Harley rijders omgeving Amersfoort

maar als antoine nu gewoon een rijvaardigheidstraining volgt bij harm,
dan krijgt hij een stoere patch en kan hij met de confederates mee rijden.
met een toffe patch van harm hoef je waarschijnlijk niet eens als prospect op.
meteen erelid.
 
Leuk idee, maar onze chapter heeft een weekend voor de HOG georganiseerd, waarbij ik vrijwilliger ben. Zie ook www.beneluxhogrally2009.nl.

Zag ik jouw motor trouwens op het marktplein in Apeldoorn afgelopen maandag?

ook als niet hogger gaat het leuk worden :Y gewoon om een uurtje of12.30 bij de motorsaloon gaan staan en lekker kijken naar de ride inn van 750 HD's, lekker stukkie miziek erbij en.. feesten!!! *O* *O* *O*


en yup ik was in apeldoorn :Y :Y :Y
met toxic *O*
 
Gaan er nog Harleyrijders vanuit Amersfoort naar: (klik op de foto voor meer info)







En ohja ook ik kom uit Amersfoort :)
 
Leuk idee, maar onze chapter heeft een weekend voor de HOG georganiseerd, waarbij ik vrijwilliger ben. Zie ook www.beneluxhogrally2009.nl.

Zag ik jouw motor trouwens op het marktplein in Apeldoorn afgelopen maandag?

Niet echt in de buurt van Amersfoort, maar ik woon in leersum en ben regelmatig te vinden op de harley's van mijn ouders, die onderhouden worden, onder andere, in Amersfoort. Ben nog even naar het evenement toegefietst, maar had verder geen tijd om daar lang rond te hangen. Jammer. Maar, ik wil wel eens een keertje touren in de buurt van Amersfoort.
 
Laatst bewerkt:
zow.. in de regen naar utrecht gereden..

net weer opgedroogd.. gaat het weer hozen..

en weer in de regen terug naar huis.. :X :X :X
maar het was lekker warm buiten dus gewoon met opgestroopte mouwtje doorgeprutteld *O* *O*

maar goed foto's!


P1020900.jpg

ook slim.. zonder een drupje verf of lak netjes in de regen zetten.. zou wel voor de vintage rust look gaan. q18

P1020904.jpg

ja! sportster!

P1020912.jpg


P1020898.jpg

regen? hoe kom je erbij? O-) B|

kleintjes (klikken om te vergroten)























en het linkje:http://s101.photobucket.com/albums/m72/supracruiser/meetings/utrecht09/?start=all
 
Mooie foto's!
Kon er zelf helaas op het laatste moment niet bij zijn (ben door mijn rug gegaan en kan niet eens op de Harley klimmen op dit moment).
Aan de foto's te zien heb ik wel wat gemist! Ondanks de regen.
 
Mooie foto's!
Kon er zelf helaas op het laatste moment niet bij zijn (ben door mijn rug gegaan en kan niet eens op de Harley klimmen op dit moment).
Aan de foto's te zien heb ik wel wat gemist! Ondanks de regen.


sterkte met de rug!
 
Misschien dat een rondje Loosdrecht wel leuk is.
Er is niets vastgelegd, kwestie van meeste stemmen gelden en wie heeft een leuk idee...
Klein groepje is het leukst.
 
Ha die Antoine,

Ik zag je vandaag rijden op de Daam Fockema straat in A'foort. Goed herkenbaar hoor door je foto's. Helaas reed ik in tegengestelde richting met de auto, dus zwaaien had geen zin....
Maar, ik wil best een keertje rijden hoor. Al heb ik geen HD, ik denk dat ik met mijn 1800CC cruiser er best bij pas?

Groeten, Danman (omgeving Amersfoort).
 
Terug
Bovenaan Onderaan