Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 17!) Hartje Zomer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jongens, jongens,

zou ik jullie ooit iets NIET vertellen.

ik heb mijn motormonteur akkoord gegeven om een Groene zx10r 2006 uit Duitsland (voor mij dus bestellen) op te halen over 3 weken. Dus moet nog ff kijken wanneer ik em zelf in bezit heb.
minder dan 10 K gelopen, TUV keuring, geen schade, 100% origineel, 172 pk (182 ram-air).

Na de Rizla Racing day ben ik motor af, dan ff kijken wanneer ik de zx10r kan ophalen, wellicht eerst nog ff op vakantie. Dus wordt 2e week september denk ik.
 
Hey Bjorn welkom terug ;)

Cor: ik geef em bij de verbouw badkamer op, volledig aftrekbaar ;) dus kost me maar 58% van de totaal betaalde hypotheekrente haha ( wat loop ik eigenlijk te zeiken)

Db killer? ik ben bezig met deze jetser kletsers voor de zx10r

Yoshi's vind ik toch niet vet genoeg voor de kawa

[afbeelding]

[afbeelding]


VET !!! dat zijn wel de mooiste dempers die ik ooit heb gezien onder een kawa ;-) en die dingen klinken lekker... mijn volgende motor krijgt ook weer netjes 2broertjes dempers eronder... looks/afwerking/vermogen/etc het beste wat je kunt nemen ;-) Alleen zijn ze net ff iets wat prijziger as andere dempertjes..

Maar ik ken iemand die ze rechtstreeks uit de USA haalt.. Als je het zo ver heb, geef je maar gilletje... Kijk eerst maar is wat je ervoor moet betalen als je dealer vraagt naar een prijs opgave.. Kijk ik voor je of ik daar met aantal euro`s onder kan gaan zitten..
 
Hey Jeroen,

denk WEET zeker dat deze het gaan worden, staan het vetst onder de 10 uit 2006. Heb veel bekeken de laatste tijd, maar deze staan toch super.

Akra's van 1100 slip ons vind ik te gortig........kan/wil ik niet er bij betalen motor kost al zat.

Ik moet er ongeveer € 580 voor betalen, dus roep/mail maar! Als je kennis het voor minder/ ongeveer die prijs kan regelen is hij koopman, zit ik zelf niet met die invoer gedoe allemaal.
 
Hey Jeroen,

denk WEET zeker dat deze het gaan worden, staan het vetst onder de 10 uit 2006. Heb veel bekeken de laatste tijd, maar deze staan toch super.

Akra's van 1100 slip ons vind ik te gortig........kan/wil ik niet er bij betalen motor kost al zat.

Ik moet er ongeveer € 580 voor betalen, dus roep/mail maar! Als je kennis het voor minder/ ongeveer die prijs kan regelen is hij koopman, zit ik zelf niet met die invoer gedoe allemaal.

580,- euro voor deze carbon set??? of per stuk.. daar moet je namelijk wel naar kijken.. vind 580,- euro voor set namelijk al ERGGUH scherp voor tbr!!
 
Nou ja, ga eigenlijk nooit op wintersport, maar dit zou ongetwijfeld net zo duur zijn :+

Mijn passie is pakketjes bestellen:

[afbeelding]

zo en nu maar weer ff werken :)

Ik neem atijd om 16.00 een cup a soup :9

mf-soep.jpg


cupsoup.jpg
 
Mijn vakantie zit er ook alweer een paar daagjes op. Lekker op de brommert naar Italie, daar een twee weekjes rond gehangen en weer lekker terug gereden. De route was echt geniaal! Helaas wel wat regen gehad, maar verder was het top!

Even een paar fotootjes:

DSC09136.jpg



Bedevaartsoord voor motorsport liefhebbers! ;)

DSC09267.jpg


DSC09364.jpg



hmm in m'n regenpak zaten geen openingen voor de sliders... Toch een oplossing gevonden! ;) (ding was toch al niet waterdicht...)

DSC09381.jpg



En tot slot een prachtig souveniertje! 8-)

DSC09382.jpg



@Aardbei: Is je brommer alweer klaar? Want dan kunnen onze stalen rossen weer uit gaan laten! Ik heb vandaag m'n Leovince systeempje er weer onder gelegd en wat een genot voor je oren is dat toch! :9~
 
@Aardbei: Is je brommer alweer klaar? Want dan kunnen onze stalen rossen weer uit gaan laten! Ik heb vandaag m'n Leovince systeempje er weer onder gelegd en wat een genot voor je oren is dat toch! :9~~


Welkom terug jongen !!! Leuke foto`s!! Italie is mijn favoriete vakantie bestemming binnen europa!! Daar heb jij je vast goed vermaakt?? Met wie ben je geweest.. Ferry???

En hier.. je heb echt MEGA veel gemist hier !! Vertel ik je wel x met biertje in je hand in de 4 ofzo !! :z
 
Jongens, jongens,

zou ik jullie ooit iets NIET vertellen.

Daar heb gelijk in ;)

Een zx-10r is een leuke motor trouwens.
Vergeet trouwens niet dat je invoerrechten moet afrekenen bij de postbode als je die dempers besteld buiten de EU.
Geen idee hoeveel het is, maar het zullen zowieso 2 nullen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Mijn vakantie zit er ook alweer een paar daagjes op. Lekker op de brommert naar Italie, daar een twee weekjes rond gehangen en weer lekker terug gereden. De route was echt geniaal! Helaas wel wat regen gehad, maar verder was het top!

Even een paar fotootjes:

[afbeelding]


Bedevaartsoord voor motorsport liefhebbers! ;)

[afbeelding]

[afbeelding]


hmm in m'n regenpak zaten geen openingen voor de sliders... Toch een oplossing gevonden! ;) (ding was toch al niet waterdicht...)

[afbeelding]


En tot slot een prachtig souveniertje! 8-)

[afbeelding]


@Aardbei: Is je brommer alweer klaar? Want dan kunnen onze stalen rossen weer uit gaan laten! Ik heb vandaag m'n Leovince systeempje er weer onder gelegd en wat een genot voor je oren is dat toch! :9~~

Hahaha vette shit rik!!

En bij die 3e foto zou eigenlijk een yamaha moeten staan he, dat was 't mooist geweest :P

Mn brommer zit nog steeds niet in elkaar nee..
Als het goed is komen de onderdelen spoedig binnen..
Ik moet echt weer scheuren hoor, anders wordt ik knettergek..
 
Laatst bewerkt:
Hoi Rik, welkom terug, gaaf man, lijkt me echt tof om daar te rijden.

Aardbei, dank je wel, R1 ook, maar die heb jij al en die nieuwe zijn wel vet , maar vond de kawa ook super, haha ja toch ,vertel bijna alles hier :+ , ja weet ik , die 850 Dollar is incl. invoerrechten is inderdaad ongeveer 20% van de prijs wat er bovenop komt.

maar voor dat geld haal je die two brothers in NL niet.
 
Hey Rik,

Mooie vakantie gehad zie ik ;).

Ff stom vraagje,
Waarom zou je je kneesliders door je regenpak willen hebben steken ?
Of doe je je knie in de regen ook aan de grond? Zo ja,
Respect
 
Hey Rik,

Mooie vakantie gehad zie ik ;).

Ff stom vraagje,
Waarom zou je je kneesliders door je regenpak willen hebben steken ?
Of doe je je knie in de regen ook aan de grond? Zo ja,
Respect

Als je een normaal regenpak aantrekt dan zitten de kneesliders in de weg....... Je kan ze er af halen maar ja............... Ik heb eens zo'n regenoverall van clover gezien die dat ook had. Het pak was elastisch en dat is ook wel lekker...

*Piet is ook aan een nieuw regenpak toe. Het laatste is overleden in de ardennen. Electra heeft het pak om mij heen moeten tapen met ducktape........*
 
haloa!! tijd begint te dringen..vanaf volgende maand ga ik verhuizen en is mijn garagebox overbodig.
Nog steeds geen vervanger gevonden. Weet iemand hier nog iemand die een box zoekt
die met 2-mede rijders wordt gedeeld..ideaal als je in een appartement of iets in die geest woont.
hij staat in holtenbronx

hoor het wel.


p.s ik rij idd nog steeds zonder koplamp rond dit i.v.m. inbouw dubbele koplamp xenon, wat niet al te snel verloopt.

gegroet,
 
Vakantie *O* *O* *O*

Zondag zit ik in het vliegtuig richting spanje mensen dus dan ben ik hier 2 weken niet te vinden niet :] maar wel veel andere pleziertjes daar ;)
 
Pleziertjes? Die heb ik met mijn vrouw ;)

Alvast veel plezier jongen! Als je terugbent ben ik motorloos, daarna op vakantie, maar als ik de nieuwe motor heb spreken we weer af :)

doe je ze de groeten daar ;)
 
Hallo, even een vraagje: morgenavond ga ik kijken bij bikersoutletstore voor een jas.
Zijn er misschien nog mensen hier die daar ervaring mee hebben?
 
ja, ik had die man gemaild en ik kon vrijdag langskomen.
daarna heb ik motorles dus dan kan ik misschien gelijk al in mn nieuwe jas rondrijden :P

ik zal mn bevindingen wel posten hier, had al wel wat erover gelezen en dat was wel positief gelukkig :)
 
ok, nou goed geregeld toch :)

op zijn site heeft ie wel leuke spullen staan, dus als je morgenavond /zaterdag ff wil posten
wat je er van vond.

succes met lessen morgen!
ja tnx, als je morgenavond van 19.15 tot 20.15 een klein vrouwtje met een blonde staart op een lesmotor van marenk ziet rondrijden ben ik dat :P
niet dat ik zwaai, want ik durf niet zo goed het stuur los te laten :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan