Rugsteun en originele knipperlichten intruder

tjalling85

MF'er
9 feb 2008
51
0
Heerenveen
Ik wil graag de rugsteun van m'n intruder af hebben alleen wel de originele knipperlichten behouden aangezien ik nog geen nieuwe heb.

Weet er iemand een manier om de originele knipperlichten op een nette manier los te maken zodat de rugsteun eraf kan en de originele knipperlichten weer gemonteerd kunnen worden?

Nu zitten de knipperlichten nog vast aan de rugsteun en met een schroefje aan de onderkant vast.

En de volgende vraag waaraan kan ik straks de nieuwe knipperlichten bevestigen? aan het spatbord of nog aan de plek waar nu nog de steun zit aan het spatbord.
 
Je kan het lampglas eraf draaien en dan de binnen unit eruit halen kabeltjes doorknippen en schoentjes aan maken.
Knipperlichten eraf halen, rugsteun eraf halen en de lampen weer terug zetten op de plek waar de rugsteun vast zat!

En klaar is tjalling :-)

Succes ermee...
 
Haha ja sorry eerste motor hè en niet zo heel erg technisch aangelegd;)

Maar bedankt voor de reactie, alleen de plek waar de lichten eerst vast zitten kan ik volgens mij niet meer gebruiken aangezien ze aan de rugsteun vastzitten... of is dit nou een hele rare opmerking...
 
Dat stuk vrije ruimte wat je dan over hebt, vul je op middels chromen bussen.
En de knippers maak je gewoon in het achterste gat van de fenders.
Alternatief is, originele knippers vervangen door pinkers, maar kan moet je de weerstanden in de bedrading van de knipperinstallatie ook wijzigen, en daar wordt je niet vrolijk van bij een Intruder.
Of alles via een Hella relais laten lopen, dan gaat dat ook goed.
 
Laatst bewerkt:
http://link.marktplaats.nl/263036757

Hier een voorbeeld, zo kan het ook, gewoon aan het spatbord monteren
 
Ok, ik heb nu dus andere knipperlichten gekocht. alleen zit ik met de bevestiging....

Beetje hetzelfde probleem als bij dit topic: Intruder beginnersvraagje

Het liefste wil ik ze dus op de plek aan de sissybar en geen gaten boren in m'n spatbord...
Heeft iemand een idee? Ik heb zelf al gedacht aan een verbinding met een verbindingsmoer alleen zit een beetje met de bedrading....

Iemand een idee?
 
Terug
Bovenaan Onderaan