Kawasaki Z750-Z1000-Z750s Plaza deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haw haw, gij hebt dezelfde bar-end spiegelkes die ik op mijn Hollandse Zed heb zitten.
Wat nou exclusiviteit? :P
(Daarbij, Rizoma is hartstikke sjiek spul, maar als je het ontwerp niks vind...)

Die rimstriping is trouwens wel hartstikke gaaf, zie ik daar nu op het voorwiel een Kawasaki-logo met daarachter Z1000 staan? :9~~

jaloers he smurfie *D
full
 
Haw haw, gij hebt dezelfde bar-end spiegelkes die ik op mijn Hollandse Zed heb zitten.
Wat nou exclusiviteit? :P
(Daarbij, Rizoma is hartstikke sjiek spul, maar als je het ontwerp niks vind...)

Die rimstriping is trouwens wel hartstikke gaaf, zie ik daar nu op het voorwiel een Kawasaki-logo met daarachter Z1000 staan? :9~~
ik ben geen fan van rizoma spiegels. :N
de looks zijn schitterend, maar ik heb slechte ervaringen met de kwaliteit er van.
op mijn zetje zitten nu ook spiegels van booster.
en deze bevallen me veel beter, ik zie er namelijk veel meer in.
 
ik ben geen fan van rizoma spiegels. :N
de looks zijn schitterend, maar ik heb slechte ervaringen met de kwaliteit er van.
op mijn zetje zitten nu ook spiegels van booster.
en deze bevallen me veel beter, ik zie er namelijk veel meer in.
ik hoef helemaal geen spiegels op mijn motor want als ik erin kijk komt er toch een barst in. :]
 
of je doet je ogen dicht als je in de spiegel kijkt Harrie O-) :+
 
Zo, ben er ook terug van de motor zegening.

Maar wat een bagger weer was het toch vandaag, ik ben bijna verzopen zo heeft het

geregend. B| B|

En met het regenpak is het ook niet leuk om te rijden na de middag is het dan toch


opgeklaard, en konden wij toch nog een beetje in het droge rijden. :Y :)



Ach ja, goeden avond allemaal. :W :W
 
Zo hèhè, weer bij gelezen na een weekendje vliegeren in Frankrijk.
Ook regen gehad maar alleen maar s'avonds en s'nachts en overdag hadden we mooi weer tijdens het vliegeren, totaal dik 200km afgelegd op het strand, met een top van 78,9km/h.
Was dus een topweekend.

@denbelg, jeetje wat een verhaal, heel veel sterkte voor de nabestaanden.
 
Zo, net eventjes voor The Da Vinci Code gezeten.
Ik had 'm nog niet gezien, en de opvolger die nu in de bios draait (Angels & Demons) lijkt me wel een mooie film.

Dat was DVC trouwens ook, goeie verfilming van het boek.

Tot zover dit momentje van filmpraat. :P
 
Zo, net eventjes voor The Da Vinci Code gezeten.
Ik had 'm nog niet gezien, en de opvolger die nu in de bios draait (Angels & Demons) lijkt me wel een mooie film.

Dat was DVC trouwens ook, goeie verfilming van het boek.

Tot zover dit momentje van filmpraat. :P
Heb je boek Het Bernini mysterie ( Angels & Demons) ook al gelezen?
Vond eerlijk gezegd The Da Vinci code beter, maar ben wel benieuwd naar de film.
 
@ Nashua:

Heb jij bij het plaatsen van de zx6r voorvork de lagers vervangen? of zijn bij jou alleen de voorvorkpoten en remmen vervangen?
 
:W

Ff een vraagje aan jullie. Heb pas 2 rizoma spiegels over genomen van iemand (betreft hier tevens de oude spiegels van Ed :o ;) ). Nu heb ik van de week mn spiegeladaptors (rizoma) ontvangen waarmee ik de spiegels hoopte te kunnen monteren. Blijkt dus niet te gaan werken.
Aan de standaard spiegels van de Z zit een adaptor vast (volgens mij niet los te krijgen??) met aan de binnenkant schroefdraad, wat over de bevestiging op het stuur valt (met dus het schroefdraad aan de buitenzijde). De rizoma adaptors zijn niet meer dan een leeg hulsje met een bijbehorende inbusbout. Deze inbusbout zou dus in het stuur gedraaid moeten worden, maar de bevestiging op het stuur heeft alleen schroefdraad aan de buitenzijde zitten --> inbusbout kan dus niet worden vastgedraaid :?

Spiegels

Adaptors

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is...en jullie misschien kunnen vertellen dit op te lossen?
:W


Afgelopen dinsdag bij Horeon nog een oranje Z gespot...hebben nog staan lullen. Misschien iemand van hier? En er stond nog een Z van het forum buiten...zwart met gelige rimstriping en een Mivv pijp...was dat geen 010-ert? :+

Heb je 't dan niet kompleet overgenomen :?
 
Zo hèhè, weer bij gelezen na een weekendje vliegeren in Frankrijk.
Ook regen gehad maar alleen maar s'avonds en s'nachts en overdag hadden we mooi weer tijdens het vliegeren, totaal dik 200km afgelegd op het strand, met een top van 78,9km/h.
Was dus een topweekend.

@denbelg, jeetje wat een verhaal, heel veel sterkte voor de nabestaanden.


Fotoos
*D
 
hier nog een paar plaatjes van ERIK X z'n liefie, en wat geneuzel op het zadel. O-)


ff hier posten een verwijzing naar dat andere topic doe ik maar niet dan weet m'n vrouw straks ook waar ik wel meer uithang. :X







2wnctjs.jpg

1552ys4.jpg

b8611a97db0a02ba23c581e7343db737
 
Zo, ben er ook terug van de motor zegening.

Maar wat een bagger weer was het toch vandaag, ik ben bijna verzopen zo heeft het

geregend. B| B|

En met het regenpak is het ook niet leuk om te rijden na de middag is het dan toch


opgeklaard, en konden wij toch nog een beetje in het droge rijden. :Y :)



Ach ja, goeden avond allemaal. :W :W


was da in de kerk daje moest rijden met je motor... *O*
 
Zo, net eventjes voor The Da Vinci Code gezeten.
Ik had 'm nog niet gezien, en de opvolger die nu in de bios draait (Angels & Demons) lijkt me wel een mooie film.

Dat was DVC trouwens ook, goeie verfilming van het boek.

Tot zover dit momentje van filmpraat. :P

:Y :Y :Y is zeker een leuk & mooie film als je ook van de da vinci code houd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan