Gooische Hooligans Deel 42, 't rubber onder houden!

Geen poll dit keer :N

  • saai

    Stemmen: 21 75,0%
  • goed plan

    Stemmen: 7 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    28
Status
Niet open voor verdere reacties.
ja ik heb het idd over de middelbare, niet vervolg.
Daar ligt de motivatie mijn inziens toch al (te)laag dus.

@ouwehoer(afkorting oh is dat in de volksmond ;))
Cijfers zeggen niets imho! Ik heb ook de mavo gehaald met 8-en gemiddeld telt dat ook?? toevallig heb jij een beroep dat met cijfertjes werkt dus ja dan kan ik het voorstellen dat die cijfers tellen...
In 70% van de beroepen doen die cijfers op de lange rit niets meer met je.... Ik heb liever iemand die gewoon kan schrijven en lezen, maar wel ze werk naar behoren doet omdat het er gewoon inzit dan (met alle respect) een havo/vwo-er die denkt wel ff technisch te zijn en denkt van dat doe ik ff!!! dat zie ik te vaak in de meerdere beroepen die ik uitgeoefend heb.
www.ishetalvrijdag.nl
 
Deze klonk stukken beschaafder :+
thumb_R1GSX0136.jpg


Bron
 
Kickje voor de rit van zondag :) *O* *O* :)
:^ Stuk of 6 man zou leuk zijn, of 8, en dan 2 groepjes van 3 of 4 :P
Alleen waar? Lekdijk wordt veel gelaserd B|
Al 2de keer in 3 weken tijd dat ik ze heb zien staan (vorig jaar het hele jaar niet)
 
Vind die R1 er niet mooier op geworden. Vind ik overigens bij zowat alle merken dat de modellen van het laatste jaar niet de mooiste zijn. -O- -O-
 
Vind die R1 er niet mooier op geworden. Vind ik overigens bij zowat alle merken dat de modellen van het laatste jaar niet de mooiste zijn. -O- -O-
Ben ik met je eens, hoewel de nakeds wel gruwelijk zijn geworden... Ik noem een: Z750... Ducati Streetfighter (mag die hier staan?)... FZ1N... Speed Triple!!! :}
 
Laatst bewerkt:
ja inderdaad, mag van mij wel weekend zijn.

gaat het er het weekend nog wat gebeuren ? want ja het word nog wel mooi weer /
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan