Triumph Speed Triple-topic - Part 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo speed-mensen,

Ik wil jullie ff een hele leuke en vooral veilige dag toewensen!!!!!! Een volgende samenkomst hoop ik ook een speed te hebben en zal ik er zeker bij zijn.

Kan niet wachten op de foto's!!!!!!

Have fun en hou de goede kant boven!!!!

Gr bijna speed rijder
 
@ Pina,

Helemaal goed de zwarte plaatjes! Mail ff je bankgegevens.

ThX!
Dennis

Halokidoki, DANK voor het transploft!
 
dat is wel jammer dat die niet van jou is want dan kon ik het in het eggie zien want zo op de foto weet ik het nog zo niet maar verder wel mooi

en MANNUUUUUUUUUH hebben we er zin in of hoe zit dat ik wel :Y 8-)

Zekersteweten!!! Wordt een top dag! *O* *O*

Hallo speed-mensen,

Ik wil jullie ff een hele leuke en vooral veilige dag toewensen!!!!!! Een volgende samenkomst hoop ik ook een speed te hebben en zal ik er zeker bij zijn.

Kan niet wachten op de foto's!!!!!!

Have fun en hou de goede kant boven!!!!

Gr bijna speed rijder

Thanx man. We gaan d'r wat moois van maken.
Volgende keer ben je d'r bij, OK? :Y :Y
 
Van de week nog de ST op de bank gehad;
Omgerekend naar de krukas kom ik uit op de volgende waarden;

Een dikke 136 PK
Koppel van bijna 120 NM :9

Gemeten met de Arrow slip-ons ( en zelfs met ingekorte db-killer )
De reden dat de ST even op de bank ging was voornamelijk omdat ie erg snel warm word, en daardom dacht dat ie wel eens te arm zou kunnen staan.
Maar dat is gelukkig niet het geval.
Mijn fan slaat namelijk heel snel aan (even voor een stoplicht staan , zelfs bij een graadje of 10 en hij begint al te koelen... :? )

;)
 
Laatst bewerkt:
Thanx man. We gaan d'r wat moois van maken.
Volgende keer ben je d'r bij, OK?

Moet gaan lukken ben met 3 fietsen bezig en het zijn allemaal speed's!!! Moet raar lopen als het wat anders zou worden.
 
kwam vanmiddag nog een triple tegen tussen amersfoort en doorn
een oranje.......

Veel plezier morgen heren!!!!!!! ik zit op het circuit in lelystad aan jullie te denken :+
 
|( |( 7.45 zondagmorgen is helaas mijn accu van ons heengegaan... Daar stond ik, klaar om richting Vlijmen te rijden....kon ik zo weer terug mijn bed in.

Daarnaast ook nog eens eindelijk zaterdag mijn gerepareerde display teruggekregen (2 knopjes "klikten" niet), nu klikken ze wel maar de "set" knop doet niets. Maandag de shop maar weer bellen en de display weer terugsturen. Gelukkig heb ik de vervangende Street Triple display nog.
 
Een sfeerbeeldje van de meeting.

ps. Er staat wel een dubbelganger op ;) (links met de rode jas)

pano2.jpg
 
|( |( 7.45 zondagmorgen is helaas mijn accu van ons heengegaan... Daar stond ik, klaar om richting Vlijmen te rijden....kon ik zo weer terug mijn bed in.

Daarnaast ook nog eens eindelijk zaterdag mijn gerepareerde display teruggekregen (2 knopjes "klikten" niet), nu klikken ze wel maar de "set" knop doet niets. Maandag de shop maar weer bellen en de display weer terugsturen. Gelukkig heb ik de vervangende Street Triple display nog.
Ik heb hetzelfde probleem B| En de reparatie heeft me al ruim 450,-- gekost.
 
Een paar fotootjes van de S3 Meeting BE/NL part 2 *O*

Mijn Album
Zo, jij bent er lekker snel bij!! :}
Die groene valt wel erg op tussen de rest... ;)

Arme Alex. '( '( Alles goed verder jongen??

|( |( 7.45 zondagmorgen is helaas mijn accu van ons heengegaan... Daar stond ik, klaar om richting Vlijmen te rijden....kon ik zo weer terug mijn bed in.

Daarnaast ook nog eens eindelijk zaterdag mijn gerepareerde display teruggekregen (2 knopjes "klikten" niet), nu klikken ze wel maar de "set" knop doet niets. Maandag de shop maar weer bellen en de display weer terugsturen. Gelukkig heb ik de vervangende Street Triple display nog.

Da's wel stevig balen zeg. We misten je al op de Zuidpunt.
Je hebt (helaas ik moet het zeggen) een geweldige dag gemist. :o

Een sfeerbeeldje van de meeting.

ps. Er staat wel een dubbelganger op ;) (links met de rode jas)

[afbeelding]
Wat een boel koplampen :} :}
Was top geregeld weer. Hartelijk dank! *O* *O*
 
Zo, jij bent er lekker snel bij!! :}
Die groene valt wel erg op tussen de rest... ;)Arme Alex. '( '( Alles goed verder jongen??Da's wel stevig balen zeg. We misten je al op de Zuidpunt.
Je hebt (helaas ik moet het zeggen) een geweldige dag gemist. :oWat een boel koplampen :} :}
Was top geregeld weer. Hartelijk dank! *O* *O*
Hoi Patman, met mij alles ok hoor ;) . Het was zo te zien wel een leuke bijeenkomst, veel volk, mooi weer, meer moet dat niet zijn *O* .
 
|( |( 7.45 zondagmorgen is helaas mijn accu van ons heengegaan... Daar stond ik, klaar om richting Vlijmen te rijden....kon ik zo weer terug mijn bed in.

Daarnaast ook nog eens eindelijk zaterdag mijn gerepareerde display teruggekregen (2 knopjes "klikten" niet), nu klikken ze wel maar de "set" knop doet niets. Maandag de shop maar weer bellen en de display weer terugsturen. Gelukkig heb ik de vervangende Street Triple display nog.
fuck zeg dat is niet leuk was echt top maar moeders de vrouw vond het niet erg denk ik :z
 
toch nog fotootje
[afbeelding]
Soms moet je even wachten, maar dan heb je ook wat! *O*
.....dus sommige dingen kan je wel onthouden!? :?
Nog een nachtje slapen en dan



Koffie bij Triple20 :P

[afbeelding]
......en wat was 't lekker!!!! :+
Mensen, veel plezier bij de Meeting. :W
Ik kan er helaas niet bij zijn, ms een volgende keer.
Jammer '( , je hebt een mooie dag gemist! :Y
Ik ben vreemd geweest en het was lekker. :X :X

klikkerdeklik

full
Als ik dat vanochtend had geweten, dan had ik 't aan je Speed Triple verteld! :Y
Jongens gefeliciteerd met deel 7 :} :} *O* *O*
Thanx! :}
@ the Hermenator Die foto was ni van mijn motor ,Komt van een franse Thriumph site geloof ik . Ik moet nog een klein jaartje sparen :? :? :?
Klein jaartje? :? ........dus van de zomer heb je er eentje! *D
Duidelijk dat ik der zin in heb *O*
Nu maar hopen dat ik het in 1 keer kan vinden :9

Tot morgen voor de mensen die komen :W
Tja, wat zal ik er van zeggen!? B| .........volgende keer maar ewen uurtje eerder van huis? :?
Vandaag gaan proefrijden bij CMB Verdeyen in Tielt.
We waren met 4. Ieder een proefbike. Voor 5 euro per bike kon j'em niet laten staan. Een Street R, een Speed en een Daytona voor mijn vrienden. En ik heb dan maar de Rocket genomen :Z . Tot groot jolijt van de bende :( .
Met zo'n vrienden heb je geen vijanden meer nodig :N denk ik dan |(

Hoedanook, de proefrit! Log en lomp, zo ziet ie er uit. Het is eerst even wennen en zoeken waar je je voeten kwijt kan :? . Maar eenmaal gelanceerd verbaasde het me hoe makkelijk dit ding zich laat rijden. Uiteraard koppel meer dan voldoende. Perfekt stuurgedrag en goede stabiliteit in bochten. In no time ben je aan 200.
Hardrijden is geen kunst, maar dan moet je ook verantwoord kunnen stilkomen. Ook no problemo voor de Rocket :N .
Al bij al een geslaagde rit die me aangenaam verbaasd heeft. Met dank aan mijn dealer!

Maar morgen, morgen dan gaan we weer genieten van de S3 :} ! Op naar Vlijmen *O*
Rocket was dus maar een voorproefje op 't lekkere werk van vandaag! :]

Hallo speed-mensen,

Ik wil jullie ff een hele leuke en vooral veilige dag toewensen!!!!!! Een volgende samenkomst hoop ik ook een speed te hebben en zal ik er zeker bij zijn.

Kan niet wachten op de foto's!!!!!!

Have fun en hou de goede kant boven!!!!

Gr bijna speed rijder
Was een hééééérlijke dag! *O*
senseotje met een broodje ook goed :?
't Was verrukkelijk schat! O-)
@ Pina,

Helemaal goed de zwarte plaatjes! Mail ff je bankgegevens.

ThX!
Dennis

Halokidoki, DANK voor het transploft!
Blij dat je er blij mee bent! *O* .......bankgegevens ga ik je sturen (vandaag of morgen) :Y
Vanmiddag groep Triples gespot in Hoorn, klonk lekker 8-)
Ik vandaag een hele zooi tussen Vlijmen en Breda! :+
Van de week nog de ST op de bank gehad;
Omgerekend naar de krukas kom ik uit op de volgende waarden;

Een dikke 136 PK
Koppel van bijna 120 NM :9

Gemeten met de Arrow slip-ons ( en zelfs met ingekorte db-killer )
De reden dat de ST even op de bank ging was voornamelijk omdat ie erg snel warm word, en daardom dacht dat ie wel eens te arm zou kunnen staan.
Maar dat is gelukkig niet het geval.
Mijn fan slaat namelijk heel snel aan (even voor een stoplicht staan , zelfs bij een graadje of 10 en hij begint al te koelen... :? )

;)
Dat ben mooie cijfers!!! :}
Een paar fotootjes van de S3 Meeting BE/NL part 2 *O*

Mijn Album
*O* *O* *O*
Next year Alex, next year......... :')
|( |( 7.45 zondagmorgen is helaas mijn accu van ons heengegaan... Daar stond ik, klaar om richting Vlijmen te rijden....kon ik zo weer terug mijn bed in.

Daarnaast ook nog eens eindelijk zaterdag mijn gerepareerde display teruggekregen (2 knopjes "klikten" niet), nu klikken ze wel maar de "set" knop doet niets. Maandag de shop maar weer bellen en de display weer terugsturen. Gelukkig heb ik de vervangende Street Triple display nog.
Kut!!! :X
Een sfeerbeeldje van de meeting.

ps. Er staat wel een dubbelganger op ;) (links met de rode jas)

[afbeelding]
Knap gemaakt! :}
Zo, jij bent er lekker snel bij!! :}
Die groene valt wel erg op tussen de rest... ;)
Hij was de enige groene, en toen-ie weg was kwam lost-rider 't groen weer aanvullen! :+
Shit zeg!!! -O- -O- -O- .........de meesten van ons kennen dat waarschijnlijk wel, "even posen voor de piccies", helaas kan zoiets leuks helemaal verkeerd uitpakken ;(
Was een erg fijne dag, morgen wat plaatjes, ben nu weer mobiel bezig. Belgian tripple bedankt!
Waar blijven de foto's???????????????? :+
fuck zeg dat is niet leuk was echt top maar moeders de vrouw vond het niet erg denk ik :z
Denk jij dat moeders de vrouw 't leuk vond dat-ie op de bank zat te saggerijnen? O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan