Triumph Speed Triple-topic - Part 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
deze bedoel ik... waar te krijgen? :9
full
 
@Ruby:

Wat een leuke brommer!!!!! Waarom heb je die fly screen er niet op??
Is dit je laagste prijs????
Vind hem zonder fly-srceen beter smoelen.
Heb hem er nu wel op ivm verkoop.
Is de laagste prijs, voor minder gaat ie niet weg.

Wel 'n raar toeval dat net op die dag je accu 't begeeft!? :? ......de Triple probeerde je dus waarschijnlijk eigenlijk te zeggen dat-ie niet van je af wil! :+Beter! ;)

dat idee kreeg ik ook ...
 
Laatst bewerkt:
wie kan mij helpen? :)

ik ben op zoek naar een bepaald soort spiegel waar ik helaas de foto niet van heb.
ze komen op de standaard punten geschroefd, en lopen dan naar voren, over het stuur heen, en komen dan uit onder je handvat.

ik meen dat ik ze hier eens gezien heb...

hier mijn S3 btw... :)

[afbeelding]

Met de spiegels kan ik je niet helpen maar ik kan je wel vertellen dat je voor een héél errug mooie kleur gekozen hebt :Y
 
Hermenator, bedankt voor de uitgebreide informatie - hier kan ik wat mee! Begrijp ik goed dat je een OSCO over en dus in de aanbieding hebt? Wat moet het kosten? Eigenlijk was ik van plan om een nieuwe te kopen (mijn moeder zegt altijd; 'jongen koop géén andermans ellende!') maar als de prijs schappelijk is, durf ik deze raad wellicht in de wind te slaan! ;)

ik heb er inderdaad een over want die zat op m'n suzuki gsxr 1000 met heeeeel veeeeel pk's
maar goed hij is 4 maanden oud en heeft 140 euro gekost zou er graag 95 euro voor vangen
en het is dus geen ellende :+ :W
 
wie kan mij helpen? :)

ik ben op zoek naar een bepaald soort spiegel waar ik helaas de foto niet van heb.
ze komen op de standaard punten geschroefd, en lopen dan naar voren, over het stuur heen, en komen dan uit onder je handvat.

ik meen dat ik ze hier eens gezien heb...

hier mijn S3 btw... :)

[afbeelding]
mooooie kleur weer eens wat anders dan zwart _O- of zwart (heb zelf de mooiste natuurlijk een zwarte) :Y
ziet er mooi uit
 
Knieband verrekt, enkel band verrekt

Motor: cockpit afgebroken, zijkap kapot, remset gebroken, koppelings hendel, ego zwaar beschadigt, motor en ik lande in het gras/bosjes dus verder geen grote krassen en of deuken.

wel balen.....

maar ja verzekering dekt het als het goed is. :W
Da's balen Wally!....Dat ego komt wel goed, dat was toch groot genoeg.... :+
Gelukkig verder niet al te veel gekkigheid.
Beterschap en succes met je verzekering.
 
deze bedoel ik... waar te krijgen? :9 [afbeelding]


Origineel model van Rizoma enkele jaren terug.

Nu wordt het model geleverd door Falco.

Te verkrijgen oa. bij Van Den Heyden in Den Bosch.

Ik heb ze nog liggen (1 met slechte poging tot zwart spuiten)

Mijn broertje Triple20 heeft ze er ook op zitten. Maar dan anders gemonteerd.


full
 
Laatst bewerkt:
Zondag tijdens de Speed Triple dag zag ik minimaal twee Speeds staan met het OSCO smeersysteem. Helaas is het me niet gelukt om met de eigenaren van deze mooie fietsen te spreken over hun ervaringen. Zelf rij ik nu een jaar op een Speed Triple 2008 en staat er 17000 km op de teller. Een geweldige motor, laat dat duidelijk zijn. Het smeren van de ketting blijft echter een kl*te klus. Voordat ik een OSCO aanschaf wil ik eigenlijk wel weten of ze hun kreet op de site "....de ketting gaat tot driemaal zo lang mee en de tandwielen zijn ook minder snel aan vervanging toe." waar maken.
Verder ben ik ook benieuwd naar de ervaringen bij de montage. Wordt bijvoorbeeld het montageplaatje (welke ik bij beide motoren zag zitten) standaard meegeleverd of moet je dit op een andere manier aanschaffen? En is het systeem gemakkelijke te monteren?
Heren met ervaring met het OSCO smeersystteem willen jullie je melden? :]


Ben met de Goedhart Speed met een Blom sticker op het voorspatboord.......???

zo ja dan hebben we nog ff staan praten in Vlijmen...je moest nog tanken..

Ik heb ook zo'n OSCO, werkt prima, heb er nu dik 25K mee weg en ketting en tandwielen zien er nog prima uit...

heb 'm ook ongeveer zo gemonteerd als op de fotos van the Herminator te zien is.

de druppelaar had ik eerst ook boven het achtertandwiel, nu heb ik 'm bevestigd aan het alu-kettingbeschermertje en dus druppelt ie nu aan de binnenkant van de ketting en wel vlak voordat de ketting over het achtertandwiel loopt,
zo komt 't nog meer waar 't wezen moet...de olie...

evt. actuele fotos zal ik nog ff moeten maken...
 
Hoi, daar is ie weer!!!!!
Update:
Vandaag gereden met een Z............... was niet echt helemaal onder de indruk. Stuurt wel goed maar toch..............kan het niet helemaal plaatsen.

@Ruby
Is die mooie van jou nog vrij??????
 
Hoi, daar is ie weer!!!!!
Update:
Vandaag gereden met een Z............... was niet echt helemaal onder de indruk. Stuurt wel goed maar toch..............kan het niet helemaal plaatsen.

@Ruby
Is die mooie van jou nog vrij??????
Die van Ruby is echt lekker,daar doe je volgens mij geen miskoop aan.
 
He mannen, heb hier nog een filmpje van afgelopen zondag.


Ik was wel aanwezig bij het vertrek met mijn zoontje, maar heb helaas niet mee kunnen rijden
maarja volgende keer beter.

Grtz Ruud
 
ik heb er inderdaad een over want die zat op m'n suzuki gsxr 1000 met heeeeel veeeeel pk's
maar goed hij is 4 maanden oud en heeft 140 euro gekost zou er graag 95 euro voor vangen
en het is dus geen ellende :+ :W

Oké, voor 80 euro wil ik de confrontatie met mijn moeder wel aan - nieuw zijn ze voor 129 al te krijgen! :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan