Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 17!) Hartje Zomer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
misschien dat ik je vanavond nog tegenkom, als je naar stoppelhaene gaat dan :P

Ik ben er ook !! Naja vanaf 2245 dan, en als jullie mij zien.. zijn jullie de LUL !! Wildplassers !!

MMmmmm moet nog eten.. anders was ik ook nog wel ff rondje gaan rijden.. tis helaas alweer stuk eerder donker... :-(
 
Aloha :W

Weten jullie nog leuke stuurweggetjes in de omgeving van zwolle? Ik ga meestal richting dalfsen en heino of ik pak die weg naar zalk... Weten jullie verder nog leuke wegen? :] :$
 
Ik ben er ook !! Naja vanaf 2245 dan, en als jullie mij zien.. zijn jullie de LUL !! Wildplassers !!

MMmmmm moet nog eten.. anders was ik ook nog wel ff rondje gaan rijden.. tis helaas alweer stuk eerder donker... :-(

ik plas heus niet wild als je dat denkt jeroen :+ ik heb meestal een doel voor ogen..
zal maar eerst kijken of de handgrepen van de auto niet nat zijn O-)

maar ik zie je vanavond vast nog wel :j
 
ik plas heus niet wild als je dat denkt jeroen :+ ik heb meestal een doel voor ogen..
zal maar eerst kijken of de handgrepen van de auto niet nat zijn O-)

maar ik zie je vanavond vast nog wel :j

gespot!! bij diezerkade. Aardbei zag je rijden en ik had hem aan de phone. Ik hoorde je nog wel, woon om de hoek namelijk ;)
 
Ben beetje laat thuis vandaag anders was ik ook nog wel even langsgekomen...

Alleen over welke locatie hebben jullie het eigenlijk? O-)


effe gepikt van Frank ;)

De bocht is nabij de kruising Paxtonstraat en Nipkowstraat op de Marslanden.



full
 
Laatst bewerkt:
Aloha :W

Weten jullie nog leuke stuurweggetjes in de omgeving van zwolle? Ik ga meestal richting dalfsen en heino of ik pak die weg naar zalk... Weten jullie verder nog leuke wegen? :] :$


Vanaf Dalfsen achter het station langs richting diepenveen ijssel dijk op oude ijsselbrug over, meteen rechts richting Welsum dan de dijk helemaal af rijden kom je weer in hattum uit en dan richting Zalk Kampen Kamperzeedijk op naar genemuiden via Cellemuiden weer terug naar Hasselt daar of achterlangs richting berkum of de grote weg naar de lichtmis leuke route
 
Vanaf Dalfsen achter het station langs richting diepenveen ijssel dijk op oude ijsselbrug over, meteen rechts richting Welsum dan de dijk helemaal af rijden kom je weer in hattum uit en dan richting Zalk Kampen Kamperzeedijk op naar genemuiden via Cellemuiden weer terug naar Hasselt daar of achterlangs richting berkum of de grote weg naar de lichtmis leuke route

thanx :} zal ik zeker proberen! :] :9

Verder nog tips?
 
de ring luttenberg is ook altijd wel geinig

en wat ik ook vaak rij Zwolle Dalfsen Ommen Vilsteren Den Ham Hellendoorn Nijverdal en dan ja of achter langs Holten Heeten Raalte Broekland ijsseldijk naar zwolle of via luttenberg weer terug richting lemele lemelerveld dalfsen achter het station hoonhorst zwolle


vanaf ommen binnen door naar balkbrug N35 oversteken naar de Wijk Meppel Baarlo OV, Zwartsluis hasselt cellemuiden genemuiden kampen de Zande Zalk Zwolle
 
Laatst bewerkt:
de ring luttenberg is ook altijd wel geinig

en wat ik ook vaak rij Zwolle Dalfsen Ommen Vilsteren Den Ham Hellendoorn Nijverdal en dan ja of achter langs Holten Heeten Raalte Broekland ijsseldijk naar zwolle of via luttenberg weer terug richting lemele lemelerveld dalfsen achter het station hoonhorst zwolle


vanaf ommen binnen door naar balkbrug N35 oversteken naar de Wijk Meppel Baarlo OV, Zwartsluis hasselt cellemuiden genemuiden kampen de Zande Zalk Zwolle

Doe je dat met de auto?
Volgens je motorstek heb je geen motorrijbewijs _O-
 
De weergoden lijken ons voor zondag a.s. aardig goed gezind. Dus met een beetje mazzel wordt het weer een gezellig dagje........................

09.30 u bij de Mac op Noord !!!!!!!!!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan