
Daarnaast is het verschil tussen hbo en uni best groot. Hbo is meer praktijk, uni is tijdens de studie héél véél lezen!
Uiteindelijk na je afstuderen betekend dat dat je met uni héél véél meer gaat verdienen dan met hbo.
Zoek naar alumini (afgestudeerden) en check waar ze terrecht komen! :Y dat helpt altijd goed in je keuze :)

Niet mee eens.... ;)
Is vooral vakgebied afhankelijk. Het ene beroep kan je b.v. alleen maar doen via een Universitaire graad (denk aan een medisch beroep), over het algemeen zoeken bedrijven even vaak universitaire mensen als hbo-ers. Maar het salaris verschil is vaak nihil. Maar, zoals eerder gezegd, dit is per vakgebied verschillend.

Wel is het zo dat bedrijven als PriceWaterhouseCoopers zelden een HBO-er aannemen, alles hangt af van eigen inzet etc.... maar het is niet onmogelijk.

WEL is het aan te raden om minimaal HBO te hebben, dan gaat er echt een wereld voor je open qua mogelijkheden.
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag :W
Hier ook maar even melden ;)

Ik laat het maar aan Michel over (+ de hele kinderbescherming riedel die daarna bij hem aan gaat bellen :+)
 
Laatst bewerkt:
Middag Gooi!! :W
Gister middag naar een Fazer '98 wezen kijken in Nuenen, bij eindhoven.
Zag er leuk uit, km.stand 23.000.
De remschijven klopten echt niet bij de stand, ketting was helemaal hard geworden, tandwielen waren er ook bijna aan. Er is met het kenteken gerommeld, zat scheef en reflector was verwijderd. Knipperlichten achter zaten verkeerd op de kuip gemonteerd. Niet volgens de wettelijke nomen.
Hier en daar wat scheurtjes. Achter remschijf... was erg op, leek wel alsof er met de motor gestunt was...
Helaas, maar ik heb hem echt laten staan -O-

Afblijven! B|
 
Middag Gooi!! :W
Gister middag naar een Fazer '98 wezen kijken in Nuenen, bij eindhoven.
Zag er leuk uit, km.stand 23.000.
De remschijven klopten echt niet bij de stand, ketting was helemaal hard geworden, tandwielen waren er ook bijna aan. Er is met het kenteken gerommeld, zat scheef en reflector was verwijderd. Knipperlichten achter zaten verkeerd op de kuip gemonteerd. Niet volgens de wettelijke nomen.
Hier en daar wat scheurtjes. Achter remschijf... was erg op, leek wel alsof er met de motor gestunt was...
Helaas, maar ik heb hem echt laten staan -O-

Balen zeg... maar goed dat je hem hebt laten staan.... -O-
Hopelijk vindt je snel wat nieuws!
 
Goedemiddag :W
Hier ook maar even melden ;)

Ik laat het maar aan Michel over (+ de hele kinderbescherming riedel die daarna bij hem aan gaat bellen :+)

Ik wacht wel tot ie 18 is })
6 november is wel een mooie datum *O*
 
Laatst bewerkt:
Middag Gooi!! :W
Gister middag naar een barrel '98 wezen kijken in Nuenen, bij eindhoven.


Achi: Je houding is echt top!! :}
Zeer netjes hoe jullie je hoofd de bocht in leggen! :Y

Deeltje 40 *O*

Klinkt als de enige goede beslissing Els, ff verder zoeken.
Wat een avondje DVD kijken bij Fred al niet kan doen he :+

Rene: Ziet er super gaaf uit met die zwartwitte blokken :}
 
Even wat oude meuk wegwerken, ben ik ook weer bij :+

Naar het werk op de motor.....regen
Tijdens het (vuur)werk....regen
Naar huis al motorfietsend...regen

Ben heeeeelemaal fakkin doorweekt. Goedemorgen Gooi *O*

Bikkel!!! *O*

Sow goedemorgen allen :W

BM stond vanochtend om 8 uur al bij de fysio op de loopband om de blessure maar zoeel mogelijk te irriteren voor ik om 10 uur bij de sportarts moet zijn, wat denk je....kan lopen tot ik een ons weeg, geen pijntje, geen kramp niets...... :(

Afgelopen maandag kon ik nog geen 10 minuten hardlopen en toen kreeg ik een vreslijke pijn in mijn knie en kon niet eens meer normaal wandelen.....2 dagen last van gehad...(eigenlijk al 6 maanden)

Zo eens kijken wat de dok ervan zegt...... :)

Balen zeg.... -O-
Je poogt wel weer te gaan hardlopen dus? (mocht je knie blessure uiteindelijk weer verholpen zijn). En serieus de ME? Stoer hoor! Hoop dat die knie blessure dan snel weg is.
 
Laatst bewerkt:
Deeltje 40 *O*

Klinkt als de enige goede beslissing Els, ff verder zoeken.
Wat een avondje DVD kijken bij Fred al niet kan doen he :+

Rene: Ziet er super gaaf uit met die zwartwitte blokken :}

Nou inderdaad. Het verschil is echt enorm! Heel goed! :Y
 
@achi: Tnx, circuitdagje ook weer te boven ? :P Mooie piccies! :)

@Xtra: Mooie poll man. :+ :') Ik mis alleen de optie: rotschop geven, gezien zijn lengte op die leeftijd heeft hij die er al zat gehad dus kunnen er best een paar bij. })
 
Deeltje 40 *O*

[
A. Roland Holst College
middelbare zo als ik al zei :P
(heb nu ckv bezig met me 3d huis :') )

5 VWO he? Is mijn oude schooltje, ben er laatst nog geweest voor de informatie middag voor 5VWO'ers. Ken je mw verharen/wolf/cramer?
 
Of die 't Mies gewoon gunnen en zelf voor de 2e hengst in de rij aansluiten.... :+


*O* *O* *O* Mittag!!! *O* *O* *O*

Je zult toch lekker vrij zijn vanmiddag! :P

Ik ben altijd vrij ;)

Maareuh.. we kunnen het ook combineren Mich.. jij een poffert op z'n broodmolen, dan schop ik em in z'n zak met knikkers.. *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan