Honda VFR400r Nc30 (origineel), bj '90, 39.000km

svdvlugt

MF veteraan
22 mei 2007
2.794
0
Hallo,

Hierbij wil ik mijn (sinds kort) aangeschafte VFR400 aanbieden.
Ik heb de motor vorige maand via marktplaats van iemand gekocht om hiermee het circuit op te gaan.

De motor is echter volledig origineel en (originele) onderdelen worden steeds zeldzamer, dus eigelijk is het zonde om deze motor het circuit op te sturen.
Ik heb nu dus voor mijzelf besloten om deze motor toch maar te verkopen om van het geld een "echte" circuitmotor te kopen. Klassiekers in spé ga ik later als ik groot ben wel verzamelen ;)

In de tijd dat ik de motor heb zijn alle vloeistoffen nagelopen en ververst.
De vorige eigenaar heeft de remmen vlak voordat ik hem overkocht nog laten reviseren.

Voor de rest wil ik, zodra ik vakantie heb, de voorvorkpoten weer als nieuw maken (het weer zit er na al die jaren op sommige plekken een beetje in).
En momenteel ben ik bezig met de motor van buiten en onder de kappen weer volledig te poetsen. *D

Even nog een kleine opsomming:
Merk: Honda
Type: VFR400r Nc30 (japanse versie)
Motorinhoud: 400cc V4 (mooi geluidje!)
Bouwjaar: 1990
Kilometers: 39.156
Accesoires: Werkplaatshandboek (in het Engels), een must voor de sleutelaar. Reservesleutels van zowel het opbergvak als het contactslot.



Betere foto's komen zodra hij weer volledig gepoetst is en in elkaar zit ;)

De prijs: €2500,-

Vriendelijke groet,
Sander
 
Laatst bewerkt:
Nog wat extra (detail) foto's, net gemaakt:



 
Laatst bewerkt:
Hij is echt heel mooi, wil hem ook wel hebben, maar ik wordt vermoord door vriendlief als ik een 3e motor koop...

Succes met de verkoop!
 
blijft de mooiste motor die ze gemaakt hebben tijdloosssssss!!!
heb r ook wel s 1 gehad die was alleen niet zo mooi als deze
dit is de mooiste kleur-stelling :}
ben dr nog steeds verliefd op en wil toch nog een keer een perfecte nc30 hebben *D
 
dan verkoop je er toch één? ;)

Lijkt me een goede tip! :P


blijft de mooiste motor die ze gemaakt hebben tijdloosssssss!!!
heb r ook wel s 1 gehad die was alleen niet zo mooi als deze
dit is de mooiste kleur-stelling :}
ben dr nog steeds verliefd op en wil toch nog een keer een perfecte nc30 hebben *D

Ik zou zeggen, doe een leuk bod!
Wie weet kunnen we er wel wat mee :Y
 
Geil.

Hebben.

Geen geld...

Als ik dit zo zie, mag je die van mij ook wel gaan poetsen ;)

Jaapiejoooo, gewoon kopen dat ding, dat is geen vraag, maar dat is een eis! Bij deze zeg ik voor jou alvast dat je hem koopt :+

Sander, wat wil je er zelf voor hebben, minimum? Want ja je zegt doe een leuk aanbod, maar dan blijft het bij een kratje pils en wat foto's van mijn R6 :+

Hij is echt heel mooi, wil hem ook wel hebben, maar ik wordt vermoord door vriendlief als ik een 3e motor koop...

Succes met de verkoop!

Volgens mij lieg je, wie vermoord er nou zijn vriendin omdat die verliefd is op motorrijden. Als je mijn vriendin was dan mocht je zoveel motoren als jij zelf wilde hebben.

dan verkoop je er toch één? ;)

Of je zorgt ervoor dat je jou vriend voor bent O-) Dan hoef je ook niks te verkopen :+ Alleen even een houten pyjama voor hem kopen en klaar.
 
Jaapiejoooo, gewoon kopen dat ding, dat is geen vraag, maar dat is een eis! Bij deze zeg ik voor jou alvast dat je hem koopt :+

Sander, wat wil je er zelf voor hebben, minimum? Want ja je zegt doe een leuk aanbod, maar dan blijft het bij een kratje pils en wat foto's van mijn R6 :+

Tja, 't is dat jouw R6 de mooiste kleuren heeft anders had het aanbod zwaar onder de maat geweest.

Ik zag van de week op marktplaats een Nc30 (niet eens helemaal origineel) voor 3000,- staan, en die is nu nog eens verkocht ook :o
Je ziet vooral de Nc24 overal te koop staan, maar die is dan ook wel iets minder zeldzaam op het moment.
Maargoed ik hoef echt niet de hoofdprijs, maar een redelijk bod van iemand die de motor ook zo mooi wil houden is ook al goed *D
 
Laatst bewerkt:
Tja, 't is dat jouw R6 de mooiste kleuren heeft anders had het aanbod zwaar onder de maat geweest.

Ikzelf heb als minimum €2000,- euro ingedachte. Echter zag ik van de week op marktplaats een Nc30 (niet eens helemaal origineel) voor 3000,- staan, en die is nu nog eens verkocht ook :o
Je ziet vooral de Nc24 overal te koop staan, maar die is dan ook wel iets minder zeldzaam op het moment.
Maargoed ik hoef echt niet de hoofdprijs, maar een redelijk bod van iemand die de motor ook zo mooi wil houden is ook al goed *D

Ik ga toch geen aanbod zwaar onder de maat doen :+

Wat betreft de mooiste kleuren :j

Hmmm je minimumprijs is heel redelijk, ik zal ook eens wat vrienden aanspreken dat je vraagprijs 4 k is en dan delen we de winst :+

Echt een mooi en zoals eerder genoemd een tijdsloze fiets!!

Een Nc24 is inderdaad al minder zeldzaam, ik wat vrienden op een Nc24 rijden. Ik zat er zelf nog aan te denken om de fiets van je over te kopen, maar daar moet ik nog even verder over nadenken. Zit al met wat andere plannen eigenlijk, maarja R6 rijder heh, dus doe toch maar ;)
 
Ik ga toch geen aanbod zwaar onder de maat doen :+

Wat betreft de mooiste kleuren :j

Hmmm je minimumprijs is heel redelijk, ik zal ook eens wat vrienden aanspreken dat je vraagprijs 4 k is en dan delen we de winst :+

Echt een mooi en zoals eerder genoemd een tijdsloze fiets!!

Een Nc24 is inderdaad al minder zeldzaam, ik wat vrienden op een Nc24 rijden. Ik zat er zelf nog aan te denken om de fiets van je over te kopen, maar daar moet ik nog even verder over nadenken. Zit al met wat andere plannen eigenlijk, maarja R6 rijder heh, dus doe toch maar ;)

Als jij hem voor 4k verkoopt, vind ik een 60/40 regeling wel een goed idee. Waarbij 60% voor mij is natuurlijk :+


Ik denk ook zeker dat m'n minimumprijs goed is. Maarja dat hebben al 2 mensen geboden, waarbij ze al aangaven dat ze het eigelijk te weinig vonden.
Dus er zal wel iets bovenop moeten..
Maaaaaaaaar zoals ik al zei, de hoofdprijs is ook niet nodig :)
 
Ik ga toch geen aanbod zwaar onder de maat doen :+

Wat betreft de mooiste kleuren :j

Hmmm je minimumprijs is heel redelijk, ik zal ook eens wat vrienden aanspreken dat je vraagprijs 4 k is en dan delen we de winst :+

Echt een mooi en zoals eerder genoemd een tijdsloze fiets!!

Een Nc24 is inderdaad al minder zeldzaam, ik wat vrienden op een Nc24 rijden. Ik zat er zelf nog aan te denken om de fiets van je over te kopen, maar daar moet ik nog even verder over nadenken. Zit al met wat andere plannen eigenlijk, maarja R6 rijder heh, dus doe toch maar ;)

Gast, loop niet te miepen en KOOP HEM! (dan kan ik er tenminste ook af en toe nog naar kijken in het echt)

mag je eindelijk met de VFR 400 club meerijden! *O*
 
Als jij hem voor 4k verkoopt, vind ik een 60/40 regeling wel een goed idee. Waarbij 60% voor mij is natuurlijk :+

Ik denk ook zeker dat m'n minimumprijs goed is. Maarja dat hebben al 2 mensen geboden, waarbij ze al aangaven dat ze het eigelijk te weinig vonden.
Dus er zal wel iets bovenop moeten..
Maaaaaaaaar zoals ik al zei, de hoofdprijs is ook niet nodig :)

Hhaha jij kan niet goed rekenen hoor als we een 60 / 40 regeling doen betekent het dat jij 60 maal 40 keer mijn winstpercentage moet terugbetalen, dat is dus 60 x 40 x 1000 = 2.400.000 euro (zegge: tweemiljoenvierhonderdduizendeuro). Goede deal lijkt mij :+

Je minimum prijs is echt minimaal :+ Ik ga je ook echt niet de hoofdprijs betalen, dat zou lullig zijn aangezien ik dan de verkoopprijs omhoog moet gooien en jij nog meer aan mij terug moet betalen, zo ben ik nou ook weer niet :9

Gast, loop niet te miepen en KOOP HEM! (dan kan ik er tenminste ook af en toe nog naar kijken in het echt)

mag je eindelijk met de VFR 400 club meerijden! *O*

Hahaha jullie mogen blij zijn als jullie slome 400tjes met mijn gigantisch mooie 600 chick mee mogen rijden.

Jaap wil iets hebben:

<Jaap><ehv> zegt:
kevin
koop hem nu maar gewoon
is ECHT een fiets voor jOUW
echt waar!
klein, dun, en snel
dat ben jij ook
of klein, krachtig en snel
dat ben jij ook
dus
kopen
nu
!
Kev...... Studie...... zegt:
kwoot :+
<Jaap><ehv> zegt:
haha
mag alleen als je hem koopt
anders een copywright op
a €10 per vieuw
Kev...... Studie...... zegt:
dubbele kwoot :+
 
Pannenkoek, vervuil die topic niet zo!

Haha slome 400, je bent nergens bij bochtige wegen. Hard rechtdoor kan iedereen.

Zeg, dat vind Sander helemaal niet erg. Ik kick dit topic gewoon en jij moet die fiets kopen, ik heb al tegen Sander gezegd dat je dat ging doen, dus los het zelf maar op :+

En volgens mij ben jij vergeten op wat voor motor ik rij, ik durf de weddenschap wel aan op bochtige wegen, hard rechtdoor kan niet iedereen hoor:

http://www.dumpert.nl/mediabase/32216/72d6b0eb/duitser_koopt_nieuwe_motor.html

http://www.dumpert.nl/mediabase/44511/40fac6f9/oh_shit.html

Enneh jij kan maar met zo een ehm 170 a 180 hard rechtdoor rijden, dat haal ik zowat al alleen in de eerste versnelling (126 dan) :+ misschien is je motor niet begrenst en dan ga je alsnog maar 225 ofzo
 
Of je zorgt ervoor dat je jou vriend voor bent O-) Dan hoef je ook niks te verkopen :+ Alleen even een houten pyjama voor hem kopen en klaar.

Ligt misschien aan mij, maar ik vat 'm niet...

Enneh, gewoon kopen die fiets, je zal er echt geen spijt van krijgen.
 
Zeg, dat vind Sander helemaal niet erg. Ik kick dit topic gewoon en jij moet die fiets kopen, ik heb al tegen Sander gezegd dat je dat ging doen, dus los het zelf maar op :+

En volgens mij ben jij vergeten op wat voor motor ik rij, ik durf de weddenschap wel aan op bochtige wegen, hard rechtdoor kan niet iedereen hoor:

http://www.dumpert.nl/mediabase/32216/72d6b0eb/duitser_koopt_nieuwe_motor.html

http://www.dumpert.nl/mediabase/44511/40fac6f9/oh_shit.html

Enneh jij kan maar met zo een ehm 170 a 180 hard rechtdoor rijden, dat haal ik zowat al alleen in de eerste versnelling (126 dan) :+ misschien is je motor niet begrenst en dan ga je alsnog maar 225 ofzo

Blababla genoeg Kevin...ga maar lekker denken of je het een leuke stuurbrommert voor erbij vind. Omdat ie wat minder hard kan, hoef je ook niet bij elke beweging met je rechterhand bang te zijn voor je rijbewijs ;)

Dat rekensommetje van je boeide me ook niet echt eigelijk. Maar van die 2400,- die eruit kwam, werd ik gewoon wel vrolijk :Y

Nu weer even ontopic! O-)
 
Laatst bewerkt:
Zeg, dat vind Sander helemaal niet erg. Ik kick dit topic gewoon en jij moet die fiets kopen, ik heb al tegen Sander gezegd dat je dat ging doen, dus los het zelf maar op :+

En volgens mij ben jij vergeten op wat voor motor ik rij, ik durf de weddenschap wel aan op bochtige wegen, hard rechtdoor kan niet iedereen hoor:

http://www.dumpert.nl/mediabase/32216/72d6b0eb/duitser_koopt_nieuwe_motor.html

http://www.dumpert.nl/mediabase/44511/40fac6f9/oh_shit.html

Enneh jij kan maar met zo een ehm 170 a 180 hard rechtdoor rijden, dat haal ik zowat al alleen in de eerste versnelling (126 dan) :+ misschien is je motor niet begrenst en dan ga je alsnog maar 225 ofzo

Hij gaat 190 hoor, in ze 1 rij ik 110 (ja zelfs met 25kw) dus zo stoer ben je niet en je kan toch niet met 225 of harder door bochtige wegen race, dus de relevantie daarvan snap ik ook niet.

Tis dat ik nog 25kw heb, ik nog niet de vereiste ervaring heb en jij het al iets vaker hebt gedaan MOET ik het laten passeren.

Er zijn genoeg NC30/NC35 ers die jouw R6je voorbij fietsen op het circuit/bochtige bergpas ;) Dan kan je hoog en laag springen, maar dit zijn feiten.

[me]zoekt smile die een lange neus maakt [/me]


EDIT: Há hij vind het WEL erg.

Koop hem nou maar Kevin, je wilt wel een keer snel zijn.
 
Laatst bewerkt:
Hij gaat 190 hoor, in ze 1 rij ik 110 (ja zelfs met 25kw) dus zo stoer ben je niet en je kan toch niet met 225 of harder door bochtige wegen race, dus de relevantie daarvan snap ik ook niet.

Tis dat ik nog 25kw heb, ik nog niet de vereiste ervaring heb en jij het al iets vaker hebt gedaan MOET ik het laten passeren.

Er zijn genoeg NC30/NC35 ers die jouw R6je voorbij fietsen op het circuit/bochtige bergpas ;) Dan kan je hoog en laag springen, maar dit zijn feiten.

[me]zoekt smile die een lange neus maakt [/me]


EDIT: Há hij vind het WEL erg.

Koop hem nou maar Kevin, je wilt wel een keer snel zijn.


Nu weer even ontopic! O-)

:X
 
Heb je interesse in een ruil met mijn gsxr srad van '96 met bijbetaling van jouw kant?

Ik wil wat lichters gaan rijden omdat ik regelmatig (per ongeluk) veeeeel te hard rijd en na 2 keer mijn rijbewijs te hebben moeten inleveren is het niet verstandig deze fiets te blijven rijden...het gaat te makkelijk... hopelijk is dat met zo'n 400tje minder!
Laat maar even horen of het voor jou een optie is?
 
Heb je interesse in een ruil met mijn gsxr srad van '96 met bijbetaling van jouw kant?

Ik wil wat lichters gaan rijden omdat ik regelmatig (per ongeluk) veeeeel te hard rijd en na 2 keer mijn rijbewijs te hebben moeten inleveren is het niet verstandig deze fiets te blijven rijden...het gaat te makkelijk... hopelijk is dat met zo'n 400tje minder!
Laat maar even horen of het voor jou een optie is?

Bedankt voor je aanbod, maar het is helaas niet interessant voor mij.
Ik wil namelijk een circuitmotor gaan kopen, dus inruil van een straatfiets schiet ik niet zoveel mee op ;)

Ja kan natuurlijk je Gsx-r ook te koop zetten.
Als je hem eerder verkoopt dan ik deze Vfr, zijn we allebei blij :Y
 
Laatst bewerkt:
Schopje omhoog!
Eind van de week gaat de motor ook op marktplaats. Niet dat dat veel uitmaakt, maar dan nog :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan