Triumph Speed Triple-topic - Part 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voortgezette Rij Opleiding is geen race cursus op een circuit.

Heb trouwens net even gekeken met de dealer, Mijn aanslagnokken van het sturen zijn van de kroonplaat gebroken en het frame is beschadigt...... :(

Zit een kans in dat tie Total loss is, maar dat gaat de expert van de week even bekijken.

dus ik rij voorlopig niet :N :r :(
das slecht nieuws ...

het goeie nieuws is dat de mijne nog te koop staat en je hebt al eens iets van mij overgenomen ;)
zwarte triumph speed triple '05

het is ongelooflijk maar waar.
op de dag van aflevering wilde mijn triple niet meer starten.
dat heeft de verkoper afgeschrokken helaas.
met een nieuwe accu was het probleem weer voorbij ...
 
Jongens, vallen we van ons geloof: we gaan toch een Engelse Triumph-driecilinder :] niet inruilen voor saaie Duitse degelijkheid!
DEZE dan :9
Triumph%20Rocket%20III4.jpg
 
Voortgezette Rij Opleiding is geen race cursus op een circuit.

Heb trouwens net even gekeken met de dealer, Mijn aanslagnokken van het sturen zijn van de kroonplaat gebroken en het frame is beschadigt...... :(

Zit een kans in dat tie Total loss is, maar dat gaat de expert van de week even bekijken.

dus ik rij voorlopig niet :N :r :(


;( ;( ;(
knap vervelend.... suc6 met de schade af handeling en natuurlijk met je eigen herstel inclusief ego -O- -O- -O-
 
@Ruby:

Wat een leuke brommer!!!!! Waarom heb je die fly screen er niet op??
Is dit je laagste prijs????
 
das slecht nieuws ...

het goeie nieuws is dat de mijne nog te koop staat en je hebt al eens iets van mij overgenomen ;)
zwarte triumph speed triple '05

het is ongelooflijk maar waar.
op de dag van aflevering wilde mijn triple niet meer starten.
dat heeft de verkoper afgeschrokken helaas.
met een nieuwe accu was het probleem weer voorbij ...


Ik moet even op mijn handen zitten, Colin

Moet op de expert wachten B|

Donderdag komt tie langs
 
Laatst bewerkt:
@ benspeed let op
hierbij de foto's van het OSCO systeem
osco.jpg

osco1.jpg

osco2.jpg

osco3.jpg

osco4.jpg

osco5.jpg

osco7.jpg

osco8.jpg

osco9.jpg

ik hoop dat je er wat aan hebt je kunt de OSCO op zeer veel plaatsen monteren en weer op een andere motor er zit allerlei spul bij om het vast te zetten m'n broertje heeft een ducati sorry een stucgatie _O- en heeft er 32.000 km mee gedaan en hij rijdt als een aap en gaat regelmatig naar het circuit ik rij altijd heel braaf O-) zoals jullie gezien hebben :+ maar goed als je intresse hebt lees ik het wel :W
 
Laatst bewerkt:
Hej,

ik heb een paar kleine vraagjes, ik rij nu een fazer uit 99, maar nu liep ik laatst tegen een
tripple aan die ik echt gaaf vind.

Bouwjaar: 1999
Teller: 36000 Km

Ik vraag me nu alleen af:
- heb je veel last van de wind (hoge snelheden)
- kan je er goed meer op het circuit (willen met een groep volgend jaar een cursus doen)
- onderhoud duur


-op een blote motorfiets vang je uiteraard meer wind dan op op eentje met kuip, maar dat is tevens een van de charmes van het motorrijden ( in een auto heb je geen last van de wind)
- zie foto
-tot nu toe niet, maar ik heb er pas 8000 meegereden, net beurtje gehad: 120eu
hoop dat jullie me wat meer info kunnen geven.

alvast bedankt *O*
full
 
Zondag tijdens de Speed Triple dag zag ik minimaal twee Speeds staan met het OSCO smeersysteem. Helaas is het me niet gelukt om met de eigenaren van deze mooie fietsen te spreken over hun ervaringen. Zelf rij ik nu een jaar op een Speed Triple 2008 en staat er 17000 km op de teller. Een geweldige motor, laat dat duidelijk zijn. Het smeren van de ketting blijft echter een kl*te klus. Voordat ik een OSCO aanschaf wil ik eigenlijk wel weten of ze hun kreet op de site "....de ketting gaat tot driemaal zo lang mee en de tandwielen zijn ook minder snel aan vervanging toe." waar maken.
Verder ben ik ook benieuwd naar de ervaringen bij de montage. Wordt bijvoorbeeld het montageplaatje (welke ik bij beide motoren zag zitten) standaard meegeleverd of moet je dit op een andere manier aanschaffen? En is het systeem gemakkelijke te monteren?
Heren met ervaring met het OSCO smeersystteem willen jullie je melden? :]
Zie de post van The Hermenator (een paar postjes voor de jouwe):
||
||
\/​
m'n schuur mot leeg dus ik heb nog een achterdemper van de arrow liggen
en de handige OSCO die hadden jullie kunnen zien op de meeting :+
als er foto's nodig zijn lees ik het wel

Hej,

ik heb een paar kleine vraagjes, ik rij nu een fazer uit 99, maar nu liep ik laatst tegen een tripple aan die ik echt gaaf vind.

Bouwjaar: 1999
Teller: 36000 Km

Ik vraag me nu alleen af:
- heb je veel last van de wind (hoge snelheden)
- kan je er goed meer op het circuit (willen met een groep volgend jaar een cursus doen)
- onderhoud duur

hoop dat jullie me wat meer info kunnen geven.

alvast bedankt *O*
- Winddruk wen je aan :Y , na wat gewenning is 't geen probleem om constant 150+ km/u te rijden.
- Is goed op 't circuit te rijden :Y , standaard grondspeling is meer dan die van de gemiddelde japanner.
- Prijs van 't onderhoud is goed te vergelijken met die van 'n jap.
ja deze :9~ of die daar onder :}
BMW lanceert straatversie S 1000 RR superbike

full


of deze
K 1300 R

full
full
full
:(
Jongens, vallen we van ons geloof: we gaan toch een Engelse Triumph-driecilinder :] niet inruilen voor saaie Duitse degelijkheid!
full

:} :} :}
das slecht nieuws ...

het goeie nieuws is dat de mijne nog te koop staat en je hebt al eens iets van mij overgenomen ;)
zwarte triumph speed triple '05

het is ongelooflijk maar waar.
op de dag van aflevering wilde mijn triple niet meer starten.
dat heeft de verkoper afgeschrokken helaas.
met een nieuwe accu was het probleem weer voorbij ...
Wel 'n raar toeval dat net op die dag je accu 't begeeft!? :? ......de Triple probeerde je dus waarschijnlijk eigenlijk te zeggen dat-ie niet van je af wil! :+



Beter! ;)
 
@ Pina Uram:
Jij bent ook aardig aanwezig op de z1000 topic. Heb je ook nog een 4 pitter dan??
 
das slecht nieuws ...

het goeie nieuws is dat de mijne nog te koop staat en je hebt al eens iets van mij overgenomen ;)
zwarte triumph speed triple '05

het is ongelooflijk maar waar.
op de dag van aflevering wilde mijn triple niet meer starten.
dat heeft de verkoper afgeschrokken helaas.
met een nieuwe accu was het probleem weer voorbij ...
wat een sukkel, :? ik denk dat dont/call/me/cliff m waarschijnlijk graag wil hebben *D
 
@ Pina Uram:
Jij bent ook aardig aanwezig op de z1000 topic. Heb je ook nog een 4 pitter dan??
Nee hoor, ze proberen me al jaren op een Zedje te krijgen, maar dat gaat ze echt niet lukken! :N


Ik ben ooit via de Zettertjes hier op 't MF terecht gekomen: een maatje van me had een Zedje, en via hem ben ik met een aantal ritjes van die gasten mee gereden, en zodoende al vanaf 't eerste topic bij hen aan 't spammen! :+ ........en probeer ondertussen toch aardig tegen ze te blijven zodat ik met ze mag blijven meeten! O-)

Sterker nog, ik ga al enkele jaren met Crawl, Knutsel en BartZ1000 in de zomer naar Zwitserland om daar Zwizz750 te bezoeken, en een aantal dagen dagen door de Alpen te toeren *O*

Ofwel, ik hoor bij 't interieur op 't Zettertjes-topic! :$
 
Laatst bewerkt:
@ Pina Uram:
Jij bent ook aardig aanwezig op de z1000 topic. Heb je ook nog een 4 pitter dan??


we zijn met hem bezig aan een integratie cursus, hij zit inmiddels voor de 4e keer of zo in het 1e jaar.

maar we geven niet op, ooit komt de dag......

*O*
 
we zijn met hem bezig aan een integratie cursus, hij zit inmiddels voor de 4e keer of zo in het 1e jaar.

maar we geven niet op, ooit komt de dag......

*O*
Ga er maar van uit dat ik bij jullie altijd vrijwillig een allochtoon zal blijven, en nooit volledig zal willen integreren :+ ..........'t is hooguit een vorm van symbiose! O-)
 
Laatst bewerkt:
@ benspeed let op
hierbij de foto's van het OSCO systeem
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik hoop dat je er wat aan hebt je kunt de OSCO op zeer veel plaatsen monteren en weer op een andere motor er zit allerlei spul bij om het vast te zetten m'n broertje heeft een ducati sorry een stucgatie _O- en heeft er 32.000 km mee gedaan en hij rijdt als een aap en gaat regelmatig naar het circuit ik rij altijd heel braaf O-) zoals jullie gezien hebben :+ maar goed als je intresse hebt lees ik het wel :W

Hermenator, bedankt voor de uitgebreide informatie - hier kan ik wat mee! Begrijp ik goed dat je een OSCO over en dus in de aanbieding hebt? Wat moet het kosten? Eigenlijk was ik van plan om een nieuwe te kopen (mijn moeder zegt altijd; 'jongen koop géén andermans ellende!') maar als de prijs schappelijk is, durf ik deze raad wellicht in de wind te slaan! ;)
 
@Pina Uram en Ad/z1000

Duidelijk!!!!!! Die cursus kan beter ook maar stop geZet worden, gaat niet lukken denk ik!?!?!?
 
wie kan mij helpen? :)

ik ben op zoek naar een bepaald soort spiegel waar ik helaas de foto niet van heb.
ze komen op de standaard punten geschroefd, en lopen dan naar voren, over het stuur heen, en komen dan uit onder je handvat.

ik meen dat ik ze hier eens gezien heb...

hier mijn S3 btw... :)

dsc06116.jpg
 
Sorry GROTE Z (en een streepje)

En nee, rij nog niets, ben in de beslissings fase!!! Speed vs Z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan