Honda shadow 600..Beginnende rijder.

wat voor cruiser henk ?
en g-jo ik snap best dat je geschokken ben man pfff is tie nog wel te gebruiken of ga je wat nieuws maken of kopen?

jaa k schrok echt...dacht shiiit, ketting kapot? of iets anders...was gelukkig dus alleen me kenteken...ja, was nog bruikbaar..Hij hing alleen nog aan een electra draadje...Maar @ shadow topic heb k foto's staan etc... ;)
 
wat voor cruiser henk ?

Ik vind zo'n Shadow errug mooi. Minimaal 500cc oid en hoe ie er uit ziet vind ik voorlopig niet belangrijk. Moet wel een beetje toonbaar zijn natuurlijk, maar mijn budget laat het niet toe zo'n mooie als G-jo te kopen. Als ik afgestudeerd ben en een baan heb ga ik wel weer verder zoeken. Verder kan ik goed met een spuitbus en mijn vader zijn gereedschap overweg, dus ik kan er altijd nog zelf wat moois van maken mocht het echt een barrel zijn dat ik ga kopen. Veel ervaring opgedaan met mijn puchies en scootertjes. Met een manual, een troubleshootguide en de helden hier op het forum kom ik een heel eind denk ik zo.

Maar, first things first: eerst mijn rijbewijs halen!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb misschien nog wel een mooie LTD 454 te koop!? weet niet of het wat voor je is ;) zit nog wel wat werk aan maare al met al een gaaf ding!
Ben zelf eigenlijk wel toe aan wat anders...

Ene rijbewijs heb je nie nodig joh... Khad me eerste motor ook op me 17de :o

Maare G-jo, Hou je het nou zo met die klemmen of is het nog iets van tijdelijk? (post hier ook ff die foto's) ene weetje al wat je met het spuitwerk gaat doen?
 
Laatst bewerkt:
zo was tie toen ik hem gekocht heb
heb van alles aan gedaan
Foto-FRMTAG7K.jpg

nu is tie zo
Foto-YLKRGOKN.jpg


kijk ook maar ff op mijn album
bikes

daar staan veel foto`s wat ik zoal gemaakt heb
 
Ik heb misschien nog wel een mooie LTD 454 te koop!? weet niet of het wat voor je is ;) zit nog wel wat werk aan maare al met al een gaaf ding!
Ben zelf eigenlijk wel toe aan wat anders...

Ene rijbewijs heb je nie nodig joh... Khad me eerste motor ook op me 17de :o

Maare G-jo, Hou je het nou zo met die klemmen of is het nog iets van tijdelijk? (post hier ook ff die foto's) ene weetje al wat je met het spuitwerk gaat doen?


Gehee, doe dat ffe in je eigen topic, je motor verkope... _O- :P ...EN als je wat aan iets anders toe bent...CAFERACER _O-


Ik weet het niet, zit erg stevig en ik vind het niet al lelijk...DUs ben nog even aan brainstorme....Uhmm, nou ik ben er wel uit hoe ik het ga doen....Gewoon lekker basic houden, geen rare ( dure fratsen erin/erbij....gewoon bordeaux rood....Waar heb ik alleen nog geen idee :N ALs iemand een spuiterij weet in omgeving lelystad ( wel betaalbaar voor de ''student''...dus dronten valt al af) :W
 
But! |( vergeten de foto's erbij te zetten |( Hier kome ze alsnog! _O-

738651916_5_bT2R.jpeg


738652185_5_rk8D.jpeg


Dat zijn de klemmetjes!!! *O*
 
Pfff, heb zoveel ideen voor wat betreft de uitlaat...Weet het gewoon ffe niet meer _O- Zit nu weer te denken aan Dragpipes..Iemand misschien ervaring met dragpipes op zijn VT/VLX 600??
 
Wuahaha, nee vinnik weer niks...Helemaal niet met de stijl motor die het gaat worden...:Pmaar ziet er grappig uit!:P
 
Das 1 ding wat zeker is.....Heb aantal filmpjes gevonden op joetoeb.nl met leuke uitlaatjes...Ook 1 stijl die vaak op sportsters word gedaan, van die uitlaten die schuin naar beneden zijn gericht..zag er wel dope uit
 
Laatst bewerkt:
Heb er geen foto van..wel natuurlijk het filmpje...


Dat si de uitlaat die ik bedoel...
 
oh dat, vind het persoonlijk drie keer niets. En, het zal vast aan het filmpje liggen, maar het klinkt als een brommer =)
 
oh dat, vind het persoonlijk drie keer niets. En, het zal vast aan het filmpje liggen, maar het klinkt als een brommer =)

_O- Dat dacht ik dus ook...dus ik zat/zit erg te twijfelen..Dragpipes klinken wel mooi, maar kweenie of als k ze zelf maak, ze ook mooi gaan klinken....Ga natuurlijk niet zoveel geld uitgeven aan uitlate als je zezelf kan maken :P enn daarbioj komend, het spuiten vand e motor gaat al genoeg geld kosten
 
Nja, heb verschillende mooie gezien,


deze zijn ook erg mooi, denk dat ik sneller voor zoiets ga, en anders tsja, simpele dragpipes...
 
Nieuw ketting set zit er op..kan gelijk merken dat dit een beter ketting is *O* veel minder geluid....de choke ging ook vanzelf terug, als je die uitrok en heel snel zelfs...vandaag er achter gekomen dat als je hem een kwartslag draait dattie blijft zitten *O* nu hopen dat hij wat beter start B| doet hij behoorlijk slecht de laatste tijd....
 
Choke is nu gemaakt toch? werkt allemaal goed?

Trouwens!!! Ik heb nog een mooie beginners motor te koop staan! TK: Geen saaie standaard ltd 454

Jup choke is gemaakt..werkt nu perfect..het rare is alleen...Als de choke helemaal open staat, heeft hij geen knalle als ik het gas loslaat, met de choke dicht juist wel!...moet toch eerder anders om zijn? of denk ik nu verkeerd :?

enne...vooruit ik laat het toe, het spamme..omdat je flipkse bent.. :+
 
Laatst bewerkt:
Jup choke is gemaakt..werkt nu perfect..het rare is alleen...Als de choke helemaal open staat, heeft hij geen knalle als ik het gas loslaat, met de choke dicht juist wel!...moet toch eerder anders om zijn? of denk ik nu verkeerd :?

enne...vooruit ik laat het toe, het spamme..omdat je flipkse bent.. :+

Wat heb je liever... schattige knalletjes als normaal rijd of met choke? ZIjn een hoop mensen die er speciaal geld voor neerleggen :P Mooi zo laten! Komt waarschijnlijk omdat je andere demperts hebt.
 
Over pannenkoeken gesproken... staan we met onze complete motorverzameling voor de deur, wie horen (en zien) we langsrijden zonder dattie even langs komt?? En wel tijd heeft om op het forum rond te hangen zie ik! :]

Sorry! :+ _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan