Triumph Speed Triple-topic - Part 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die van Ruby is inderdaad erg gaaf. Als ie nog beschikbaar is op het moment dat ik heb besloten voor een speed.........................

Weet ook nog een gele, die zie je ook niet vaak!!!! Ik heb m nog nooit in het echt gezien. Ist een mooie kleur?? Is het dat geel waar de Daytona 675 ook in geleverd werd??
 
Die van Ruby is inderdaad erg gaaf. Als ie nog beschikbaar is op het moment dat ik heb besloten voor een speed.........................
en hij zit ook nog eens bomvol accesoires... als je die allemaal los moet kopen kost hij de helft meer, je bent meteen klaar...twijfelaar
 
Ben met de Goedhart Speed met een Blom sticker op het voorspatboord.......???

zo ja dan hebben we nog ff staan praten in Vlijmen...je moest nog tanken..

Ik heb ook zo'n OSCO, werkt prima, heb er nu dik 25K mee weg en ketting en tandwielen zien er nog prima uit...

heb 'm ook ongeveer zo gemonteerd als op de fotos van the Herminator te zien is.

de druppelaar had ik eerst ook boven het achtertandwiel, nu heb ik 'm bevestigd aan het alu-kettingbeschermertje en dus druppelt ie nu aan de binnenkant van de ketting en wel vlak voordat de ketting over het achtertandwiel loopt,
zo komt 't nog meer waar 't wezen moet...de olie...

evt. actuele fotos zal ik nog ff moeten maken...

Ja, Ben met de Goedhart Speed met een Blom sticker op het voorspatboord!

Gezien jullie positieve ervaringen met de OSCO denk ik ook maar over te gaan tot de aanschaf ervan. Gebruik je speciale olie van OSCO of gooi je er wat anders is? :W
 
Ja, Ben met de Goedhart Speed met een Blom sticker op het voorspatboord!

Gezien jullie positieve ervaringen met de OSCO denk ik ook maar over te gaan tot de aanschaf ervan. Gebruik je speciale olie van OSCO of gooi je er wat anders is? :W
de olie krijg je erbij en is ook los te koop
wil je je pb aan zetten of even een email adres doen ? :W
 
bovenin staat wijzig profiel bij index ect ect en dan voor keuren aanklikken en dan kun je het aan en uit zetten
en dat is prive berichten wel of niet toestaan

Staat als het goed is nu aan! Je kan ook mailen naar: bvanegmond@deheer-software.nl
 
Laatst bewerkt:
He mannen, heb hier nog een filmpje van afgelopen zondag.


Ik was wel aanwezig bij het vertrek met mijn zoontje, maar heb helaas niet mee kunnen rijden
maarja volgende keer beter.

Grtz Ruud

Toffe dag als je dit zo weer eens ziet, zag er als ik goed heb geteld 44 voorbij komen......... :}
 
ah-shit-wrong-forum-demotivational-poster.jpg
 
@ Pina .
Je hebt idd lange en korte jaren :Y
ik persoonlijk vier mijn vakantie altijd in de kelder op een stoel met 2 poten met te kleine schoenen aan ( en vergeet het getik van de wekker niet)
Zo duurt de vakantie in ieder geval lang. *D
hoop dat de rest vant jaar dan wel weer snel gaat :P
 
@ Pina .
Je hebt idd lange en korte jaren :Y
ik persoonlijk vier mijn vakantie altijd in de kelder op een stoel met 2 poten met te kleine schoenen aan ( en vergeet het getik van de wekker niet)
Zo duurt de vakantie in ieder geval lang. *D
hoop dat de rest vant jaar dan wel weer snel gaat :P

koop er maar gauw een dan doen we een minimeet in nijkerk :Y
 
Zit al een tijdje mee te lezen (ook met de vorige topics) en ik begin een groeiende interesse te krijgen in de speed triple, maar eigenlijk ook in de street triple, op dit moment rijd ik de yamaha thundercat en deze begint nu op leeftijd te raken dat ik zo langzamerhand eens uit moet gaan kijken voor een vervanger.
Nu kan ik hier natuurlijk in het speed triple topic geen obejctieve meningen verwachten, maar ga mijn vragen toch hier parkeren met jullie goedvinden uiteraard.

Vraag 1 is de triple nou echt een naked of heb je wel enige windbescherming?
vraag 2 wat zijn nu de duidelijkste verschillen in rijkwaliteit tussen een speed of een street.
vraag 3 onderhoudsintervallen gaan om de hoeveel kilometer ?
vraag 4 after market spul is daar makkelijk aan te komen ?
vraag 5 is er nog knap met een duo mee te rijden?
vraag 6 kan ik mijn zijtassen ook nog knap meenemen als ik een weekend weg ga ?
vraag 7 wat zijn nou concreet de verschillen met rijgedrag tussen de speed en de thundercat (als er zo een overstapper rondwaart hier)?
vraag 8 gemiddeld benzineverbruik is ?
vraag 9 waar kan ik het beste terecht in noord holland als ik eens een uurtje met een speed triple wil sturen ? (en dan bedoel ik gewoon een stukje sturen geen scheurwerk geen knie aan de grond maar gewoon een stukje toeren)

ik weet het, een hoop vragen, maar het blijft toch je zuurverdiende geld wat je op een gegeven moment moet gaan uitgeven.
 
Zit al een tijdje mee te lezen (ook met de vorige topics) en ik begin een groeiende interesse te krijgen in de speed triple, maar eigenlijk ook in de street triple, op dit moment rijd ik de yamaha thundercat en deze begint nu op leeftijd te raken dat ik zo langzamerhand eens uit moet gaan kijken voor een vervanger.
Nu kan ik hier natuurlijk in het speed triple topic geen obejctieve meningen verwachten, maar ga mijn vragen toch hier parkeren met jullie goedvinden uiteraard.

Vraag 1 is de triple nou echt een naked of heb je wel enige windbescherming?
vraag 2 wat zijn nu de duidelijkste verschillen in rijkwaliteit tussen een speed of een street.
vraag 3 onderhoudsintervallen gaan om de hoeveel kilometer ?
vraag 4 after market spul is daar makkelijk aan te komen ?
vraag 5 is er nog knap met een duo mee te rijden?
vraag 6 kan ik mijn zijtassen ook nog knap meenemen als ik een weekend weg ga ?
vraag 7 wat zijn nou concreet de verschillen met rijgedrag tussen de speed en de thundercat (als er zo een overstapper rondwaart hier)?
vraag 8 gemiddeld benzineverbruik is ?
vraag 9 waar kan ik het beste terecht in noord holland als ik eens een uurtje met een speed triple wil sturen ? (en dan bedoel ik gewoon een stukje sturen geen scheurwerk geen knie aan de grond maar gewoon een stukje toeren)

ik weet het, een hoop vragen, maar het blijft toch je zuurverdiende geld wat je op een gegeven moment moet gaan uitgeven.
hoi
1.je kunt ook een flyscreen kopen orgineel werkt best goed
2.je hebt meer vermogen en koppel de hele fiets is groter
3.6.000 km
4.dat wil je niet eens weten _O-
5.ja volgens de vrouw wel is 1.76m
6.als je een arrow low koopt wel en anders nog een tanktas
7.dat zul je zelf moeten ervaren
8.tussen 1op10en 1op20 :+
9.ga naar triumph.nl en zoek verder en anders weten ze het hier wel ik weet het niet woon in gld
tot de volgende keer maar weer :W
 
hmm. vandaag wezen kijken voor een speed triple uit 99. was toch niks(te veel kleine beschadigingen.)
Als iemand nog een keer ergens een triple ziet voor max. 5000 euries (jaja is weinig ik weet het) dan mag hij mailen of pb sturen.

cheers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan