Gooische Hooligans Deel 45, Wet T-shirt Bikewash?

Wie willen we zien poetsen?

  • De dames in bikini

    Stemmen: 5 9,1%
  • De dames in string met wit t-shirt (!!!!!)

    Stemmen: 38 69,1%
  • De dames maar liever met veul kleding aan

    Stemmen: 1 1,8%
  • De heren

    Stemmen: 4 7,3%
  • Jaapie in z'n eentje :')

    Stemmen: 4 7,3%
  • T**ft op :W

    Stemmen: 3 5,5%

  • Totaal aantal stemmers
    55
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga ook pitten. Nog even als afsluitertje:

85005308.jpg


Tot morgen bij de finish! ;)
 
:+

_O- moest geen gele zijn, maar ff meeposen kan altijd!


Geen geel? Geen smaak die gasten... B|





:')




*O* *O* *O* *O* NAAF! *O* *O* *O* *O*


@ Diddle: nu snap ik je msn bijschrift, balen joh! -O- '( Hopen dat het goed voor je uitpakt :Y


*O* *O* *O* *O* Truste! *O* *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Poll: Wie willen we zien poetsen?
28 stemmen in totaal.

De dames in string met wit t-shirt (!!!!!)
17 stemmen (61%)


Ik zeg, dames! prikken jullie de datum? O-) *O*
Gelukkig is de titel "Bikewash".
Dan kan Jaapie ook zijn eigen trapfiets meenemen om te poetsen.

Nu maar hopen dat HIJ MOET poetsen de dames in een "wet T-shirt" kunnen toekijken hoe hij zich in het n zweet werkt.

IK wil die dames wel een wet -shirt bezoregen.
 
Nog allemaal op 1 oor?

Ongelofelijk rustig op de weg joh :X sta al 10min voor het hek te wachten :Z Geen koffie te bekennen hiero -O-



Wel heerlijk aan het genieten van de opkomende zon, mn ontbijtje en rustige beats op de achtergrond :+
 
Was het maar waar :P
Ga zometeen maar weer es richting r'dam.
Succes dan maar, hoop voor je dat het net zo rustig was als een uurtje terug :z


Ik verwacht ook binnen nu en 15min aan het werk te kunnen. Begin beetje in te dutten hiero... wat een rust :Z
 
De laatste paar weken ben ik er 's ochtends met een uurtje....ongeacht het tijdstip dat ik vertrek :?

Owja...ik heb gisteren bewijs gekregen dat ik toch echt een keertje mn Supermoto heb uitgelaten _O-
 
Mogge, wat een k*tnacht -O-







Nice piccies Dodo ;)
 
Succes dan maar, hoop voor je dat het net zo rustig was als een uurtje terug :z
Ik heb zelfs te hard kunnen rijden *O*




@Diddle: wat een rotnieuws :/ Zit je nou de hele zomer met onzekerheid, of krijg je een beetje vlot nieuws waar je precies aan toe bent?
 
Ik heb trouwens een onwijze kutdag achter de rug.... vandaag te horen gekregen dat de groep waarvoor ik werk per 1 oktober opgeheven zal gaan worden en het is dus onzeker of ik mijn baan kan/zal behouden of bij een andere groep - binnen hetzelfde bedrijf dus - ondergebracht kan worden. ;(

Binnenkort zullen er een hoop gesprekken gevoerd gaan worden dus eigenlijk weet ik nu nog niet veel behalve dat mijn werk zoals ik nu doe niet lang meer zal bestaan.... |(
Dat is knap klote idd... Veel bedrijven hebben grote problemen, kijk maar eens naar TNT (meest recente). Ik hoop dat je door kunt stromen naar een andere (leuke!) functie binnen datzelfde bedrijf. Iig veel sterkte :(
 
@Diddle: wat een rotnieuws :/ Zit je nou de hele zomer met onzekerheid, of krijg je een beetje vlot nieuws waar je precies aan toe bent?

Zal maar even voor haar antwoorden, ze zal wel een chaos dagje op het werk hebben vandaag.
Er schijnt een lijst te zijn met namen die er sowieso uitgaan, voor 1 september worden die gesprekken gehouden dus de vraag is hoelang ze in onzekerheid blijft zitten -O-
Hopen dat het een beetje snel bekend word in ieder geval...dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
 
Zal maar even voor haar antwoorden, ze zal wel een chaos dagje op het werk hebben vandaag.
Er schijnt een lijst te zijn met namen die er sowieso uitgaan, voor 1 september worden die gesprekken gehouden dus de vraag is hoelang ze in onzekerheid blijft zitten -O-
Hopen dat het een beetje snel bekend word in ieder geval...dan weet je tenminste waar je aan toe bent.


Balen -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan