Kawasaki Z750-Z1000-Z750s Plaza deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er een akra onder liggen.
De oostenrijker was zwiss chris :P

Ik zal morgen een foto maken van het roestplekje, het lijkt zelf meer op dat er roestig water op isgevallen. ik heb het weg geveegd maar ik heb het nog een keer gehad.
Miss eens goed zoeken of het niet ergens onder voorkuip vandaan druipelt
Een Oostenrijker die zichzelf Zwiss noemt? Ik twijfelde eerst maar nu weet ik het zeker; die Oostenrijker is niet zo wijs.... _O- }) })
;)
 
Kolere....weet niet hoe hard hij reed maar de klap moet verschrikkelijk zijn geweest.
Denk dat die passanten ook nazorg nodig hebben.



Dit deel van de weg loopt dood vanwege de brug (bij zaanse schans)
die ze gaan vervangen
het is hier nu een race baan......bijna geen verkeer....
mogelijk dat hij moest uitwijken voor en dier ....nog niet duidelijk
halverwege zit een gemeen knikje net over een brug of dat de oorzaak was..
Snelheid was inderdaad zeer hoog.
 
Laatst bewerkt:
Dit deel van de weg loopt dood vanwege de brug (bij zaanse schans)
die ze gaan vervangen
het is hier nu een race baan......bijna geen verkeer....
mogelijk dat hij moest uitwijken voor en dier ....nog niet duidelijk
Snelheid was zeer hoog.
Dat idee had ik al....er liggen een paar onderdelen iets te ver van elkaar........dat lukt niet met 50 km/u.
 
Kolere wat een klap was dat in Zaandam.....

ik had eerder vanavond ook een momentje
ik stuurde een bocht in, zie ik een partij grind. dus motor snel weer rechtop zetten en flink in de remmen, vlak voor stoeprand tot stilstand met blokerend achterwiel....paar voetstappen verder en voorvelg was krom en wellicht meer....

was om 20:00 nog in Scheveningen (echt helemaal geen motorrijder te bekennen) Vanaf Hoogmade-Leiderdorp door Leiden nr A44 zonder een keer voetje aan de grond _O- _O- (verkeerslichten die het deden had ik mee, echt uniek in de randstad)

@ Hemi, reed jij vanmorgen rond 11:00 door Zoetermeer? dacht helm en fiets te herkennen van je avatar
 
Laatst bewerkt:
Geloof dat ik een iets andere mening heb.,.....

Ik vind het wereldpijpjes..... :9~ :9~
En het geluid? Ik heb nog nooit een uitlaat gehoord die in het echt hetzelfde klinkt als op youtube. Dus dat blijft altijd een gok tenzij je vergelijking in het echt hebt.

Vraag me alleen af of ze E-keur hebben? SMURF.....effe opletten ja!

Wat wat? :+
Ik zal eens onderzoek voor je doen... Omdat je het zo vriendelijk vraagt...
Oh, en de Akra's onder deze Zed klinken anders hetzelfde als die onder de mijne heur...


Zozo, mooi groen kastje hoor.
En de prestaties van dat ding, doen die nou nog onder voor een echte groene? *D

Verder... Poser-tijd! 8-)

1010098.jpg


Mooie, zwarte pazzo's... (ja, dit zijn de lange)

1010097.jpg


Fel hè, dat Xenon. (Let op de LED-stadslichtjes)
 
Kolere wat een klap was dat in Zaandam.....

ik had eerder vanavond ook een momentje
ik stuurde een bocht in, zie ik een partij grind. dus motor snel weer rechtop zetten en flink in de remmen, vlak voor stoeprand tot stilstand met blokerend achterwiel....paar voetstappen verder en voorvelg was krom en wellicht meer....

was om 20:00 nog in Scheveningen (echt helemaal geen motorrijder te bekennen) Vanaf Hoogmade-Leiderdorp door Leiden nr A44 zonder een keer voetje aan de grond _O- _O- (verkeerslichten die het deden had ik mee, echt uniek in de randstad)

@ Hemi, reed jij vanmorgen rond 11:00 door Zoetermeer? dacht helm en fiets te herkennen van je avatar


Blijkbaar is het your luckyday....misschien nog ff een kraslot kopen...

Maareh dat was ik niet..... was denk ik een Hemi wannabee *D
 
Vind dit een ontzettende gave sport :9~

Tijd terug bij een uitje van 't werk ook eens aanstalten gemaakt om 't te gaan doen, was helaas wat weinig wind -O-


als je echt interesse hebt moet je maar eens met m'n buurman gaan praten (ook een bekende van onze belgische vriend) die heeft al verscheidene malen een behoorlijke opvlieger gehad _O- eenmaal z'n sleutelbeen gebroken en nu is tie aan de het mini helicopteren.

mogelijk wil die wel van z'n spullen af, voorlopig zie ik hem niet meer gaan "windkarren"
 
Haha,

Dus die luchtfilter heeft geen andere effect op de motor? alleen wat meer plof geluid?

Hier een foto van mijn schokdemper:

[afbeelding]

kwaad kan het niet... mooi is iets anders.
je kunt ff de plaat los draaien en de voorpoot eruit halen, schoonmaken. de binnen kant van de kroonplaten zijn onbehandeld en dus kunnen ze gaan roesten.
 
kwaad kan het niet... mooi is iets anders.
je kunt ff de plaat los draaien en de voorpoot eruit halen, schoonmaken. de binnen kant van de kroonplaten zijn onbehandeld en dus kunnen ze gaan roesten.

ja ik zie nu pas dat mijn uitleg niet helemaal klopte.

Het is dus alleen de kroonplaat. is het veel of pricisie werk dat los halen van de schokbreker?
 
ja ik zie nu pas dat mijn uitleg niet helemaal klopte.

Het is dus alleen de kroonplaat. is het veel of pricisie werk dat los halen van de schokbreker?

:N is erg simpel, ff de voorkant omhoog, wiel eruit en spatbord demonteren en de remklauwen. en vervolgens draai je de bouten los van de bovenste en onderste kroonplaat. wel de schokbreker vast houden als je de laatste bout los draaid.
dan kan je de binnenkant schoonmaken. maar het zal wel terug komen het is en blijft onbehandeld staal. of je er een beetje olie/vet aan mag doen weet ik niet.

suc6
 
He mensen ik meld ook weer eens hier.

en zoals altijd heb ik weer wat vraagjes :P

Ik heb me door een wijze oostenrijker laten vertellen dat met een opengemaakte luchtfilter en k&n filter meer knallen krijg uit de uitlaat? en wat is nog meer hier het effect van?

vraag 2:
ik ken een klein oppervlak roestvlekje op de rand van de schokdemper ( waar de zuiger in de cilinder gaat) is dit erg, moet ik hier iets mee laten doen?


Niet alleen knallen zelfs hier en daar wat vlammetjes

klik

Zit een DNA stage 2 filter in met aangepaste filterdeksel.
Voordelen hiervan meer lucht, let op wanneer je zoiets van plan bent wel een Powercommander of Rapidbike aanschaffen en de Z-et laten tunen.
 
als je echt interesse hebt moet je maar eens met m'n buurman gaan praten (ook een bekende van onze belgische vriend) die heeft al verscheidene malen een behoorlijke opvlieger gehad _O- eenmaal z'n sleutelbeen gebroken en nu is tie aan de het mini helicopteren.

mogelijk wil die wel van z'n spullen af, voorlopig zie ik hem niet meer gaan "windkarren"


Laat maar hou 't wel bij een wat veilige sport, schaken ofzo :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan