Sportboxer-topic Jubileum-meeting 2009

Tsja, gisteren scheen de zon nog. Dat is nou eenmaal het onzekere aan het weer. Om iedereen nu te gaan inlichten over een mogelijke andere starttijd, dat lijkt mij niet handig... :N
 
Kunnen we niet een uurtje later vertrekken?
's Ochtends wordt mogelijk nog een spatje regen verwacht, 's middags trekt het open 8-)
Hij is net zo mooi schoon! O-)
Kom maar een uurtje vroegah ... :z
dan kan je nog wat ouwehoeren met de al aanwezige dames en heren :+
en over het vies worden ... k'hebt nog wel een emmer met sop thuis staan _O-
 
Ik heb de route even in mapsource gezet en herberekend, krijg hem tussen routepunt 49 en 52 niet goed. Er zijn daar meerdere mogelijkheden, de originele route geeft daar een rechte lijn dwars door weilanden etc. :9~
Misschien kan daar nog even naar gekeken worden.
 
de originele route geeft daar een rechte lijn dwars door weilanden etc. :9~
Da's voor de GS rijders.... :+


Doch idd, ff corrigeren in Mapsource en hopla !
Ik heb NT 2008 en kom uit op 151km..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb morgen een behoorlijk volgeplande dag, maar aangezien ik een R1100S heb en op een paar honderd meter van de Mac woon. Ga ik toch proberen er voor vertrek te zijn. Halverwege zal ik echter wel af moeten haken.
 
Ik heb de route even in mapsource gezet en herberekend, krijg hem tussen routepunt 49 en 52 niet goed. Er zijn daar meerdere mogelijkheden, de originele route geeft daar een rechte lijn dwars door weilanden etc. :9~
Misschien kan daar nog even naar gekeken worden.
Ok, ik heb zelf geen Mapcource, dus kan niet zien om welk stuk van de route het gaat. Het probleem met de voorgereden route was, dat hij door de Zümo als 'track' werd gezien ipv 'route'. Dat is mbv een programmaatje gecorrigeerd en Kato is vandaag met GirlR1100S de route nogmaals aan het rijden ;) Als ze thuis zijn, hoor ik de uitslag wel. Anyway, de laatste versie van de route staat vanavond om 20:00 uur in de OP. En anders is de route morgen sowieso op het startpunt beschikbaar op SD-kaart voor de Zümo-rijders onder ons. We blijven toch bij elkaar, dus de navigatie is eigenlijk alleen voor noodgevallen als je de weg kwijt bent :)

We zitten op dit moment te denken aan het follow-up-systeem... Ligt een beetje aan de grootte van de groep morgen...
 
Ok, ik heb zelf geen Mapcource, dus kan niet zien om welk stuk van de route het gaat. Het probleem met de voorgereden route was, dat hij door de Zümo als 'track' werd gezien ipv 'route'. Dat is mbv een programmaatje gecorrigeerd en Kato is vandaag met GirlR1100S de route nogmaals aan het rijden ;) Als ze thuis zijn, hoor ik de uitslag wel. Anyway, de laatste versie van de route staat vanavond om 20:00 uur in de OP. En anders is de route morgen sowieso op het startpunt beschikbaar op SD-kaart voor de Zümo-rijders onder ons. We blijven toch bij elkaar, dus de navigatie is eigenlijk alleen voor noodgevallen als je de weg kwijt bent :)

We zitten op dit moment te denken aan het follow-up-systeem... Ligt een beetje aan de grootte van de groep morgen...

Mooi systeem ... maar met haken en ogen (zoals ik het zie)

Met een grote groep rijden is altijd moeilijk, ook de organisatie daarvan !
+/- 25 man/vrouw geeft zo-ie-zo het harmonica effect, ook stoplichten is zoiets !
Misschien een ideetje ... deel de groep op in zoveel groepjes (+/- 5) als dat er navigatie apparatuur aanwezig is !?
Spreek een tussentijdse plek af waar we weer verzamelen voor een sanitaire stop/peukenpauze en daarna weer vertrekken ...
B.v. een sportieve, toer en ontdekkings groep ... dan heppie er al drie ;)

Tis maar een gedachte ...
 
Ik rij ook liever in kleinere groepen van maximaal een motor of acht hoor! B|
En elkaar inhalen tijdens het rijden vind ik al helemaal niks :N
Veel te onrustig allemaal.
Helaas hebben we zelf geen Garmin bij ons deze keer, anders konden we ons privé-groepje vormen :+
 
Ik denk dat ik de route morgen samen met GirlR1100S ga rijden.... als er iemand aan wil haken dan zien we dat wel. ;)

Wat een geneuzel allemaal.
 
Ik rij ook liever in kleinere groepen van maximaal een motor of acht hoor! B|

En elkaar inhalen tijdens het rijden vind ik al helemaal niks :N

Veel te onrustig allemaal.

Helaas hebben we zelf geen Garmin bij ons deze keer, anders konden we ons privé-groepje vormen

...dus...

...je wilt later vertrekken omdat je bang bent om de schone motor vies te krijgen...
...je vindt de groep te groot...
...elkaar inhalen is not done (ben ik eigenlijk wel mee eens)
...alles is te onrustig...
...en eigenlijk ga je liever helemaal niet met die groep mee, maar houdt het liever privé...



...dan heb ik de gratis Gouden Tip van de dag !...



...heel gewoon lekker thuis blijven... ;)







...misschien is er wel Formule 1 op TV, of een andere soap...
 
...dus...

...je wilt later vertrekken omdat je bang bent om de schone motor vies te krijgen...
...je vindt de groep te groot...
...elkaar inhalen is not done (ben ik eigenlijk wel mee eens)
...alles is te onrustig...
...en eigenlijk ga je liever helemaal niet met die groep mee, maar houdt het liever privé...



...dan heb ik de gratis Gouden Tip van de dag !...



...heel gewoon lekker thuis blijven... ;)







...misschien is er wel Formule 1 op TV, of een andere soap...
_O-
 
Ehh is het erg dat Vlerk met een niet BMW komt.... ?
Kenteken is nog niet binnen ;-(

Hij kan overigens ook met de DKW komen, (is al iets meer in de buurt)...
 
Laatst bewerkt:
Ehh is het erg dat Vlerk met een niet BMW komt.... ?
Kenteken is nog niet binnen ;-(

Hij kan overigens ook met de DKW komen, (is al iets meer in de buurt)...
:/

Nou ja, omdat Lampje al met een niet-boxer durft te verschijnen zal dát ook wel geen probleem zijn...


:+
 
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch? Hoewel ik me wel kan vinden in het idee dat we niet in al te grote groepen moeten gaan rijden. Ik neem mijn Garmin mee en ben bereid me op te offeren om voor aan een groepje te rijden :+

Dames en heren, tot morgen :W
 
Wellicht zijn er morgen mensen die foto's (willen) maken.
Die kunt u mailen naar foto@sport-boxer.nl
Dan verzamel ik ze en zet ik ze bij elkaar... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan