MFMM 2009 2e editie: 30 augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er al gezegd dat de meeting gewoon in Veenendaal moet? :+

Anders doen we gewoon nog een derde dit jaar. 2e zondag van September in Veenendaal. Zoiets was het toch? :P


Daarrrbij.. Je kan toch ook in plaats van om 13:00 naar Amersfoort vertrekken, ergens anders heen gaan? Alsnog naar Hilversum bijv. heb je ze allebei. :)
 
Laatst bewerkt:
Lekker dichtbij.

Vanaf onze verzamelplek nog 50 meter naar de meet :')


Hilversum dus :P
 
Laatst bewerkt:
Almere ligt in NL best centraal maar om er te komen is nou niet echt een leuke rit IMHO, die andere 3 lokaties zijn wat dat aangaande in ieder geval leuker te bereiken.

Maar (en het is maar een idee): Aangezien MF óók door een groot aantal Belgen geraadpleegd wordt, is het misschien een idee om iets in de omgeving(driehoek) Breda/Gorichem/Zaltbommel te organiseren zodat ook de mensen vanuit die "regio" een keer kunnen komen zónder daarvoor eerst half Nederland door te hoeven reizen?

In de buurt van Zaltbommel (Geldermalsen) weet ik wel een mooie doodlopende poserweg van ong. 1,1 km. met toeschouwersstrip er naast. De route erheen is ook nog eens mooi. PM me maar als je wil weten waar het is en ik kan het je zelfs een keer laten zien.
 
als ik tegen die tijd geld van e verzekering heb voor een nieuwe motor ben ik er ook bij!
 
ik zal er ook zijn :) overigens lijkt een andere locatie me ook wel eens leuk...
en als TS zorgt dat er eten en drinken is, verwachten we natuurlijk wel iets nog beter dan de mc he :P
 
Ik ga voor Hilversum ,

A. het ligt centraal in Nederland en
B. inderdaad iets lager op deze aardkloot als Almere .
C. Ook is het gezien de locatie en beschikbaarheid van parkeer plaatsen goed te doen.
D. Of je komt van Groningen , Den Helder , Middelburg , Maastricht of Belgie het blijft
dezelfde afstand , , , , ( Voor onze zuiderburen , Volg het pijltje op het compas ! )
 
Het zal een typo zijn, dat mikesta er 2 x opstaat. Ondertussen ben ik aan het nadenken en het N-H topic eens benaderen voor de megameet....
 
ik ga iedergeval komen, nu alleen nog wachten op Paul die het "MFMM den haag en omgeving" op zet en zo. dus.......
 
ehhh venendaal is wel mijn favoriet maar die wouten van laatst kan ik missen als kiespijn......

maar waar het ook is ik ben erbij :)
 
Ik heb in mijn ogen de ideale locatie voor gestunt! Vlakbij Tiel / Geldermalsen, 30 minuten rijden vanaf Veenendaal.
 
Vindt t een beetje onzin om een traditie die al jaren hetzelfde is nu ineens te gaan veranderen
Veenendaal is zoals t hoort
Voldoende ruimte
Macdonalds die mee werkt
Lekker centraal
Iedereen weet waar t is
En vraag me ook af waarom we het niet in September houden :?

:Y :Y :Y helemaal mee eens :Y :Y :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan