Kawasaki Z750-Z1000-Z750s Plaza deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
snap niet echt hoe dit mogelijk is heb zelf een z1000 met rizoma's en die waren er zo opte schroeven ik kan je wel foto laten zien [afbeelding]
[afbeelding]
zo als te zien zijn gewoon op de ogrinele spiegels houders geschroefd

ps ZE ZIJN OOK TE KOOP (rizoma Circuit 851 BS010B)

Ah kijk, gaat em dus om dat aluminiumkleurige dingetje :+ waarmee je spiegel aan je stuur wordt gekoppeld. Dat zit aan de standaard spiegel vast. Zat dat ook zo aan die rizoma spiegel bevestigd? Los verkrijgbaar?
 
wat is hier voor beide het voordeel?
750 '08 is toch ook een upside down ?@ Sutra
staat dat ding al in elkaar?
wanneer fitnesstoestel inwijdings meet?
Apparaat staat in elkaar. Net even voor de eerste keer uitgeprobeerd. Heel rustig, zonder gewichten.. :+ Is net zwaar genoeg zo'n losse kabel.....

En een inwijdingsmeet........met een beetje mazzel in Juli.....Zal eens kijken of ik dan met steun en toeverlaat Theemuts, iets moois in elkaar kan zetten.....

Moet je tegen die tijd wel helpen onthouden....... :Y
 
He mensen ik meld ook weer eens hier.

en zoals altijd heb ik weer wat vraagjes :P

Ik heb me door een wijze oostenrijker laten vertellen dat met een opengemaakte luchtfilter en k&n filter meer knallen krijg uit de uitlaat? en wat is nog meer hier het effect van?

vraag 2:
ik ken een klein oppervlak roestvlekje op de rand van de schokdemper ( waar de zuiger in de cilinder gaat) is dit erg, moet ik hier iets mee laten doen?
 
goeiendag;

vandaag is hier in bredene nabij oostende onze vriend begraven die vorig wkeind is verongelukt met de motor... R.I.P hanzo


'Hans zou het fijn gevonden hebben de vele steun, liefde en troost te krijgen van al zijn vrienden en naasten voor hij zijn weg verder zet naar het grote onbekende. Wij zullen hem alvast nooit meer vergeten', besluit broer Jan.

bron: http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...&PostCode=8400 hier een foto.....
Helaas. Shit happens. Sterkte.
 
voor de mens die dit weekeind iets vroeg over GP STYLE pijpjes aub makker






sorry maat ik vind het op NIEKS lijken maar elk zn smaak he, dat geluid is .r.r.r.r.r.r.r.r.r.r.r en er komt nieks speciaal uit maar natuurlijk elk zn smaak he.............
 
hee people..
ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een zwarte 2007 z1000...
heb sinds januari een rode 2004 gehad maar dar had ik een beetje problemen mee...

heeft iemand van jullie nog goeie ideën voor mn nieuwe?
hij is helemaal orgineel...
dus er moet nog aardig wat aan veranderd worden..
kent iemand een merk die een beetje dat gp style uitlaten verkoopt?

en die achterlichten met die pinkers erin...is dat een beetje te doen of zit hij binne een maand vol met condens?

ideën voor spiegels? ik zit namelijk te denken aan de reverse van rizoma...

Greets Ex-redz1k, BlackZ1K :P
Welkom....en voor de rest heb je al reacties gekregen zag ik..
 
O ja, van de week eindelijk de "stroomvoorziening" voor de Garmin aangesloten.
Zit nu op 't stadslichtje met als voordeel , geen spanning meer op de draad bij 't contact uitzetten en er zit standaard al een zekering tussen.
Ha....de stroomvoorziening van mijn Garmin doet het ook weer........bij nadere controle bleek dat de bedrading helemaal niet vast zat.....en dan doet ie het niet.... :$
 
Via een franse site heb ik deze radiatorcover besteld. *O* :9~
Ik vind hem wel vet en ben deze nog niet tegengekomen op MF.
Heeft iemand deze al ??
Als de cover binnen is zal ik een foto plaatsen en het zilvergehalte van de Z hier even opkrikken.......


[afbeelding]
Deze heb ik nog nergens gezien. Benieuwd hoe het er uit ziet als ie gemonteerd is.
 
Motorrijder verongelukt in Zaandam

was een zeer fors ongeluk vlgs. een insider......

wat bomen voor een inpact hebben.....

Noordhollands Dagblad

zaandam -
Een 28-jarige man uit Purmerend is zaterdagavond verongelukt op de Leeghwaterweg in Zaandam. Hij raakte met zijn motor van de weg in een flauwe bocht en raakte aan de linkerkant van de weg een boom.

De klap was zo hevig dat brokstukken van de motor over een groot oppervlak verspreid lagen. Het ongeluk gebeurde ter hoogte van het Michaël College. De motorrijder reed in de richting van de Zaanse Schans. Politie, brandweer, ambulances en een traumahelikopter waren ter plaatse om het verkeer om te leiden en getuigen van het ongeval op te vangen. De politie onderzoekt de oorzaak.
 
Laatst bewerkt:
:W

Ff een vraagje aan jullie. Heb pas 2 rizoma spiegels over genomen van iemand (betreft hier tevens de oude spiegels van Ed :o ;) ). Nu heb ik van de week mn spiegeladaptors (rizoma) ontvangen waarmee ik de spiegels hoopte te kunnen monteren. Blijkt dus niet te gaan werken.
Aan de standaard spiegels van de Z zit een adaptor vast (volgens mij niet los te krijgen??) met aan de binnenkant schroefdraad, wat over de bevestiging op het stuur valt (met dus het schroefdraad aan de buitenzijde). De rizoma adaptors zijn niet meer dan een leeg hulsje met een bijbehorende inbusbout. Deze inbusbout zou dus in het stuur gedraaid moeten worden, maar de bevestiging op het stuur heeft alleen schroefdraad aan de buitenzijde zitten --> inbusbout kan dus niet worden vastgedraaid :?

Spiegels

Adaptors

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is...en jullie misschien kunnen vertellen dit op te lossen?
:W


Afgelopen dinsdag bij Horeon nog een oranje Z gespot...hebben nog staan lullen. Misschien iemand van hier? En er stond nog een Z van het forum buiten...zwart met gelige rimstriping en een Mivv pijp...was dat geen 010-ert? :+
Oude spiegels van Ed? En dan passen ze niet? Ze zaten toch eerder op zijn Z?
 
Een goede dag luitjes :W

Ik ben ook weer terug in de lage landen vanuit een beetje hobbelig duitsland.
Het was een leuk weekend op een paar kleine minpuntjes na.
De eerste dag zijn we een beetje water tegen gekomen _O- ....... de eerste 30 km's waren droog en de ruim 450 daarop volgende waren beetje heel erg nat :/

Afijn dit resulteerde in een grijze motor door al het modder en bagger wat er op de weg lag. Ik zou iemand hier jaloers hebben gemaakt wat ik in 1 dag heb gepresteerd met vies maken ;)

Helaas resulteerde dit ook op dag 2 dat ik na 30 km al stil stond met een bijna oververhitte motor ( was 118 graden :X ). De ven achter de radiateur kwam niet bij. UIteraard eerste hulp geboden aan de kawa maar dat mocht niet baten. Het was geen zekering die eruit lag en veel verder kwamen we daar niet. Ik ben voorzichtig terug gereden naar het hotel en later die avond is er een open hart operatie uitgevoerd met als resultaat dat de ven het nog steeds niet deed -O-

Dat was dus mijn weekend dacht ik..... Maar het viel gelukkig mee.

Zondag ben ik achterop begonnen met erg mooi weer. En later kwam er 1 uit het groepje dat die last van zn polsen en nek had. Of ik op zijn motor wilde rijden.
Dat hoefde hij geen 2de keer te zeggen. Die dag heb ik toch nog een 190 km mogen sturen door het prachtige landschap met prachtig weer.
Het enige is dat ik wel gezondigd heb en op een Honda CBR1000RR heb moeten rijden O-)
Maar een tgegeven paard moet je niet in de bek kijken dus dat doe ik ook niet.

En dag4, vandaag zijn we via de snelweg weer naar Rotterdam geknald. Het ging goed alleen Maastricht was even spannend of ik daar heelhuids doorheen zou komen. Maar dat was geen punt gelukkig.

Morgen even de dealer bellen en kijken wat ze hierop te zeggen hebben.

En nu ga ik even een pagina of 6 terug lezen :W




Welkom back. :W :)

En jij bent niet de enige die nat geworden is. :N :/
 
He mensen ik meld ook weer eens hier.

en zoals altijd heb ik weer wat vraagjes :P

Ik heb me door een wijze oostenrijker laten vertellen dat met een opengemaakte luchtfilter en k&n filter meer knallen krijg uit de uitlaat? en wat is nog meer hier het effect van?

vraag 2:
ik ken een klein oppervlak roestvlekje op de rand van de schokdemper ( waar de zuiger in de cilinder gaat) is dit erg, moet ik hier iets mee laten doen?
Nou, ik weet niet of die Oostenrijker zo wijs is....het is meer een combinatie van.....
Met het standaard uitlaatsysteem hoor je volgens mij niets klappen.

En als het om een klein roestplekje gaat; goed wegpoetsen en in de gaten houden.
Als de oliekeerring steeds over een roestplekje heen glijd kan je wachten op lekkage.
Of zit het aan de vaste kant?
 
Nou, ik weet niet of die Oostenrijker zo wijs is....het is meer een combinatie van.....
Met het standaard uitlaatsysteem hoor je volgens mij niets klappen.

En als het om een klein roestplekje gaat; goed wegpoetsen en in de gaten houden.
Als de oliekeerring steeds over een roestplekje heen glijd kan je wachten op lekkage.
Of zit het aan de vaste kant?

Ik heb er een akra onder liggen.
De oostenrijker was zwiss chris :P

Ik zal morgen een foto maken van het roestplekje, het lijkt zelf meer op dat er roestig water op isgevallen. ik heb het weg geveegd maar ik heb het nog een keer gehad.
Miss eens goed zoeken of het niet ergens onder voorkuip vandaan druipelt
 
voor de mens die dit weekeind iets vroeg over GP STYLE pijpjes aub makker






sorry maat ik vind het op NIEKS lijken maar elk zn smaak he, dat geluid is .r.r.r.r.r.r.r.r.r.r.r en er komt nieks speciaal uit maar natuurlijk elk zn smaak he.............
Geloof dat ik een iets andere mening heb.,.....

Ik vind het wereldpijpjes..... :9~ :9~
En het geluid? Ik heb nog nooit een uitlaat gehoord die in het echt hetzelfde klinkt als op youtube. Dus dat blijft altijd een gok tenzij je vergelijking in het echt hebt.

Vraag me alleen af of ze E-keur hebben? SMURF.....effe opletten ja!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan