Kawasaki Z750-Z1000-Z750s Plaza deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
hee people..
ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een zwarte 2007 z1000...
heb sinds januari een rode 2004 gehad maar dar had ik een beetje problemen mee...

heeft iemand van jullie nog goeie ideën voor mn nieuwe?
hij is helemaal orgineel...
dus er moet nog aardig wat aan veranderd worden..
kent iemand een merk die een beetje dat gp style uitlaten verkoopt?

en die achterlichten met die pinkers erin...is dat een beetje te doen of zit hij binne een maand vol met condens?

ideën voor spiegels? ik zit namelijk te denken aan de reverse van rizoma...

Greets Ex-redz1k, BlackZ1K :P
 
Laatst bewerkt:
hee people..
ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een zwarte 2007 z1000...
heb sinds januari een rode 2004 gehad maar dar had ik een beetje problemen mee...

heeft iemand van jullie nog goeie ideën voor mn nieuwe?
hij is helemaal orgineel...
dus er moet nog aardig wat aan veranderd worden..
kent iemand een merk die een beetje dat gp style uitlaten verkoopt?

en die achterlichten met die pinkers erin...is dat een beetje te doen of zit hij binne een maand vol met condens?

ideën voor spiegels? ik zit namelijk te denken aan de reverse van rizoma...

Greets Ex-redz1k, BlackZ1K :P

Eerste vetgedrukte gedeelte: Ixil en Campbell verkopen relatief korte, dubbele op elkaar geplaatste dempers (dus in totaal dan 4, net als op je vorige Zed).
Zelf heb ik dubbele Akrapovic onder de mijne zitten, die bevallen tot op heden super! :Y

Tweede vetgedrukte gedeelte: Ik had eerst ook een achterlicht met ingebouwde RAW's erin in bestelling staan. Deze stonden echter al een tijdje in nalevering en gezien sommigen die ze in hun motor hebben/hadden er niet echt tevreden over waren, ben ik overgestapt op een Rizoma kentekenplaathouder met LED-knippers. (waar ik overigens nog op zit te wachten...)
Vooral gezien ik bijna dagelijks rij met mijn motor vind ik het erg belangrijk dat het wel goed zichtbaar is.

Derde vetgedrukte gedeelte: Er zijn hier een aantal mensen die ook Reverse spiegels hebben, misschien kunnen die je vertellen hoe ze bevallen. Zelf vind ik ze echter niet zo super mooi, ik ben gewoon voor de ronde bar-end spiegels gegaan. Zicht in die dingen is super, veel beter dan ik in de eerste instantie verwachtte.

Verder heb ik nog heel veel meer aan m'n motor verbouwd, zie de openingspost op pagina 1 voor een foto. (die is trouwens wel een beetje achterhaald inmiddels... :$ )
Als je vragen hebt over dingen die ik heb aangepast, kun je ze altijd stellen.
(Of je een antwoord krijgt is een tweede. :+ )

Speaking of ombouwen, sinds vandaag zit er Xenon in m'n motor, samen met van die felle LED-stadslichten. Eerste indruk: Sexy! 8-)
 
Eerste vetgedrukte gedeelte: Ixil en Campbell verkopen relatief korte, dubbele op elkaar geplaatste dempers (dus in totaal dan 4, net als op je vorige Zed).
Zelf heb ik dubbele Akrapovic onder de mijne zitten, die bevallen tot op heden super! :Y

Tweede vetgedrukte gedeelte: Ik had eerst ook een achterlicht met ingebouwde RAW's erin in bestelling staan. Deze stonden echter al een tijdje in nalevering en gezien sommigen die ze in hun motor hebben/hadden er niet echt tevreden over waren, ben ik overgestapt op een Rizoma kentekenplaathouder met LED-knippers. (waar ik overigens nog op zit te wachten...)
Vooral gezien ik bijna dagelijks rij met mijn motor vind ik het erg belangrijk dat het wel goed zichtbaar is.

Derde vetgedrukte gedeelte: Er zijn hier een aantal mensen die ook Reverse spiegels hebben, misschien kunnen die je vertellen hoe ze bevallen. Zelf vind ik ze echter niet zo super mooi, ik ben gewoon voor de ronde bar-end spiegels gegaan. Zicht in die dingen is super, veel beter dan ik in de eerste instantie verwachtte.

Verder heb ik nog heel veel meer aan m'n motor verbouwd, zie de openingspost op pagina 1 voor een foto. (die is trouwens wel een beetje achterhaald inmiddels... :$ )
Als je vragen hebt over dingen die ik heb aangepast, kun je ze altijd stellen.
(Of je een antwoord krijgt is een tweede. :+ )

Speaking of ombouwen, sinds vandaag zit er Xenon in m'n motor, samen met van die felle LED-stadslichten. Eerste indruk: Sexy! 8-)

aha... ja ik heb net op ebay zo'n achterlicht zien staan voor 69 euri...kun je niet voor sukkelen... als het maar heel blijft..
de kenteken plaat houder laat ik laseren... kost me niks...
dan kan ik hem namelijk gelijk laten maken zonder pinker montage optie..

dat is eigenlijk waar ik op het moment het meest mee zit...
en die flap oren op mijn stuur moeten er ook snel af...
maar vind die ronde bar-ends een beetje TE retro..
maarja dat is mijn mening...
de tomok spiegels blijven ook wel stoer..

maarja ik ben echt een mierenneuker..
wil zo snel mogelijk allerlei kleine dingetjes erop hebben
ben al n half jaar verliefd op de sport line handvaten van rizoma...
dus die moeten er ook vlug op komen.. inclusief bar end caps

maarja... we shall see

Greets
 
Pic's
full
 
Nee het klopt; het is een mooie opening. :Y
En als ik toch met complimenten bezig ben; Ed, jij had die van het vorige topic ook goed aangepast! _O-

Er mag trouwens best wel eens een applaus gegeven worden voor de mensen die steeds de topics opstarten en bijhouden. Gaat toch tijd inzitten.......

Dus bij dezen; klapperdeklapperdeklap. :} :} :} :} :}


I zit niet achter mijn eigen pc en heb geen smilies bij de hand....)





Helemaal mee eens. :Y :Y *O* :)
 
goeiendag;

vandaag is hier in bredene nabij oostende onze vriend begraven die vorig wkeind is verongelukt met de motor... R.I.P hanzo


'Hij en zijn motor waren één'
MOTORWERELD ROUWT OM HANS VAN STEELANDT
OOSTENDE - 'Wij waren twee druppels water.' Jan Van Steelandt zit diep nu zijn tweelingbroer Hans is overleden bij een motorongeluk. 'Hij zal ons altijd bijblijven als een van de beste motorrijders.'

Jan en Hans Van Steelandt (30) zijn bekende figuren in Oostende. Ervaren motorrijders die niet bang zijn van een stunt. Jaarlijks zijn de broers 'local heroes' op de Snelheidsprijs van de Noordzee. Vorig jaar openden Jan en Hans ook Wheelie World, een motorshop in de JozefII-straat in Oostende met alle benodigdheden voor motorrijders.

'Motorrijden is onze gedeelde passie. Wheelie World was onze grootste droom. Nu moet ik deze droom alleen verder zetten', zucht Jan.

Broer Hans kwam zondagmorgen rond 11uur om het leven bij een verkeersongeval op het kruispunt van de Meidoornlaan en de Populierenlaan. Het ongeval gebeurde op zo'n twintig meter van het huis van zijn ouders. 'Hans was net vertrokken van thuis. Hij kan niet vlug gereden hebben, want hij trok nooit hard op als de motor koud had. De baan is smal en in een bocht zwaaide hij naar een vriend. Op dat moment moet hij van de rijbaan zijn afgeweken, met het fatale ongeval als gevolg', vertelt Jan.

Hij was op dat moment in een bloemenwinkel op vijf minuten afstand. 'Toen ik het nieuws hoorde, ben ik meteen in mijn wagen gesprongen en naar de plaats van het ongeval gereden. Ik zag hoe ze mijn broer reanimeerden. Het heeft niet mogen zijn. Mijn broer heeft het niet gehaald.'

Jan spreekt met een krop in de keel als hij over zijn broer vertelt. 'Hij was zo'n goede motorrijder. Iedereen keek op naar hem. We deden alles samen. Wij waren twee druppels water, met motorrijden als onze grootste hobby. Ik zal hem zo missen. Hij betekende alles voor me', zegt Jan.

De motorwereld in de regio reageert aangeslagen op het overlijden van Hans. Op diverse internetforums schrijven collega-motorrijders steunbetuigingen aan de familie en vrienden. De begrafenisplechtigheid voor Hans vindt plaats op zaterdag 16mei in de Sint-Theresiakerk in Bredene.

'Hans zou het fijn gevonden hebben de vele steun, liefde en troost te krijgen van al zijn vrienden en naasten voor hij zijn weg verder zet naar het grote onbekende. Wij zullen hem alvast nooit meer vergeten', besluit broer Jan.

bron: http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...&PostCode=8400 hier een foto.....




RIP. '(
 
hee people..
ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een zwarte 2007 z1000...
heb sinds januari een rode 2004 gehad maar dar had ik een beetje problemen mee...

heeft iemand van jullie nog goeie ideën voor mn nieuwe?
hij is helemaal orgineel...
dus er moet nog aardig wat aan veranderd worden..
kent iemand een merk die een beetje dat gp style uitlaten verkoopt?

en die achterlichten met die pinkers erin...is dat een beetje te doen of zit hij binne een maand vol met condens?

ideën voor spiegels? ik zit namelijk te denken aan de reverse van rizoma...

Greets Ex-redz1k, BlackZ1K :P



Welkom, en gefeliciteerd met je Zet. :Y :Y *O* :]
 
O ja, van de week eindelijk de "stroomvoorziening" voor de Garmin aangesloten.
Zit nu op 't stadslichtje met als voordeel , geen spanning meer op de draad bij 't contact uitzetten en er zit standaard al een zekering tussen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan