Gooi en Vechtstreek *40* | G&VUTHC is Back!

Wie wil Jaapie de eerste beuk verkopen?

  • Ikke :D

    Stemmen: 6 26,1%
  • Michel krijgt de eer :Y

    Stemmen: 17 73,9%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.
Naaf :W

net weer voor een heel weeshuis aan boodschappen naar binnen gesleept *D
 
Laatst bewerkt:
Present *O*

Nou, van de dokter word je ook niets wijzer, even geen fysio meer, logboek bijhouden van activiteiten en voorbereiden op veel rust....(what's different?) :+

@ Bart, wil wel bij de ME, lijkt me wel een leuke uitdaging, verder brengt het niet zoveel werklast met zich mee (volgens mij)
Wil ik ooit als neventaak doen bij de KMar ;) Mocht de KMA niets worden
 
Laatst bewerkt:
Present *O*

Nou, van de dokter word je ook niets wijzer, even geen fysio meer, logboek bijhouden van activiteiten en voorbereiden op veel rust....(what's different?) :+

@ Bart, wil wel bij de ME, lijkt me wel een leuke uitdaging, verder brengt het niet zoveel werklast met zich mee (volgens mij)

Balen zeg... ik voelde net ook opeens op het eind net onder mijn knie (pees?) een scheut... zucht... maar even aankijken... volgende keer de 5 km maar doen wil het niet forceren. Wat een kut sport is hardlopen ook.. ik hoor iedereen alleen maar met blessures rond lopen _O-

En de ME, zeker een uitdaging :Y

Lijkt me ook heerlijk ontspannend bij de ME, lekker al de agressie van de dag er even uit meppen. Lijkt me dat je dan veel relaxter je dagen door komt :Y

Of is dat niet de bedoeling O-)
 
Stelletje spammers hier zeg
Doe ik toch lekker mee :P
2.10 dat haalt een hele oude 748 zelfs :Y
 
:Y
Jaapie is met 110 km/u aan het rijden geweest met een politie auto achter hem, en hij dacht nog weg te kunnen komen ook :') :')
:') Hahhahaaha _O-


Nee da's een lang verhaal.. Kwam eerst pliesie tegemoet op de N-weg, vervolgens het parallel fietspad opgegaan ( :') !!) Pliesie reed achter me op de N-weg toen, vervolgens rechtsaf geslagen (richting huis :Y ) Pliesie toen de hele Utrechtseweg terug rijden, en weer opnieuw afleggen via het fietspad _O- Kwam ie me tegen op de lange weg richting huis, reed ik volgas (idd op 110 geklokt).. Niet gespiegeld B| En toen werd ik staande gehouden, hij dacht dus dat ik wegreed omdat ik rechtsaf sloeg _O- maar ik wist niet dat ie er reed.. Geloofde hij niet echt _O-

B| Geintje koste me m'n auspuff en nog wat pleurotjes..
 
Laatst bewerkt:
Avond :W

Balen zeg... ik voelde net ook opeens op het eind net onder mijn knie (pees?) een scheut... zucht... maar even aankijken... volgende keer de 5 km maar doen wil het niet forceren. Wat een kut sport is hardlopen ook.. ik hoor iedereen alleen maar met blessures rond lopen _O-

En de ME, zeker een uitdaging :Y

Lijkt me ook heerlijk ontspannend bij de ME, lekker al de agressie van de dag er even uit meppen. Lijkt me dat je dan veel relaxter je dagen door komt :Y

Of is dat niet de bedoeling O-)
Ga op een autosloperij werken ;)
sommige auto's mag je helemaal aan stront slaan :P



Ben net begonnen aan een nieuwe kentekenplaathouder.
Mijn vorige poging (kentekenplaathouder van een gsxr) was niet het succes dat ik van tevoren in gedacht had. :X
Ben nu zelf een plaatje aan het maken van RVS.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan