Honda shadow 600..Beginnende rijder.

Dank dank..Ben er heeel bij mee *D

Nja...als ik het duozitje eraf haal.....dan ziet het er dus helemaal niet meer uit..Wil deze zo orgineel mogelijk houden...dus komt wel eens een 2e hands achterkantje die er goed uit ziet!! Hier zitte teveel dingetjes op die ik eraf moet slijpe dan..gaat er niet mooi uit zien...achterlicht is er ook beetje in verzonken in het spatbord...
 
Laatst bewerkt:
Netjes!
Maar je bent er niet zo blij mee? Gezien je gezichtsuitdrukking op de laatste foto? :P
 
Volgens mij is de buddy wel deelbaar, ik denk dat je hem aan de onderkant wel met een beugel los deelbaar kan maken.
Of zelf even aanpassen net zoals mijn vorige bike
bike2.jpg
 
Volgens mij is de buddy wel deelbaar, ik denk dat je hem aan de onderkant wel met een beugel los deelbaar kan maken.
Of zelf even aanpassen net zoals mijn vorige bike
[afbeelding]


Ik heb het zadel eraf gehaald & kon niet zien offie deelbaar was...Maar dat is het niet..Het spatbord waaraan hij vast zit, dat is het..In het spatbord zijn allemaal 'soort van inkepingen' gemaakt om het zadel & achterlicht in te leggen...Dus dat zou gigantisch veel werk zijn om alleen het duozadeltje eraf te hebben...dan ga ik liever voor een spatbord dat al goed is....Ik zal er binnekort wellis een foto van maken...dan hebben jullie er een beeld bij
 
Laatst bewerkt:
:? Waarom een andere tank kopen, je eigen tank is in iedergeval strak, laat die dan gewoon overspuiten, met die gedeukte ben je duurder uit om strak te maken en te laten spuiten. |(
 
nja, wist niet zeker of het een 9 liter was..maar tis een 9 liter..en daar heb ik niks aan...;) dus ik doe het sowiezo nie
 
jaa, dat is precies wat ik bedoel! :Y :+ Dus heb echt een afgewerkt spatbord nodig..maar das niet zo essentie nu...eerst een tank, is belangrijker naar mijn gevoel :+


Een ander spatbord betekent ook dat je er een ander probleem bij krijgt namelijk dat zit vast aan je zijkappen en zul je daar ok wat anders voor moeten bedenken :?

Dit is ook een hele leuke accecoire voor je bike, zie de link van 6 meter lang _O-
http://motoren.marktplaats.nl/onder...==&fta_ind=94&fs=1&thumb_click=1#photoGallery
 
Laatst bewerkt:
Een ander spatbord betekent ook dat je er een ander probleem bij krijgt namelijk dat zit vast aan je zijkappen en zul je daar ok wat anders voor moeten bedenken :?

Dat is waar..Daarom hoop ik na goed zoeken een compleet setje te vinden....Maar eerst de tank zoals eerder gezegd :P
 
Je spatbord probleem kan je ook op een hele non-elegante manier oplossen: Dikke plak plamuur tegen aan gooien. Zes of zeven lagen, vlak schuren en spuiten. Niet de mooiste oplossing, wel de goedkoopste denk ik.

Tenzij je een kant en klaar spatbord kan vinden.
 
heb ik ookal aan gedacht..maar dan ben ik wel lang bezig (niet dat dat nou zo erg is) maar ben zelf niet al te goed met het spuiten , zeg maar slecht!!!...En wil dit spatbord zo houden, zodat als ik de fiets zat word, ik heb weer orgineel kan maken & zo weer kan verkopen
 
Laatst bewerkt:
heb ik ookal aan gedacht..maar dan ben ik wel lang bezig (niet dat dat nou zo erg is) maar ben zelf niet al te goed met het spuiten , zeg maar slecht!!!...En wil dit spatbord zo houden, zodat als ik de fiets zat word, ik heb weer orgineel kan maken & zo weer kan verkopen

Als je de motor mooi verbouwd brengt hij veel meer op dan een standaard fietsie, dus gewoon verbouwen, je krijgt je geld er altijd weer uit.

De bovenstaande motor waar ik je de foto van stuurde heb ik destijds voor 2300 gekocht en begin dit jaar voor 3900 euri's verkocht, en als je hem uniek maakt krijg je er altijd goed geld voor terug
 
Laatst bewerkt:
heb ik ookal aan gedacht..maar dan ben ik wel lang bezig (niet dat dat nou zo erg is) maar ben zelf niet al te goed met het spuiten , zeg maar slecht!!!...En wil dit spatbord zo houden, zodat als ik de fiets zat word, ik heb weer orgineel kan maken & zo weer kan verkopen

Ik denk dat je een origineel tweede spatbord (om op te vullen met plamuur) makkelijker kan vinden dan een kant en klaar custom spatbord. Sloperijen of marktplaats moet je ze wel vinden.
Spuiten zou ik dan laten doen en kan toch niet zoveel kosten ?

Iig succes.
 
Nou..ik laat het spatbord even voor wat het is.......Ben achter paar dingen gekomen waar ik helemaaaaaal niet blij mee ben... :N -O- Het si zelfs zo dat ik misschien wel een beetje spijt heb dat ik deze heb gekocht -O- ...De bovenste kroon plaat, zitten helemaal geen bouten meer in :/ ...Ze hebben ze vorige zo hard doorgedraaid het het schroefdraad mee is kapot gedraaid en ze hebben er niks verder meer mee gedaan! :N -O- Moet dus opzoek gaan naar een 2e hands kroonplaat, nieuw koste ze pokke duur -O- ..Tis natuurlijk niet veilig om er zo mee rond te rijden......
 
Terug
Bovenaan Onderaan