[centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.

rogerno1

MF veteraan
23 mrt 2008
84.027
82
Ook deel 31 is ondertussen over de 2500 posts heen. Verder dus maar in deel 32.

Voor de liefhebbers: de historie van het gespot-topic:

[centraal]MF'er gespot? Post het hier!

[Centraal]MF'er gespot? Post het hier! (2)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (3)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (4)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (5)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (6)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (7)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (8)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (9)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (10)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (11)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (12)

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [13]

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [14)

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [15)

MF'er gespot? Post het hier Dl XVI (Keep your eyes open)

MFer gespot Deel 17


[Centraal] MF-er gespot! Deel 18

[Centraal] MF-er gespot! Deel 19

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! Deel 20


[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (21)

[Centraal] MF'er gespot deel 22 alweer....

MF' er gespot deel 23

[Centraal] MF'er gespot! deel 24

[Centraal] MF'er gespot! deel 25

MF'er gespot! deel 26

[Centraal] MF'er gespot! deel 27

[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 28

[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 29

[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 30

[centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 31


De bedoeling van dit topic:
Als je een mede MF'er hebt gezien (met of zonder sticker) dan kan je dat hier posten.
Probeer zo duidelijk mogelijk te zijn, type/kleur motor (soms koekblik), nickname op kuipruit, datum/tijd en waar je diegene hebt gespot natuurlijk...

Hoe herken ik een MF'er?
Aan de MF sticker natuurlijk! *O*
73639937b120a6fb3198c955da75b3d1


Heb je nog geen sticker? ( :Z |( ) Dan kan je deze HIER bestellen. Hier staan ook langwerpige MF-stickers en MF autostickers...

b8c0e9a51c36cb4f97a14addd1a0a839


Keep your eyes open!


OOK IN BELGIE!​
MFsticker%20belgie.JPG

 
Laatst bewerkt:
Hi naamgenoot :Y

Dus wel he :9

De niner is mijn 'pekelfiets' maar ik rijd er zeker 1 keer in de week ook op :]

Eh je dat slalommen op de A16 kan ik me nog herinneren omdat ik dat normaal niet doe :o
En mijn haast is geen excuus, maar ja ....

Bedankt voor de volledige omschrijving :} Eh nee de Golf is waarschijnlijk iets minder opvallend dan je Yammie :9~

Bedankt voor de spot en CU !!

Greetzzz

Rob
He Rob, dus jij was het toch :W
Wist niet dat je er 2 had :P

En idd, mijn Golf valt ff wat minder op dan mijn R1.
Maar daar gaan we deze week verandering in brengen: het wordt lekker weer dus vaak te spotten op de A16 op de R1 :]
 
Vanmorgen rond 7:25 een rode Honda CBF1000 met topkoffer.

je reed op de tussenring in Almere en ging daarna de A27 op en had zo te zien haast... ;)
 
Gisteravond rond 9 uur nog een Ninja gespot op de Kruithuisweg bij Delft. Je sticker zat op je spatbord ipv het nummerbord
 
gespot!

1 of andere (cross/offroad/sm?) motor op de saturnus in duiven!
je reed op een rotonde, nam hem 3kwart en keek daarna achterom of je mijn kenteken kon zien
ik zat achter een grijze auto die niet opschoot, dus je kon mijn kenteken niet zien

ik zag wel een stickert bij jou :)
je knikte op de rotonde nog naar me
ik heb een zwart/rode bandit :Y :W


deze wil ik nogmaals posten :Y
 
Rond 8:30 gespot op de A27, een blauwe/grijze naked (kon het merk ff zo gauw niet ontdekken) met topkoffer, berijder met fluo vestje. Je kwam bij Lexmond de snelweg op en bij Gorkum ging je richting Rotterdam. Je :W nog bij het afscheid ;)

Bij deze gespot :)
 
Vanmorgen gespot door een meneer op een Suzuki SV650 (als ik goed kan lezen ;) ) Ik kwam de oprit van de A27 oprijden en je haalde me in. Heel stuk A27 samen gereden, totdat ik de A15 opreed (Waar het zoals gewoonlijk helemaal vast stond.. -O- ).
Wie o wie is deze rijder met witte helm en rode rugzak? :W
 
heb zelf nog iemand gespot gister, volgens mij was het op de A9, richting sloten, of je nam de andere afslag naar Utrecht...

blauwe R1, met goudkleurige velgen, je had een zwartwit pak/jas aan.. je reed eerst achter mij en me vriendin, later haalde je in.... weet niet of je me stikker zag (maar ik de jouwe wel :Y

:W
 
Rond 8:30 gespot op de A27, een blauwe/grijze naked (kon het merk ff zo gauw niet ontdekken) met topkoffer, berijder met fluo vestje. Je kwam bij Lexmond de snelweg op en bij Gorkum ging je richting Rotterdam. Je :W nog bij het afscheid ;)

Bij deze gespot :)


En ook nog eens tegelijk de spot plaatsen, die vind ik leuk *D
Wat hebben we vandaag :P

en ik zie dat je ook in Dordt woont! Leuk! was je opweg naar huis? Ik iig wel :)
Oh ik heb trouwens een Suzuki GS500 ;)
 
Laatst bewerkt:
Zaterdagmiddag rond 15.30u gespot in Den Bosch bij de stoplichten van de Maaspoort de A59 op, een gele motor (sorry, ik kan er niet meer van maken) kenteken **-LG-01. Je ging er bij Engelen weer af. Ik stond 1 auto achter je bij het stoplicht in m'n koekblik.
 
toegevoegd aan favorieten

[edit]


klompmeister schreef:~
:Y lijkt me heerlijk
Maar ik hoop dat ik em eerder heb als Xmas hoor, kon het niet de Ghost-of-the-end-of-june zijn?~

Wat mij betreft! het is jouw sprookje ;)

[ot]hoe is het met dax?
Tirza doet het prima, *O* [/ot]

[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen even na 8:00 op de A6, Almere Stad tot aan het ongeluk.
Een zwarte motor, berijder met zwart pak en ook al donkere helm.
Je reed achter een brede BMW, en daarvoor reden nog een stuk of wat motoren.

Ik op blauwe F800ST met duo.
 
En ook nog eens tegelijk de spot plaatsen, die vind ik leuk *D
Wat hebben we vandaag :P

en ik zie dat je ook in Dordt woont! Leuk! was je opweg naar huis? Ik iig wel :)
Oh ik heb trouwens een Suzuki GS500 ;)

Zit in het weekend meest bij mijn vriendinnetje in Amstelveen, ga normaal ook die kant op want ik werk in Sliedrecht, maar moest vandaag in Rijen aan de slag. BTW, jammer dat die auto voor je zat -O- , die bocht is zo leuk *D
 
Zit in het weekend meest bij mijn vriendinnetje in Amstelveen, ga normaal ook die kant op want ik werk in Sliedrecht, maar moest vandaag in Rijen aan de slag. BTW, jammer dat die auto voor je zat -O- , die bocht is zo leuk *D

Ahaa, net als dat ik in het weekend bij mijn vriend zit in Vianen ;) Ik ging lekker naar huis vanmorgen :). Hij moest werken vandaag.
Ja die auto reed precies 50... Zonde van die bocht. Al had het niet veel uitgemaakt, in de afrit stond al file.. Werkze vandaag ;) en tot spots! Trouwens waar in Dordt woon je dan? Ik op de Staart :)
 
Ahaa, net als dat ik in het weekend bij mijn vriend zit in Vianen ;) Ik ging lekker naar huis vanmorgen :). Hij moest werken vandaag.
Ja die auto reed precies 50... Zonde van die bocht. Al had het niet veel uitgemaakt, in de afrit stond al file.. Werkze vandaag ;) en tot spots! Trouwens waar in Dordt woon je dan? Ik op de Staart :)
Ik woon in Crabbehof
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan