Brabantse supermotards *planningen & trainingen*

Hallo!

Ik ben sinds het weekend in het bezit van een CR500 SuperMotard!

large


Technisch is de motor goed, optisch kan er nog wel het e.e.a. aan gebeuren, maar dat komt wel goed.

Ik heb een paar geleden een KTM LC4 350 gehad en daar Suzuki GS500 velgen in gezet, maar die motor ging gewoon te langzaam, dus verkocht. In de tussentijd verschillende sport motoren gereden. Enfin, dat is op motorstek.nl te vinden. Het lijkt me wel leuk om een keer met andere SM's mee te knallen hier in de regio. (Ik kom uit Eindhoven omgeving). :]

Groet,
John
 
Hallo!

Ik ben sinds het weekend in het bezit van een CR500 SuperMotard!

[afbeelding]

Technisch is de motor goed, optisch kan er nog wel het e.e.a. aan gebeuren, maar dat komt wel goed.

Ik heb een paar geleden een KTM LC4 350 gehad en daar Suzuki GS500 velgen in gezet, maar die motor ging gewoon te langzaam, dus verkocht. In de tussentijd verschillende sport motoren gereden. Enfin, dat is op motorstek.nl te vinden. Het lijkt me wel leuk om een keer met andere SM's mee te knallen hier in de regio. (Ik kom uit Eindhoven omgeving). :]

Groet,
John

Welkom John!

Dat laatste gaat helemaal goedkomen *D
ik zal je even op de hoofdpagina erbij zetten.
 
welkom johnnn!!!,


vandag begonnen met sommige bouten verwisselen met imbus ipv de originele en gaatjes in de bouten geboord om ze daarna te borgen met draad *O*

1 probleem, blijkbaar zijn de 2 bouten van de remklauw niet gemakkelijk te vinden in imbus maat... maar goedf we gaan ze toch nog ff proberen te zoeken

dan nog ff een omvangbakje ontwerp maken en dan in rvs laten (driesje O-)) lassen :}
 
Hoi Allemaal

even een vraag voor mijn vriend

Hij is sinds kort in het bezit van een KTM lc4 350 uit 98

De KTM start goed als deze koud is,
Maar als ie warm is, wil deze niet meer starten....

Heeft iemand enig idee hoe dit komt, of wat er gedaan moet worden?

Alvast bedankt voor alle tips...

Groetjes Carlijn :)
 
welkom johnnn!!!,


vandag begonnen met sommige bouten verwisselen met imbus ipv de originele en gaatjes in de bouten geboord om ze daarna te borgen met draad *O*

1 probleem, blijkbaar zijn de 2 bouten van de remklauw niet gemakkelijk te vinden in imbus maat... maar goedf we gaan ze toch nog ff proberen te zoeken

dan nog ff een omvangbakje ontwerp maken en dan in rvs laten (driesje O-)) lassen :}

bestaan er niet gewoon universele opvang bakjes??
 
Heren,

Hebben jullie ook een beetje verstand van de technische kant? Mijn CR viel bij de laatste rit een paar keer spontaan uit tijdens het rijden. Hij heeft brandstof genoeg en start daarna ook wel weer goed... Lijkt me een ontstekings probleem(pje)?

Verder denk ik dat de CR binnenkort toch weer de verkoop in gaat, vanwege financiële omstandigheden... -O-
 
Laatst bewerkt:
Sorry, beetje nutteloos carlijn... Ik denk dat het eraan ligt dat hij verkeerd staat afgesteld, een motor heeft wat meer benzine nodg als ie warm is dus ik denk dat jr vriend ff aan de gang mot met sproeiers. Breng m anders ff naar jhmx in gemert, die kunnen m haarfijn voor hem afstelle
 
Hoi Allemaal

even een vraag voor mijn vriend

Hij is sinds kort in het bezit van een KTM lc4 350 uit 98

De KTM start goed als deze koud is,
Maar als ie warm is, wil deze niet meer starten....

Heeft iemand enig idee hoe dit komt, of wat er gedaan moet worden?

Alvast bedankt voor alle tips...

Groetjes Carlijn :)


trek er de choke is een keertje op als tie warm is of ie dan beter start

anders zit t denk ik in de klepspeling
 
Mensen,

Donderdag 29 Oktober kan er gereden worden op Lansard van 12.00-17.00!!
full


Kosten bedragen 35 euro.

Ik zit er aan te denken om te gaan. Heb dan nog net vakantie.
Iemand geintresseerd om mee te gaan?

Mijn blokkie is deze week open geweest en er is een nieuwe zuiger gemonteerd, dus die mag wel eens
full
worden!

Misschien Frank nog een x? Kan de laatste x zijn!
full
 
Jeetje wann dooie boel hier :Z

Ik rijdt iig nog wel! Gistere leuk tochtje met de reezer gemaakt!
425 km, ennnn met het vrouwtje achterop :)
routeog.jpg



Ow uhh, deze kwam ik tegen in de oude doos, misschien fleurt dat het topic een beetje op :Y _O-
JibJab
 
Laatst bewerkt:
~
Jeetje wann dooie boel hier :Z

Ik rijdt iig nog wel! Gistere leuk tochtje met de reezer gemaakt!
425 km, ennnn met het vrouwtje achterop :)
[afbeelding]


Dooie boel?
full
....... Waar was jij dan afgelopen donderdag? :?
Ik heb je niet gezien op Landsard! Ik heb er heerlijk gestuurd voor een uurtje of 5!
Weer was prima en het was lekker rustig met zo'n 15 man.
 
ik wil ook boeken!!!!!!
binnekort maar us radiatoren kopen en dan weer een maand sparen voor nieuwe zuiger>.<
en dan race klaar maken en dan kan ik eindelijk weer mijn 2takt stamper uitlaten!

owjaa filmpje uit de oude doos is vet!
 
Terug
Bovenaan Onderaan