MFMM 2009 2e editie: 30 augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mee eens!

Politie kan altijd blijven volgen.. En we laten ons toch niet zomaar wegpesten :W
Als het gewoon een beetje binnen de perken blijft, is het voor hun ook niet interessant meer om langs te komen..
 
Ik had overigens stiekem de hoop mijn rbw te kunnen halen vóór de meeting. Instructeur had het over een plekje vrij voor AVB examen deze maand, dus dacht dat als ik dan mooi door zou lessen voor AVD ik misschien nog wel met een flinke dosis geluk mijn rbw zou hebben voor september. Maar nu blijkt mijn rijschool straks 3 weken dicht te zijn ;(

Achja, je kan niet alles hebben..
 
gewoon naar de Maasvlakte, kunnen we tenminste gelijk de mannen van de jongens onderscheiden in een Dragrace
 
Count me in....

Locatie maakt me niet uit....Voor de verandering lijkt H´sum me wel wat...

Voel ook wel wat voor Gixx-1100´s voorstel, lekker dichtbij....Jammer dat er regelmatig politie en beveiliging op de MV rondhangt....Plus dat er weinig catering is die berekend zijn op een paar 100 man/vrouw...
 
yeay! ook op haaaifs toegevoegd, en, mits ik ook een keuring gereeld kan krijgen voor die tijd, ziet het er naar uit dat ik een motor heb!
 
@ Paul-R6 - kentekenkeuring RDW? moet normaal binnen een week afspraak voor te maken zijn, daarna nog een dag of 5 tot 10 wachten op het kenteken....Hangt een beetje van de locatie en werkdruk af....
 
cool, ik ga ook proberen het zo snel mogelijk te regelen allemaal, ik weet dat de velba (geloof ik) hier in nijmegen binnen een dag kenteken platen maakt voor de motor
 
*off-topic modus aan* maar daar heb je wel het papieren kentekenbewijs voor nodig en dat duurt tussen de 5 en 10 werkdagen bij het RDW....*off-topic modus uit*

Praten wel verder in je vraag topic over aanhangers en importeren....
 
TS al een tijd de lijst niet bijgewerkt of zijn er zo weinig aanmeldingen. :?

Ik ben er iedergeval wel weer bij. :Y
 
Ik ga 31 aug. op vakantie, maar hiervoor wil ik tijd maken!
Ik zal kijken of ik leuk ploegie kan regelen. :]
Maar wanneer word de uiteindelijke plaats bekend gemaakt??
 
Laatst bewerkt:
Cuijk gaat het niet worden.. te ver voor veel mensen
Nee... wie niet uit de randstad komt moet maar weer vroeg opstaan :?
Maar maakt niet uit hoor, ik ben een rijder en geen poser en ach... 't is maar een goeie 150Km naar Hilversum (enkele reis).
Is gewoon een belachelijke opmerking om zelf een houten (_._) te voorkomen 8-)



Enne... on-topic:
Ik zal er wss ook wel weer bij zijn en ik denk dat er nog wel een paar Limburgers zijn die niet bang zijn om een lekker stukkie te toeren :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan