Kawasaki Z750-Z1000-Z750s Plaza deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mauz voordat ik het vergeet: Gefeliciteerd *O*Ik gebruik het afschuifsysteem.... ik heb deze datum niet gekozen O-)

En we gaan zeker genieten tussen de buien door :Y
En anders in het hotel van een biertje :P

Je moet maar zo denken, het meeste valt naast je.........

Veel plezier.
 
Ik ben er ook bij in het nieuwe deel :)

Allemaal bedankt voor de felicitaties :}

@ Maestro, ik ben vandaag nog in Den Haag geweest (en Scheveningen natuurlijk) 8-)
 
full






Jesus mina gaat dat snel hier,maar ik ben er ook weer!!!!!!!!!

Mauz nog van harte GEFELICITEERD
 
Zo FF posen op jullie topic. :+

Dit is en blijft de mooiste naked bike :}

[afbeelding]
:} :} :}



full
Kawasaki! :+


volgens mij is er een connectie tussen Pina en schapen, vraag het hem maar eens......
"I have no recollection whatsoever"! O-)
Ik hoop voor Pina niet dat het dit is

:+ :+ :+
Tuurlijk nie! ;)
...........

En dit weekend ga ik mijn andere hobby doen in Les Hemmes, Frankrijk, vliegeren met een karretje, dat heet buggien, gaat best hard, rond de 60/70km/h, ik had die dag mijn record gereden,78.5km/h.... als je wilt zien hoe buggien er uit ziet, hier een linkie

Niet echt super flitsend maar leuk om te zien, bij de weg, ik heb de gele helm.....

.........
Leuheuk!!! :}
Zijn we nog aan t spammen?

[afbeelding]
:Y :Y :Y

full


:+






Nu ff 'n paar daagies weg, tot woensdag! :W :W :W
 
Laatst bewerkt:
ook even posen in het nieuwe deeltje met een fantastische start dankzij straycat. :} :}




full



*O* nog 6 nachtjesssssssssss............
 
Kan iemand van de Z-etters me hier even mee verder helpen?
Ik heb de vraag net op het einde van het vorige topic gesteld, en wss hebben jullie het gemist...
silent_notice in "Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza Deel 50"

(Ps: Mijn toekomstige schoonbroer heeft ook een Z750 in de garage staan, mooi machien!)
Als je weet wat het je gekost heb,en je wil m verkopen moet je een prijsje maken idd.Bv de helft van de nieuwwaarde
Hoe ouder en met meer beschadigingen,daarvan zou hij alleen maar goedkoper moeten worden.
 
er reden drie vrienden voor mij. De eerste remt hard en gaat onverwacht naar rechte. De tweede man remt ook hard en tikt hem aan op et acgter wiel, houden hem beide overeind. De derde remde harder en sloeg ook rechte af. Dit haalde ik niet, tikte hem overeind en ging zelf het asfalt bekijken. Veel schade en voor 800 a 900euro gaf de dealer mij een nieuwe. Maar nam wel schade motie in plus verzekerings geld. En met bijna 8000 kilometer erop en gebruiks krassen dacht ik goeie deal. Motor niet totalloss maar voor 4800 euro schade. Dat is het in het kort.


Op mn nieuwe komt een akra, rizoma lichtjes voor plus rempotje, knipper in achter licht en groene rimstripe

Op se nieuwe komt een akra, knippers van rizoma voor, knippers in achterlicht en rizoma rempotjes. Ohja niet te verbeten een mooie groene streep op de velge
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan