Triumph Speed Triple-topic - Part 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heren,

Eind van de maand pik ik nog even een circuitdagje op Zandvoort mee! *D

Ik begrijp dat er hier ook nog enkele Zandvoort-fanatiekelingen zijn.....
Is m'n eerste keer op Zandvoort (ben voornamelijk Zolder-ganger), iemand nog tips & tricks waar ik als Zandvoort-novice nog wat aan heb?

Thanx,
Cees

Houd rekening met de gladheid als het nat is op z'voort! Heel verradelijk. Arie Luyendijk bocht heeeel laat insturen. En wellicht al gedaan, maar het boek a twist of the wrist van Keith Code lezen. Is heel leerzaam en scheelt vele seconden indien juist toegepast.

Have fun!
 
Heren,

Eind van de maand pik ik nog even een circuitdagje op Zandvoort mee! *D

Ik begrijp dat er hier ook nog enkele Zandvoort-fanatiekelingen zijn.....
Is m'n eerste keer op Zandvoort (ben voornamelijk Zolder-ganger), iemand nog tips & tricks waar ik als Zandvoort-novice nog wat aan heb?

Thanx,
Cees

Er zijn een aantal plekken waar de vangrail/boarding dicht op de baan zit.....weinig uitloop.

1. Hugenholz
2. insturen Scheivlak
3. uitkomen Arie Luijendijk/Bos uit.

En zoals hierboven gezegd..........schaatsen mee als het regent, spek en spekglad.....vooral na Audi-S, maar dit is dit jaar vernieuwd en moet stukken beter zijn.

zandvoort_circuit.gif
 
afgelopen zaterdag de handtekening gezet voor een S3.

Natuurlijke een zwarte, want volgens jullie zijn die sneller! 2006 / 21000 km. Aangekleed en wel. Na een korte proefrit was ik verkocht.

Kreeg bij de proefrit weer hetzelfde gevoel als op de T595 in 1998. Weer helemaal verliefd. Wat heb ik dit blok toch gemist. Blij dat ik vanaf as zaterdag weer op een 3 cyl rij. De piccies volgen nog.

By the way, op wat voor banden staat jullie S3. Ik krijg achter een nieuwe. Voor zit een MPP achter komt een nieuwe MPP2CT. Zit evt nog te dubben over een MPR2 (zat er al op op!).
 
Laatst bewerkt:
afgelopen zaterdag de handtekening gezet voor een S3.

Natuurlijke een zwarte, want volgens jullie zijn die sneller! 2006 / 21000 km. Aangekleed en wel. Na een korte proefrit was ik verkocht.

Kreeg bij de proefrit weer hetzelfde gevoel als op de T595 in 1998. Weer helemaal verliefd. Wat heb ik dit blok toch gemist. Blij dat ik vanaf as zaterdag weer op een 3 cyl rij. De piccies volgen nog.

By the way, op wat voor banden staat jullie S3. Ik krijg achter een nieuwe. Voor zit een MPP achter komt een nieuwe MPP2CT. Zit evt nog te dubben over een MPR2 (zat er al op op!).

Prima combo.......de normale Pilot Powers zijn al afdoende.
Als je niet al te sportief rijd, kun je het ook prima af met de Pilot Road.
 
Heren,

Eind van de maand pik ik nog even een circuitdagje op Zandvoort mee! *D

Ik begrijp dat er hier ook nog enkele Zandvoort-fanatiekelingen zijn.....
Is m'n eerste keer op Zandvoort (ben voornamelijk Zolder-ganger), iemand nog tips & tricks waar ik als Zandvoort-novice nog wat aan heb?

Thanx,
Cees
Veel gas geven, laat remmen en laat insturen. Komt het helemaal goed.
Wel oppassen in Arie Luyendijk bocht. Daar zit een hobbel in halverwege waardoor mijn achterveer telkens op dat punt doorsloeg. Was ik niet blij mee. Hoop dat ze dit inmiddels glad gestreken hebben maar anders oppassen daar. Weeg overigens 90 kg :( , misschien kwam het doorslaan daardoor!? :?
Verder een mooi circuit, mijn favoriet nu Assen zijn Noordlus mist. Daar ga ik niet meer heen. De stumperts daar... Ben nog steeds boos dat ze daar het mes in hebben gezet. Komt nooit meer goed :N
 
afgelopen zaterdag de handtekening gezet voor een S3.

Natuurlijke een zwarte, want volgens jullie zijn die sneller! 2006 / 21000 km. Aangekleed en wel. Na een korte proefrit was ik verkocht.

Kreeg bij de proefrit weer hetzelfde gevoel als op de T595 in 1998. Weer helemaal verliefd. Wat heb ik dit blok toch gemist. Blij dat ik vanaf as zaterdag weer op een 3 cyl rij. De piccies volgen nog.

By the way, op wat voor banden staat jullie S3. Ik krijg achter een nieuwe. Voor zit een MPP achter komt een nieuwe MPP2CT. Zit evt nog te dubben over een MPR2 (zat er al op op!).
Michelin Pilot RULES. 10 x beter dan Bridgestone, al zijn de meningen daar over verdeeld...
 
:W
Ben weer terug van een weekendje Eifel en het was weer :9~
Heerlijk gereden en ook nog twee rondjes op de Nordschleife gemaakt *O* Wat was dat lekker zeg. :]
Met dank aan Swifty om mij ff op sleeptouw te nemen. :}
Jammer genoeg nog geen actie foto's gezien van mij op die dag -O-
 
Laatst bewerkt:
full


Hoe is 't inmiddels met je poot? :?
zo vandaag weer effe naar de dealert geweest de kreidler lekt weer :(
word er echt :r van
weer nieuwe sensor uit hun demo fiets dus zo maar effe :]
laat het wel weten
Heb ik wat gemist? :? .......wat lekt er dan? :?
afgelopen zaterdag de handtekening gezet voor een S3.

Natuurlijke een zwarte, want volgens jullie zijn die sneller! 2006 / 21000 km. Aangekleed en wel. Na een korte proefrit was ik verkocht.

Kreeg bij de proefrit weer hetzelfde gevoel als op de T595 in 1998. Weer helemaal verliefd. Wat heb ik dit blok toch gemist. Blij dat ik vanaf as zaterdag weer op een 3 cyl rij. De piccies volgen nog.

By the way, op wat voor banden staat jullie S3. Ik krijg achter een nieuwe. Voor zit een MPP achter komt een nieuwe MPP2CT. Zit evt nog te dubben over een MPR2 (zat er al op op!).
full


Ik rijd met MPP2CT, en die bevallen prima (maar dat deden de gewone MPP's ook al) :Y
MPR2 heb ik geen ervaring mee :N
:W
Ben weer terug van een weekendje Eifel en het was weer :9~
Heerlijk gereden en ook nog twee rondjes op de Nordschleife gemaakt *O* Wat was dat lekker zeg. :]
Met dank aan Swifty om mij ff op sleeptouw te nemen. :}
Jammer genoeg nog geen actie foto's gezien van mij op die dag -O-
Welkom terug! :W
 
Op 20 september is het terug zo ver: de Naked Bike Meeting bij BMC te Assenede.

Een leuke rondrit, een BBQ en een aantal leuke prijzen ( waaronder een aantal bandensets) die worden verloot onder de bezoekers.

De rit begint om 11u aan BMC.



Iedereen is de rest van de dag welkom voor een leuke babbel, een testrit met een Street- of Speed Triple, een hapje van de BBQ en natuurlijk voor de gezellige sfeer!

We hopen dit jaar NOG meer Speed Triples te mogen verwelkomen!


Tot dan!

v32aft.jpg
 
Stampertje 2

waar heb jij je demper vandaan???
(kom jij ook uit de zaanstreek?)

Nou ja zaanstreek, Purmerend. Demper heb ik mee laten nemen door een vriendin uit de states, maar is ook gewoon te bestellen bij werkes.com of british-customs.com en wordt dan keurig opgestuurd , echter dien je dan wel rekening te houden met vadertje staat die graag 19% wil vangen :( Maar misschien ken je ook wel iemand in the us of a die m voor je kan opsturen ovv gift en dan ontloop je dat weer. Houd er wel rekening mee dat deze demper niet alle s3 past! co-sensor dient in de bochten ter hoogte van het oliefilter te zitten en niet in het 1 in 2 deel daarna!
*O*
afgelopen zaterdag de handtekening gezet voor een S3.

Natuurlijke een zwarte, want volgens jullie zijn die sneller! 2006 / 21000 km. Aangekleed en wel. Na een korte proefrit was ik verkocht.

Kreeg bij de proefrit weer hetzelfde gevoel als op de T595 in 1998. Weer helemaal verliefd. Wat heb ik dit blok toch gemist. Blij dat ik vanaf as zaterdag weer op een 3 cyl rij. De piccies volgen nog.

By the way, op wat voor banden staat jullie S3. Ik krijg achter een nieuwe. Voor zit een MPP achter komt een nieuwe MPP2CT. Zit evt nog te dubben over een MPR2 (zat er al op op!).
Als je banden ook maar zwart zijn, die zijn immers het snelst! Ik rij bridgestone bt16 en een rondje z.voort in 2.05 dus die bandjes benne best goed! Ga hierna een setje metzeler racetec interact k3 ausprobieren, hoor hier goede verhalen over. Maandag weer even proberen of ik de rondetijd nog wat scherper kan zetten....
 
Laatst bewerkt:
Heb er Metzeler Sportec M3 om liggen. Niet mijn keuze, werd ie mee afgeleverd, maar geen enkele reden tot klagen. Rijdt super! *O*
 
Ik heb achter nu de MPP2CT en voor mij tot nu toe de fijnste band *O* voor heb ik nog een MPR eigenlijk ook prima maar tzt komt dezelfde als achter :Y
 
Kreeg vandaag een pakketje binnen van OBERON. Wat zat erin een twee set bar-end spiegels.

Twee weken geleden had ik ook al twee spiegels binnen gekregen.

Heeft iemand interesse in een set zwart oberon bar-end spiegels? Ze kosten 44 pond per stuk, maar dan heb je wel een paar bijzondere spiegels!

De spiegels kun je op verschillende manieren bevestigen, kijk maar een op oberon-performance.co.uk :P

full


full


Heb je interesse stuur dan even een mailtje!
 
:W
Ben weer terug van een weekendje Eifel en het was weer :9~
Heerlijk gereden en ook nog twee rondjes op de Nordschleife gemaakt *O* Wat was dat lekker zeg. :]
Met dank aan Swifty om mij ff op sleeptouw te nemen. :}
Jammer genoeg nog geen actie foto's gezien van mij op die dag -O-
En Zoef, daar ging ze me voorbij in de tweede ronde :} :} :}

Ben ons ook nog niet tegengekomen op een foto :/ maar het was wel geslaagd he, die Ring *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan