deze heeft het nog niet begrepen...

wat ben jij een aandachtsgeile rukker zeg, hier een topic voor openen...
 
full
 
hij heb 't heel goed begrepen; zo snel als 't kan weg met da ding [maar die prijs he] :N
 
Murph, ik ken je verder niet, misschien maar beter ook, want ik heb een hekel aan aandachttrekkers. Kijk wel uit met dat rukken, ken je blind van worden, althans dat zei m'n moeder en die zegt wel meer ware dingen.
 
aandachttrekkers of niet, murph heb wel gelijk, ik bied 3 tientjes voor dat zilvergrijs-homopaarse hok, en hoger als 4 ga ik echt niet....
 
P.S. staat ook boven hea: Managers Special :P , volgens mij een blinde manager...
 
wat ben jij een aandachtsgeile rukker zeg, hier een topic voor openen...


Wat is er gebeurd 2712? Slecht weekend achter de rug, was je kadootje voor Moederdag niet wat ze verwacht had...... :j
Snap je hele reactie niet, je loopt toch al even mee hier en je kent Murph toch wel zo'n beetje, zoveel topics heeft hij nog niet gestart, die tenminste open bleven.
Hij kan tenminste nog lachen met een advertentie uit Texas en wil ons alle deelgenoot maken; het leven is al zo "zwaar". -O- -O-

Trouwens Murph is de leeftijd van rukken al heel lang ontlopen :Y
 
Ik vind jullie allemaal aandachtsgeile rukkers eigenlijk. Beetje op luide choppers en cruisers rijden.
 
waren er ook vrouwelijke aandachtsgeile rukkers hier trouwens? :9 :9

maaruh ot: wel mooie ratlook dat hok :Y
zullen wel een comma'tje verkeerd gezet hebben :Y

enuh murp is wel een rukker.. :Y zo antiek is hij ook weer niet :N

:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan