Gooische Hooligans Deel 43. Coonie vist weer achter het net!

Plas jij wel eens in het water?

  • ja

    Stemmen: 3 11,5%
  • nee

    Stemmen: 0 0,0%
  • enkel in het zwembad

    Stemmen: 2 7,7%
  • laten we de geraniums van coonie doodpissen :')

    Stemmen: 21 80,8%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je de zumo gebruikt in dat weekend ? Zoja, tell us your experience. ;)
Ja zumo is ook meegeweest. Nadat de routes op een verkeerde manier geimporteerd waren zijn ze na herberekenen op de zumo op een paar punten na toch redelijk overeen gekomen met de 550. Ik denk trouwens eerder dat dit verkeerd is gegaan met het oversturen naar de 660 dan dat het een fout is in het apparaat.

Wat ik wel een groot nadeel vind is dat je het zoom niveau (ik gebruik 2d koers boven) niet in kan stellen en dan er geen schaalverdeling op de kaart aanwezig is. Zodra het tempo omhoog ging maakte de 660 af en toe van een aardig bochtige weg zowat een rechte lijn. Je moet zoiezo nooit vertrouwen op je navigatie bij het insturen van een bocht, maar vond dit verschil soms wel heel extreem.

Ook zitten er nog wat vertaalfouten in het systeem. Zodra ik van de route afwijk vraag het systeem in het Noors :? of ik wil herberekenen.
 
Zeker leuk gehad. Zaterdag dus veel regen gehad en na enige twijfel toch met een paar man wezen rijden. Fred heeft veel tips en instructies gegeven, veel van opa geleerd :}

Fred kun(nen) je (wij) hoop van leren inderdaad :Y
 
FF omhoog schoppen hoor, ons topicje....
We staan schandelijk genoeg zowat onderaan de lijst! B|

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

En weer verder met nuttige zaken! :+
 
Poll: Plas jij wel eens in het water?
19 stemmen in totaal.

laten we de geraniums van coonie doodpissen :')
15 stemmen (79%)

ja
2 stemmen (11%)
enkel in het zwembad
2 stemmen (11%)
nee
0 stemmen (0%)

Jij stemde op 'laten we de geraniums van coonie doodpissen :') '.


Ik zie een nieuwe MF GOOI meeting aankomen *D
 
Laatst bewerkt:
Gewoon als favoriet aanmerken; staat ie altijd bovenaan ;)
Ik heb allemaal bladwijzers.. met 1 klikje ben ik er. Ook handig :P



Karten, 3 juli @ de fabrique!​
- Jaapie
- Michel
- X
- Oh!
- JeGo
- De Coonies! *O* *O* *O* ²
- Nocer
- Motogirl!
-
sesamstraat-knuffel-pino-nieuw-marktgigant1.jpeg

-Ernstttt
- Michiel85
- Dark_Falcon, komt anders gewoon met de trein :+ )
- To$iE (mits ik niet in het vliegtuig zit...)
- PatjeZXR ( OVB)
-Mat_nl (ovb, dat ik niet moet werken)
-...
 
En weer thuis -O-

Nog even in Zolder wezen buurten op de terugweg. Het was de hele dag mooi weer geweest en de heren stonden gemeen naar elkaar te grijnzen, dus met het rijplezier zat het ook goed zo te zien :+
 
En weer thuis -O-

Nog even in Zolder wezen buurten op de terugweg. Het was de hele dag mooi weer geweest en de heren stonden gemeen naar elkaar te grijnzen, dus met het rijplezier zat het ook goed zo te zien :+

*O* *O*


vanmorgen weer naar Nieuwegein geweest ivm keuring van broertjes fiets!! kwam ik daar onze huisdealert tegen!! corretje met 2 fietsjes uit her en der :Y ff staan oh-en... was wel geinig hehe... weer goed druk daaro :Y
 
Laatst bewerkt:
Uiteraard 8-)
Vanmorgen om 9 uur burgerzaken geterroriseert voor mijn pasje O-) is gelukt })

Ook nog een leren pak gescoord vandaag *O*

En het is de eerste dag van mijn vakantie 8-)

Kan het slechter treffen, niet? O-)




(oke oke, sorry voor de smilie overkill :X )
 
Laatst bewerkt:
Nadat het vannacht 3 uur was dat ik klaarwakker op de bank zat, na 3 uur slaap :') denk ik dat ik vannacht als een roosje slaap en morgen flink uitslaap (wordt toch prutweer B| )
 
Ja zumo is ook meegeweest. Nadat de routes op een verkeerde manier geimporteerd waren zijn ze na herberekenen op de zumo op een paar punten na toch redelijk overeen gekomen met de 550. Ik denk trouwens eerder dat dit verkeerd is gegaan met het oversturen naar de 660 dan dat het een fout is in het apparaat.

Wat ik wel een groot nadeel vind is dat je het zoom niveau (ik gebruik 2d koers boven) niet in kan stellen en dan er geen schaalverdeling op de kaart aanwezig is. Zodra het tempo omhoog ging maakte de 660 af en toe van een aardig bochtige weg zowat een rechte lijn. Je moet zoiezo nooit vertrouwen op je navigatie bij het insturen van een bocht, maar vond dit verschil soms wel heel extreem.

Ook zitten er nog wat vertaalfouten in het systeem. Zodra ik van de route afwijk vraag het systeem in het Noors :? of ik wil herberekenen.
Haha, het is apart, heel veel dingen klinken mij bekend.

Kijk deze review eens: http://motornieuws.blogspot.com/2009/06/de-zumo-660-de-perfecte-motornavigator.html niet eens een doorslaggevend argument welke nou beter is.
Beide toestellen hebben voor- en nadelen. Heel apart van garmin. :/
 
Is te doen :j


Exam ID Description Date Completed
291 Implementing, Managing, and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure Nov 15, 2007
290 Managing and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Environment
Dec 04, 2006

O-)

Ja hij was zeker te doen :) Op naar de 291 ;)

Microsoft Certification Exams Completed Successfully

Exam ID Description Date Completed
270 Installing, Configuring, and Administering Microsoft® Windows® XP Professional
Jun 07, 2006
290 Managing and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Environment
Jun 08, 2009
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan