Brabantse supermotards *planningen & trainingen*

Hier gaat het lekker met de enkel! ik loop alweer rond met het gips en aankomende maandag gaat het gips eraf! en dan direct een weekje chillen in belgie en veel oefeningen doen met de enkel en zwemmen!

dan kan ik na vakantie weer lekker gaan knallen op ktm hoop ik!
 
IMG_1231.jpg


Ik kwam deze supermotard rijder tegen in Best...... miss een bekende van iemand hier?

Die gast spoort niet, wat een wheelies maaktie :} :} :}
 
Dattie niet spoort klopt, maar een zak hooi istie nie hoor...

Volgens mij moet ik weer naar een of andere vjoddag op zondag, zal 'ns effe kijken op de kalender thuis...
 
word niet opgebouwd ;)
verkopen aan een opkoper/schadeboer en volgend jaar een nieuw speeltje :)heb um niet gezien :z
waar staat ie Alco?

Roke, zn thuisbasis :) alles wordt weer herstelt en vervangen, stuur konden ze ook weer recht krijgen, vering wordt helemaal aangepast op mijn gewicht. Dus hoop er binnekort weer bij te kunnen zijn. Alleen dan met 2 gaten in mn shirt |(
 
tjah jongens tis crisis he!
wie o wie gaat er bij goed weer aankomend weekend weer eens naar het baantje?
Ik ga mee
ik ben weer uit het gips *O*
zit deze week nog in belgie op vakantie maar dnek dat ik zaterdag weer thuis ben en kan ik zondag wel mee gaan blazen *O*

mits ik kan schakelen met mijn voetje :P
 
nou jonguhs wie ow ie gaat er a.s zondag dan mee een stukkie rijden op het baantje?
ik zou zo rond een uurtje of 12.00 bij mac best af willen spreken en voor de gene die het zouden willen evt 12.30 @ mac veldhoven

- aqua-holic
- andriesje
- alcosxv
- robke88
- hoelio?
 
Robin en ik komen wss wel even aanmoedigen om een uurtje of 2 @ baantje! *O*
tenzij het zaterdagaaf weer zo laat word, maar dat verwacht ik van niet O-)
 
voorstel om morgen keertje door bels te vlammen richting neerpelt enzo daar heb ik mooie weggetjes gezien en dan vanuit daar naar valkenswaard te rijden...????
 
Terug
Bovenaan Onderaan