Stuurklem zonder spiegel bevestiging

Pepe is "beroemd" en "bekend" in deze wereld.

Door een ongeluk heeft hij zijn beide benen verloren '( . Hij heeft weer alle moed bijeengeraapt en is weer op de motor "gerold". Zie hiervoor filmpjes op you tube.

Pepe heeft een heel aparte plaats in mijn hart(je) :$ Hebben elkaar nog nooit in levende lijve ontmoet, denk als dat een keer gebeurd, we beiden "dronken" raken.

O ja, "forum" link.... COBB HOLLAND ::
Je komt hem ook op het chopperstyle forum tegen, op Intruder forum.....Je kunt hem overal eigenlijk wel tegenkomen.

Het ziet er idd. "dom uit", maar het is zo grandioos inventief gemaakt allemaal.....petje af.
 
dan moet je eens in het hoofdstuk brikkers gaan kijken ;)

Je kan het ook gewoon vragen, of eerst goed inlezen voordat je zo gaat schelden B|

In welk gedeelte heb ik gescholden dan, kan het namelijk zelf niet terug vinden, heb alleen gezegd dat ik het niks vond dat afgezaagde en de knopjes ;)
 
Kom op papa Theaterbeest!!
Poog vaak in de gedachte van Pepe te reageren.......die maak zich al lang niet meer zo druk over dat soort zaken.
Kan me zelf ook nog wel eens laten gaan :$ :$ , Pepe is veel wijzer dan ik ben :}

Wil niemand tegen het hoofd stoten, als Ghossie de kans krijgt om Pepe te leren kennen, zal dat allemaal goedkomen :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg altijd wat ik denk terwijl ik het wel eens anders bedoel. Bij mij moet alles altijd goed zijn en er mooi uit zien, kan dr niks aan doen.
 
Het is ook vaak "platte tekst"; je schrijft/zegt iets en de ander(en) horen/lezen geen enkele intonatie. :X
Vaak is dat ook niet op te lossen met die smilies :N
Iets staat daar en de ander leest het en dan gaan we lekker invullen :?
Jij schreef toch dat & dat!! Ja, ik bedoelde dat & dat!! :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan