Brabantse supermotards *planningen & trainingen*

Zojuist gespot door centrum uden heen, zwarte ktm 2t supermoto & oranje ktm 4t supermoto wellicht 450 of 525 smr. Iemand van hier??? Ik stond er iig weer ff van te springen
 
gister ook nog een oranje ktm met een honda cr zien rijden.
beide sm en 2 takt in veghell
 
Laatst bewerkt:
Ik en laurens hebben ons alvast aangemeld voor de supermoto cursus op 6 augustus.. hopenlijk volgen er snel meer 8-)
 
Zondag! er wordt mooi weer voorspelt! dus tijd voor weer een lekker ritje te gaan maken :D wie heeft er zin en waar spreken we af??
 
volgensmij is er zondag niks op het wielerbaantje in valkenswaard... dus ik stel voor..
 
Heb net ff lekker met de DRZ geknald door de bossen rond Helmond om vervolgens in me eigen regio dijken te knallen en heerlijk veel te wheelyen. Doorschakelen tm z'n 4 gaat al goed op het achterwiel

Zal vanaaf wel ff fotokes uppen
 
Heb net ff lekker met de DRZ geknald door de bossen rond Helmond om vervolgens in me eigen regio dijken te knallen en heerlijk veel te wheelyen. Doorschakelen tm z'n 4 gaat al goed op het achterwiel

Zal vanaaf wel ff fotokes uppen

Ik ben vandaag ook in helmond geweest, jammer dat ik je dan niet ben tegengekomen -O-
 
Gisteren terug gekomen van Zwarte Cross. Ook leuk maar nog niet in staat om zelf te rijden...
 
Ben ik ook geweest!

Super festival. Moet idd wel even bijkomen nog.

Ik ga over 4 weken ook weer naar Lowlands. Gaat het dak er ook helemaal af!!
 
AaiUtDeWaai gespot:

:)

We staan er veel op.....hier ook!

19sec. listig knikje en kas kapot gereden regen baaaanndddd.....


Keer of 4 gevallen, laatste keer einde rechte stuk, oorzaak MOE, schakelas brak af (tja B merk he) maar das alweer in orde!

Leuk om een keertje gedaan te hebben, kwam niet verder dan rondjes van lage 55ers met de staandaard G450X, zit wel potentie in de 450, vermogen zat over een breedt gebied, vering moet wel aangepast worden, nog veel te slap als ie op z'n hardst staat en een veel te lange veerweg voor dit gebruik, misschien dat ik het wel vaker ga doen, wegrace blijft toch wel het mooist......daar kan supermoto toch niet aan tippen in mijn beleving dan!
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen mensen.
Mag ik ook in de OP met deze foto? :)

6iwdp2.jpg


A.s. weekend met de DRZ richting Zeeland knallen. (Binnendoor zonder navigatie) Heerlijk :) Bospaden en weet ik veel wat pakken.
 
Goedemorgen mensen.
Mag ik ook in de OP met deze foto? :)

[afbeelding]

A.s. weekend met de DRZ richting Zeeland knallen. (Binnendoor zonder navigatie) Heerlijk :) Bospaden en weet ik veel wat pakken.

Gave foto! je staat er nu ook tussen, ga je met meerdere naar zeeland? laat me anders maar wat weten wat je van plan bent en wanneer! dan zou ik ook wel mee willen gaan :)
 
Gave foto! je staat er nu ook tussen, ga je met meerdere naar zeeland? laat me anders maar wat weten wat je van plan bent en wanneer! dan zou ik ook wel mee willen gaan :)

Tnx! Ik ga in me uppie, maatje van me woont in Goes dus ga daar weekendje varen, zuipen en motorrijden :) Donderdag ga ik weg, je ken wel meerijden naar Zeeland toe? :) Ik ga langs Breda binnendoor naar Goes ;) . Stukje Belgie is ook wel leuk om te pakken *O*
 
s'morgens wat regen en s'middags klaart het op dat heb ik begrepen van de weerman iig
En s'morgers lig ik nog op een oor :z dus dat is geen probleem :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan